AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:15 #1 Del Skrevet mandag kl 13:15 Driver og planlegger førstegangs date til fredag her. Planen er egentlig bare å ta en iskaffe i Oslo et sted. Problemet er at jeg nå har fullstendig glemt både favoritt-kafeen hennes og drinken midt oppi alle meldingene vi har sendt hverandre😅 Denne kommunikasjonen var over snap, så de meldingene har nå forsvunnet. Føler at det blir veldig kleint å måtte spørre henne på nytt, burde jeg bare ta en sjans og foreslå noe? Anonymkode: 8dcf6...036 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:17 #2 Del Skrevet mandag kl 13:17 Spør på nytt og beklag at du har glemt det☺️ går helt fint hvis hun er litt oppegående og ikke tolker alt som «red flags». Anonymkode: 91497...a68 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiin Skrevet mandag kl 13:33 #3 Del Skrevet mandag kl 13:33 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Spør på nytt og beklag at du har glemt det☺️ går helt fint hvis hun er litt oppegående og ikke tolker alt som «red flags». Anonymkode: 91497...a68 Jepp, akkurat det jeg skulle svare. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå