Gå til innhold

Hvis mannen du dater har bodd i Pattaya i 7 år - hva ville du tenkt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 12.5.2025 den 15.14):

Fyren sier han ikke har vært i et langvarig forhold på mange år, men hatt flere korte forhold mens han bodde i Pattaya i 7 år.

Jeg har ikke spurt noe videre ut om det, men jeg gjør meg jo noen ganske store tanker om det, føler røde flagg omtrent blafrer meg i trynet.

Tanker ala at han prøvd ut alt og alle i Pattaya i de årene mens han bodde der (han var stasjonert der mens han jobbet med noe salg for et internasjonalt firma).

Hva tror dere? 

Anonymkode: 2e7aa...397

Turnoff uten tvil..

Anonymkode: e79aa...557

Annonse

AnonymBruker

Er som om ei dame hadde bodd i Dubai i flere år tilsynelatende uten inntekt. Ville vært uaktuelt for min del.

Nå kommer damene som skal forsvare det å bo i Dubai, men kaste opp over menn som bor i Pattaya 🍿

Anonymkode: ecc37...bf3

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Er som om ei dame hadde bodd i Dubai i flere år tilsynelatende uten inntekt. Ville vært uaktuelt for min del.

Nå kommer damene som skal forsvare det å bo i Dubai, men kaste opp over menn som bor i Pattaya 🍿

Anonymkode: ecc37...bf3

Nei ingen bør bo i dubai, det er sinnsyke ting som skjer der. Du burde være drit bekymret for ei dame som forteller deg det, sjangsen for at hun er misshandlet er skyhøy.

Anonymkode: 58e55...1b2

• Liker 1
AnonymBruker

Tenker at de som sier det har lite betydning, og sammenligner andre land, ikke har vært i Pattaya🫣 (Har såklart vært der selv, også flere de andre landene som er nevnt).

Anonymkode: 6ac71...b8f

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 13.5.2025 den 19.27):

Ja. Tror du verden hadde klart å være overfylt med problemer vi aldri får ordnet opp i om det ikke er for at folk flest ikke har ei god nøtt i toppen av kroppen? 

Tviler ikke et sekund på at en stor andel er villige til ting som skuffer og får deg til å brekke deg.

Anonymkode: 58e55...1b2

Da er jeg spent på tallene dine. Pattaya har altså 40 millioner turister i året. La oss for enkel hets skyld anta at halvparten er kvinner og halvparten menn. Da er vi altså på 20 mill mannlige turister i året i Pattaya.

Så da lurer jeg på, hvor mange av disse tror du mest sannsynlig kjøper sex når de er der? 

Anonymkode: c573c...5a9

Annonse

AnonymBruker

Det er et veldig fokus på sex i denne tråden? De aller aller færreste som har bodd syv år i Pattaya har levd noe asketisk munkeliv, det tror jeg ikke du skal være i tvil om...

Men det viktigste spørsmålet er: Føler du at du er kompatibel og har mye til felles med en mann som har valgt å bruke syv år av livet sitt i Pattaya  – av alle flotte steder å velge mellom i det herlige landet? 

Og ja: jeg har relativt ufrivillig vært i Pattaya et par ganger.

Anonymkode: 46991...67b

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 12.5.2025 den 15.14):

Fyren sier han ikke har vært i et langvarig forhold på mange år, men hatt flere korte forhold mens han bodde i Pattaya i 7 år.

NO NO, for min del. 

Anonymkode: 658e1...694

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...