AnonymBruker Skrevet 12. mai #1 Skrevet 12. mai Jeg har har et crush på bussjåføren som jeg kjørte med til jobb hver dag for noen mnd siden. Han har like så vært lur i blikket når jeg har gått på bussen. Jeg har ikke sett han på en stund da jeg har fått ny jobb, men i dag traff jeg på han. Tok mot til meg og ga han en lapp med navn og tlf nr på når jeg gikk av. Og nå kjenner jeg meg så skamfull. For alt jeg vet er han godt gift eller har en kjæreste, men så tenker jeg at han kanskje ikke hadde vært «så lur i blikket» da? Nå får jeg se om han tar kontakt da 🙈 Eller jeg må hoppe over en buss hvis han er sjåfør 😅 Anonymkode: 9b98c...48c 5 11 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai #2 Skrevet 12. mai Ikke vær skamfull, tøft av deg. Jeg håper han sender melding 😊 Anonymkode: 21b4d...fcf 16
AnonymBruker Skrevet 12. mai #3 Skrevet 12. mai Lykke til! Uansett hvis du han er gift så har du gitt han en fin dag😍 Men håper ikke det, og at dette er starten på noe bra! Anonymkode: d2b7e...e7d 5
AnonymBruker Skrevet 12. mai #4 Skrevet 12. mai Høres ut som beskrivelsen på en bussjåfør jeg kjenner (men det er sikkert mange av dem). Han har dessverre en tendens til å rote til alle forholdene sine og ikke være trofast. Anonymkode: 279e6...ade 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #5 Skrevet 12. mai Og du sa ikke noe om hvorfor du gav han dette? Han må jo ha blitt kjempeforvirret. Anonymkode: b346b...2f2
Meowmere Skrevet 12. mai #6 Skrevet 12. mai Det verste som kan skje er at det blir kleint å gå på bussen fremover. 4
Engel Skrevet 12. mai #7 Skrevet 12. mai Good for you! Ingen grunn til å være skamfull, i verstefall har du gitt en mann et kompliment🙂 Eller du får kontakt, og han viser seg å ikke passe likevel. Men da har du i alle fall sjekket ut muligheten. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og du sa ikke noe om hvorfor du gav han dette? Han må jo ha blitt kjempeforvirret. Anonymkode: b346b...2f2 Er du seriøs? hvis man ikke tar hintet når noen gir deg telefonnummeret sitt så er man bra treg i hodet. Eller er det sånn at unge i dag virkelig ikke forstår sånt? I denne digitale aldreren hvor man helst hverken skal si eller vise hva man egentlig tenker og føler? Det er jammen ikke rart det er flere og flere som er single... 5 5
AnonymBruker Skrevet 12. mai #9 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ikke vær skamfull, tøft av deg. Jeg håper han sender melding 😊 Anonymkode: 21b4d...fcf Jo man må skamme seg når di prøver deg på en gift mann. Anonymkode: a5835...857 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai #10 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg har har et crush på bussjåføren som jeg kjørte med til jobb hver dag for noen mnd siden. Han har like så vært lur i blikket når jeg har gått på bussen. Jeg har ikke sett han på en stund da jeg har fått ny jobb, men i dag traff jeg på han. Tok mot til meg og ga han en lapp med navn og tlf nr på når jeg gikk av. Og nå kjenner jeg meg så skamfull. For alt jeg vet er han godt gift eller har en kjæreste, men så tenker jeg at han kanskje ikke hadde vært «så lur i blikket» da? Nå får jeg se om han tar kontakt da 🙈 Eller jeg må hoppe over en buss hvis han er sjåfør 😅 Anonymkode: 9b98c...48c Du har virkelig ingenting å skamme deg over - om noe så vær stolt. Man vet ikke nødvendigvis om fremmede er singel eller ikke. Uansett gav du denne mannen noe han aldri vil glemme. For slikt opplever menn alt mellom ytterst sjeldent til aldri. Kult at det finnes damer som tørr! 🙌 Anonymkode: d8f29...03d 3
Tradegy Skrevet 12. mai #11 Skrevet 12. mai Vet du hva? Jeg syns det er helt rått at du turte å gjøre det! Det krever ekte mot å være så ærlig – mange tør aldri. Du fulgte magefølelsen din, og dét står det respekt av Skamfølelse i små doser er normalt når vi gjør noe sårbart. Men ikke gi den mer plass enn den fortjener – da straffer du deg selv for noe som egentlig var modig og ekte. Kanskje han tar kontakt, kanskje ikke – men du tok sjansen. Det er pinadø noe å være stolt av. Og én ekstra spasertur for å slippe bussen? Den tar du med hodet høyt hevet 7
AnonymBruker Skrevet 12. mai #12 Skrevet 12. mai Ingenting å skamme seg over! Koselig at du turte 🌞😊 Anonymkode: f7c14...bc5 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #13 Skrevet 12. mai Så utrolig tøft og kult av deg!👏😀 jeg har også hatt et kjekkas av sjåfør med glimt i øyet i den lille perioden jeg tok buss når bilen var på verksted😀 kanskje det er samme mannen😅 håper dette går din vei og han er singel🫶🏻 Anonymkode: a5996...f73 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #14 Skrevet 12. mai Kjempetøft ! "Har blikket til meg" flere fling når jeg jobbet som bussjåfør. Noen frynsegoder må man ha i et lavtlønnsyrke 😜 Bør kanskje legge til at jeg er (var) kvinnelig bussjåfør. 😏 Anonymkode: 6a661...4fe 1 1
Engel Skrevet 13. mai #15 Skrevet 13. mai TS: du må holde oss oppdatert om hvordan det går, om du hører noe fra han.🙂 2 2
Tvist Skrevet 13. mai #17 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jo man må skamme seg når di prøver deg på en gift mann. Anonymkode: a5835...857 Hun vet jo ikke om han er singel eller ikke. 3
AnonymBruker Skrevet 13. mai #18 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jo man må skamme seg når di prøver deg på en gift mann. Anonymkode: a5835...857 Ja, hvis det er en gift person ja, men vet du at han er opptatt? Anonymkode: 7b4fe...69a 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai #19 Skrevet 13. mai Synes det var tøft gjort! Det eneste som kan bli litt kjipt, er hvis han ikke kontakter deg og du skal ta buss som han kjører senere 😜 Krysser fingre for at han ikke er opptatt, og at han kontakter deg. Synes det er positivt med så mange her inne som synes dette var bra. Bare tenker litt her, at hvis dette hadde vært en mann som hadde gjort det samme, så hadde han blitt stemplet som creepy... (Jeg synes ikke det, men har opplevd andre tråder der menn blir stemplet med en gang...) Anonymkode: 7b4fe...69a 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai #20 Skrevet 13. mai Du er tøff! Ser at noen bemerker at det kanskje blir kjipt å ta bussen igjen dersom han ikke kontakter deg, men det synes jeg også du i så fall bare skal heve deg over. Gå på bussen med hevet hode og et smil. Det klarer du! Det er mye rarere å skulle unngå bussen på grunn av dette. Anonymkode: a99b7...9f5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå