treningsjenta Skrevet 15. mars 2006 #1 Skrevet 15. mars 2006 så lenge jeg kan huske så har jeg hatt slike drømmer om en og samme person, av det motsatte kjønn så klart.... drømmene går oftest ut på at jeg er sammen med han, (eller utro) men i natt var den faktisk litt annerledes, da holdt han på m,ed en annen jente og jeg var sååååå skrekkelig sjalu... vel jeg blir lit bekymret for jeg ser tydelig at det er han i drømmene, og det er han alltid! jeg har kjæreste, fast forhold som jeg satser på, men denne gutten jeg drømmer om er en tidligere kjæreste av meg, og han har også kjæreste på sin side.. vi møtes veeeelgi sjeldent, men ja vi har kontakt.. synes dette er litt skummelt.... hmmm
Latee Skrevet 15. mars 2006 #2 Skrevet 15. mars 2006 Kan jeg spørre deg om du er kristen? kankje litt rart å spørre om i denne sammenheng, men... Kan ha en løsning på det.
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 15. mars 2006 #3 Skrevet 15. mars 2006 Kan jeg spørre deg om du er kristen? kankje litt rart å spørre om i denne sammenheng, men... Kan ha en løsning på det. ← Hadde det gitt svaret?
Latee Skrevet 15. mars 2006 #4 Skrevet 15. mars 2006 Kunne hatt en løsning, men kommer jo an på om personen er kristen eller ikke.
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2006 #5 Skrevet 15. mars 2006 Hmmmm, jeg er ikke kristen, snarere tvert imot, men jeg drømmer ofte om at jeg har sex med en kompis, og jeg har fast forhold men en mann jeg elsker.
treningsjenta Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #6 Skrevet 15. mars 2006 heihei igjen hmmm nei jeg anser meg ikke som kristen sånn helt ut, jeg går ikke i kirken hver søndag og slikt, men er døpt og går gjerne i gudstjeneste på julaften, men det er mer for stemningens skyld.... men jeg kan inrømme at jeg ber, men det er vel mer slik "utnyttelse" som jeg kaller det, fordi jeg er redd eller annet... jeg er døpt det er jeg. så sånn sett er jeg kristen, kan si at jeg er 50% krsiten kanskje, for jeg tror at det er noe, barnetroen er der kan man si... hmmmm nå er jeg temmelig nysgjerrig også.. skal ta kvelden snart og se an om det kommer nok en drøm.. vente ri spenning på svar nå
Latee Skrevet 16. mars 2006 #7 Skrevet 16. mars 2006 Okay.. Skal prøve å skrive dette uten å høres altfor gal ut.. Ifølge kristendommen er det du opplever sannsynligvis det som heter på engelsk en "familiar spirit". Det betyr at djevelen bruker menneskers ansikter, ofte av mennesker du kjenner, til å oppnå det han vil. I dette tilfelle prøver han nok å få deg forvirret og å ødelegge forholdet med din nårværende kjæreste og dermed din lykke. Det du kan gjøre for å stoppe drømmene, eller forhindre at de vil ha innvirkning på deg å livet ditt, er å før du legger deg hver kveld be om at Han (Gud) skal kansellere alle spirituelle kjærester og menn. Ganske enkelt
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 16. mars 2006 #8 Skrevet 16. mars 2006 Okay.. Skal prøve å skrive dette uten å høres altfor gal ut.. Ifølge kristendommen er det du opplever sannsynligvis det som heter på engelsk en "familiar spirit". Det betyr at djevelen bruker menneskers ansikter, ofte av mennesker du kjenner, til å oppnå det han vil. I dette tilfelle prøver han nok å få deg forvirret og å ødelegge forholdet med din nårværende kjæreste og dermed din lykke. Det du kan gjøre for å stoppe drømmene, eller forhindre at de vil ha innvirkning på deg å livet ditt, er å før du legger deg hver kveld be om at Han (Gud) skal kansellere alle spirituelle kjærester og menn. Ganske enkelt ← tror du det? Nå bli jeg også nysgjerrig her...
Latee Skrevet 16. mars 2006 #9 Skrevet 16. mars 2006 Ja det tror jeg. Du ville vært overrasket om du visste hvor mye drømmene våre kan kontrollere oss og hvor mange ekteskap som er i trøbbel fordi en av partene allerede har en spirituell mann/kone. Uff, jeg høres gal ut nå Men har nå opplevd slike drømmer selv, og de har forsvunnet siden jeg "gjennomskuet dem".
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 16. mars 2006 #10 Skrevet 16. mars 2006 Ja det tror jeg. Du ville vært overrasket om du visste hvor mye drømmene våre kan kontrollere oss og hvor mange ekteskap som er i trøbbel fordi en av partene allerede har en spirituell mann/kone. Uff, jeg høres gal ut nå Men har nå opplevd slike drømmer selv, og de har forsvunnet siden jeg "gjennomskuet dem". ← nei jeg er ikke overrasket faktisk jeg har en selv!! Er det sant at jeg kan gjennomskue han!?? jeg höres minst like gal ut som deg nå
Gjest Gjesta Skrevet 16. mars 2006 #11 Skrevet 16. mars 2006 Kanskje du har noe uoppgjort når det gjelder (tankene på) eksen din. Drømmer er jo til for å "hjelpe" deg med å bearbeide ting. Det er ikke nødvendigvis et tegn på at du vil ha ham tilbake.
Marie Skrevet 16. mars 2006 #12 Skrevet 16. mars 2006 Har det ofte på samme måten. Han jeg drømmer om er en x jeg ikke har noe kontakt med nå, og jeg tenker ikke bevisst på han på dagtid. Likevel dukker han opp i drømmene mine, og der er han alltid "den rette".. Spesielt i tida før jeg giftet meg med min mann drømte jeg slike drømmer.. Rart.. Har aldri sexuelle drømmer om han, heller sånne der vi bare måå holde rundt hverandre.
Gjest Gjest_treningsjenta_* Skrevet 16. mars 2006 #13 Skrevet 16. mars 2006 hmmmm nei jeg synes dette hørtes spennende ut.. men jeg vet ikke om jeg tørr prøve.... kanskje.... hmmmm hehehehe.... men det hørtes veldig spnnende ut.. hvordan vet du dette??? kan du tolke drømmer generelt???
Latee Skrevet 17. mars 2006 #14 Skrevet 17. mars 2006 hmmmm nei jeg synes dette hørtes spennende ut.. men jeg vet ikke om jeg tørr prøve.... kanskje.... hmmmm hehehehe.... men det hørtes veldig spnnende ut.. hvordan vet du dette??? kan du tolke drømmer generelt??? ← Meg? Fordi det står svart påhvitt i bibelen Er ganske god til å tolke drømmer, men noen er og blir et mysterium for meg
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 17. mars 2006 #15 Skrevet 17. mars 2006 Meg? Fordi det står svart påhvitt i bibelen Er ganske god til å tolke drømmer, men noen er og blir et mysterium for meg ← Er du kristen?
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 17. mars 2006 #17 Skrevet 17. mars 2006 Ja. ← OK! men da mener du at det virkelig er "noe" som vil ödlegge for meg og kjäresten da jeg drömmer slike drömmer om eksen? Og bare for å understreke må jeg bare få forklare at jeg faktisk lurer på dette - jeg er overhodet ikke sarkastisk her Og önsker seriöst å höre hva du har å si..
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 17. mars 2006 #18 Skrevet 17. mars 2006 Svar da... , hva kan man gjöre mer enn å be?
Latee Skrevet 17. mars 2006 #19 Skrevet 17. mars 2006 OK! men da mener du at det virkelig er "noe" som vil ödlegge for meg og kjäresten da jeg drömmer slike drömmer om eksen? Og bare for å understreke må jeg bare få forklare at jeg faktisk lurer på dette - jeg er overhodet ikke sarkastisk her Og önsker seriöst å höre hva du har å si.. ← Selvfølgelig betyr ikke alle drømmer like mye. Noen drømmer kommer fordi man har sett for mye på film og andre fordi man er overtrøtt. Men i tilfellet som trådstarter beskriver her vil jeg tro det er en slik "familiar spirit" ja (beklager, er usikker på det norske ordet). Djevelen bruker ofte velkjente ansiker (og ofte ukjente) i drømmene våre til å oppnå det han vil. Foreksempel kan man ha drømmer om at en som står en nær, enten død eller levende, prøver å drepe en, skade en e.l. Slike drømmer kan kontrollere våre våkne liv også. Det er også en kjent sak at kvinner som ofte drømmer at de er gravide eller får barn i drømme ofte har problemer med å få barn i virkeligheten. Nettopp fordi de allerede er gravide i den "åndelige verden". Selvsagt kan drømmer om graviditet også være et uttrykk for et sterkt ønske eller det kan være et varsel om en kommende graviditet. Djevelens største ønske er at vi skal synde og være ulykkelige. Så, om du ofte har drømmer om eksen og dette begynner å kontrollere deg, og forholdet begynner å skrante pga at du tenker på eksen nettopp pga drømmene dine - ja da har han jo fått oppfylt sitt ønske! Men som sagt, det er ikke i ALLE tilfeller at det er slik, det kan jo også komme av at du tenker på eksen i det daglige og han dermed sniker seg inn i drømmene dine også. Håper du forsto noe av dette
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 17. mars 2006 #20 Skrevet 17. mars 2006 Selvfølgelig betyr ikke alle drømmer like mye. Noen drømmer kommer fordi man har sett for mye på film og andre fordi man er overtrøtt. Men i tilfellet som trådstarter beskriver her vil jeg tro det er en slik "familiar spirit" ja (beklager, er usikker på det norske ordet). Djevelen bruker ofte velkjente ansiker (og ofte ukjente) i drømmene våre til å oppnå det han vil. Foreksempel kan man ha drømmer om at en som står en nær, enten død eller levende, prøver å drepe en, skade en e.l. Slike drømmer kan kontrollere våre våkne liv også. Det er også en kjent sak at kvinner som ofte drømmer at de er gravide eller får barn i drømme ofte har problemer med å få barn i virkeligheten. Nettopp fordi de allerede er gravide i den "åndelige verden". Selvsagt kan drømmer om graviditet også være et uttrykk for et sterkt ønske eller det kan være et varsel om en kommende graviditet. Djevelens største ønske er at vi skal synde og være ulykkelige. Så, om du ofte har drømmer om eksen og dette begynner å kontrollere deg, og forholdet begynner å skrante pga at du tenker på eksen nettopp pga drømmene dine - ja da har han jo fått oppfylt sitt ønske! Men som sagt, det er ikke i ALLE tilfeller at det er slik, det kan jo også komme av at du tenker på eksen i det daglige og han dermed sniker seg inn i drømmene dine også. Håper du forsto noe av dette ← Takk Latee! Hva kan jeg gjöre for å motvirke det? hehe, må jeg be nå da? er det det som er greia!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå