AnonymBruker Skrevet 12. mai #1 Skrevet 12. mai Fyren sier han ikke har vært i et langvarig forhold på mange år, men hatt flere korte forhold mens han bodde i Pattaya i 7 år. Jeg har ikke spurt noe videre ut om det, men jeg gjør meg jo noen ganske store tanker om det, føler røde flagg omtrent blafrer meg i trynet. Tanker ala at han prøvd ut alt og alle i Pattaya i de årene mens han bodde der (han var stasjonert der mens han jobbet med noe salg for et internasjonalt firma). Hva tror dere? Anonymkode: 2e7aa...397
AnonymBruker Skrevet 12. mai #2 Skrevet 12. mai Jeg tenker at det ikke gjør så stor forskjell. Selv er jeg singel, 47 år og bosatt i Oslo, som også er et mekka for de som har litt på stell og vil pule rundt. Hadde neppe hatt mer sex om jeg bodde i Pattaya. Så det kommer vel mer an på om han er en som kunne hatt glede av å pule alt og alle, enn hvor han har bodd. Ser for meg at et utsvevende sexliv er like gjennomførbart i London, Køben, Brussel, eller andre steder hvor man fint kan bli stasjonert i utlandet. Anonymkode: c573c...5a9 7 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai #3 Skrevet 12. mai Det hadde vært turnoff for meg. Anonymkode: c8637...5d7 31 8
AnonymBruker Skrevet 12. mai #4 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg tenker at det ikke gjør så stor forskjell. Selv er jeg singel, 47 år og bosatt i Oslo, som også er et mekka for de som har litt på stell og vil pule rundt. Hadde neppe hatt mer sex om jeg bodde i Pattaya. Så det kommer vel mer an på om han er en som kunne hatt glede av å pule alt og alle, enn hvor han har bodd. Ser for meg at et utsvevende sexliv er like gjennomførbart i London, Køben, Brussel, eller andre steder hvor man fint kan bli stasjonert i utlandet. Anonymkode: c573c...5a9 Nja, det er større sannsynlighet for en drøss med ladyboys og prostituerte på enhver bar omtrent, enn de andre landene. Han er også ganske åpen når det kommer til diverse innenfor sex har han sagt, så ja - jeg føler at her bør jeg ta min hatt og gå egentlig. Anonymkode: 2e7aa...397 13 2 12
AnonymBruker Skrevet 12. mai #5 Skrevet 12. mai Hadde ikke tenkt noe spesielt. Det bor plenty av folk - også hvitinger - i Pattaya som ikke er creepy sexturister. Anonymkode: 5b433...e3a 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai #6 Skrevet 12. mai Hadde vært fullstendig uaktuelt for meg. Anonymkode: 0f9ce...49d 11 11
AnonymBruker Skrevet 12. mai #7 Skrevet 12. mai Jeg er gift, bodd der i flere år, aldri vært noe tullball. Mange barnefamilier drar på ferie ditt. Men, det sagt så kan jeg jo skjønne skepsisen din. Det har et rykte av en grunn. Og selv om man ikke er interessert i å ligge rundt, så er Pattaya et sted for folk som liker en skikkelig fest uten hemninger. Er det noe du er interessert i? Anonymkode: 8ce26...aa4 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #8 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Nja, det er større sannsynlighet for en drøss med ladyboys og prostituerte på enhver bar omtrent, enn de andre landene. Han er også ganske åpen når det kommer til diverse innenfor sex har han sagt, så ja - jeg føler at her bør jeg ta min hatt og gå egentlig. Anonymkode: 2e7aa...397 Skjønner det, men da er det vel et par andre moment enn bare hvor han har bodd som gjør at du vurderer det. Og det var vel akkurat det jeg mente. Er han ganske åen for mye innenfor sex, og tilbøyelig for prostitusjon og å ligge med alt og alle, hadde han antagelig hatt ganske mye sex om han hadde bodd et annet sted også. Er han derimot en streit fyr som er uinteressert i den slags, hadde han neppe pult alt og alle bare fordi han bodde Pattaya. Pattaya har en del sexturisme ja. Men der, som alle andre steder, er det faktisk helt frivillig å oppsøke prostituerte. Anonymkode: c573c...5a9 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #9 Skrevet 12. mai Jeg datet en (norsk) mann som hadde bodd i Thailand i flere år pga jobb, han hadde giftet seg med ei han møtte der og de hadde flyttet til Norge sammen og bodd her noen år før de ble skilt. Det jeg merket med han, var at han var vant til et mye høyere servicenivå på dagligdagse ting, enn jeg var villig til å yte. Jeg følte det var en forventning om å bli servert, når han kom på besøk til meg (han var her noen helger). Så det er mer manglende likestilling i hverdagen jeg er obs på, når det gjelder hva de har vent seg til i Thailand. Anonymkode: af743...3a0 7
AnonymBruker Skrevet 12. mai #10 Skrevet 12. mai Desverre tenker jeg sykdom, kriminell aktivitet og manglende omtanke. Anonymkode: 58e55...1b2 10
AnonymBruker Skrevet 12. mai #11 Skrevet 12. mai Lurer på om kvinnene som ser ned på dette er konsekvente og har samme synspunkter når det gjelder seksuell historikk generelt, for eksempel i et nordisk land. Ellers blir det svært hyklerisk. Anonymkode: 3314c...42d 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #12 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg tenker at det ikke gjør så stor forskjell. Selv er jeg singel, 47 år og bosatt i Oslo, som også er et mekka for de som har litt på stell og vil pule rundt. Hadde neppe hatt mer sex om jeg bodde i Pattaya. Så det kommer vel mer an på om han er en som kunne hatt glede av å pule alt og alle, enn hvor han har bodd. Ser for meg at et utsvevende sexliv er like gjennomførbart i London, Køben, Brussel, eller andre steder hvor man fint kan bli stasjonert i utlandet. Anonymkode: c573c...5a9 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Lurer på om kvinnene som ser ned på dette er konsekvente og har samme synspunkter når det gjelder seksuell historikk generelt, for eksempel i et nordisk land. Ellers blir det svært hyklerisk. Anonymkode: 3314c...42d Det er noe helt annet å pule rundt med oppegående, samtykkende mennesker der det er maktbalanse enn å utnytte seg av sårbare kvinner og menn som må prostituere seg for livets opphold. Pult rundt i likestilte land, heilt okei - pult på sårbare kvinner og menn i en relasjon med sterk maktubalanse, helt uaktuelt. Anonymkode: d961c...6bd 17 6
AnonymBruker Skrevet 12. mai #13 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg tenker at det ikke gjør så stor forskjell. Selv er jeg singel, 47 år og bosatt i Oslo, som også er et mekka for de som har litt på stell og vil pule rundt. Hadde neppe hatt mer sex om jeg bodde i Pattaya. Så det kommer vel mer an på om han er en som kunne hatt glede av å pule alt og alle, enn hvor han har bodd. Ser for meg at et utsvevende sexliv er like gjennomførbart i London, Køben, Brussel, eller andre steder hvor man fint kan bli stasjonert i utlandet. Anonymkode: c573c...5a9 Det er ikke bare utsvevende liv, men å kjøpe seg sex og være et monster som det. Skjer i Norge og andre land også, men her lyser sannsynligheten for det sterkere enn månen. Om noen klarer å skaffe seg samtykkende sex og alt er NORMALT, skriver det stort for å påpeke da mener jeg virkelig normalt å ja, ingen overgrep, mishandling, manipulere mennesker også tenåringer, dopa mennesker, fulle mennesker. Anonymkode: 58e55...1b2 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #14 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Lurer på om kvinnene som ser ned på dette er konsekvente og har samme synspunkter når det gjelder seksuell historikk generelt, for eksempel i et nordisk land. Ellers blir det svært hyklerisk. Anonymkode: 3314c...42d Ja, jeg gransker alle nøye med moral i hvordan de behandler andre, sykdom, kritiske evner. Anonymkode: 58e55...1b2 2 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai #15 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er noe helt annet å pule rundt med oppegående, samtykkende mennesker der det er maktbalanse enn å utnytte seg av sårbare kvinner og menn som må prostituere seg for livets opphold. Pult rundt i likestilte land, heilt okei - pult på sårbare kvinner og menn i en relasjon med sterk maktubalanse, helt uaktuelt. Anonymkode: d961c...6bd Jaså. Hadde du sett annerledes på det om mannen lå med prostituerte i Norge? Det finnes flere prostituerte her i landet som ikke gjør det ut av nød, men for å bedre økonomien sin. Hva hadde du syntes i det tilfellet? Anonymkode: 3314c...42d 1
Knocks Skrevet 12. mai #16 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fyren sier han ikke har vært i et langvarig forhold på mange år, men hatt flere korte forhold mens han bodde i Pattaya i 7 år. Jeg har ikke spurt noe videre ut om det, men jeg gjør meg jo noen ganske store tanker om det, føler røde flagg omtrent blafrer meg i trynet. Tanker ala at han prøvd ut alt og alle i Pattaya i de årene mens han bodde der (han var stasjonert der mens han jobbet med noe salg for et internasjonalt firma). Hva tror dere? Anonymkode: 2e7aa...397 Hvis mange samtaler inneholder "norske damer er så .."(et eller annet negativt) så ville det vært rødt flagg for meg. 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai #17 Skrevet 12. mai Risikoen for HIV er høyere der enn i Oslo. Anonymkode: e99f7...050 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai #18 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke bare utsvevende liv, men å kjøpe seg sex og være et monster som det. Skjer i Norge og andre land også, men her lyser sannsynligheten for det sterkere enn månen. Om noen klarer å skaffe seg samtykkende sex og alt er NORMALT, skriver det stort for å påpeke da mener jeg virkelig normalt å ja, ingen overgrep, mishandling, manipulere mennesker også tenåringer, dopa mennesker, fulle mennesker. Anonymkode: 58e55...1b2 Ja mulig det.. Jeg har aldri vært der og aldri kjøpt sex. Men det jeg vet er at random sex er fullt mulig å få i mengder i de fleste storbyer, for oppegående menn. Og at jeg kunne kjøpt horer hele uka også her i Oslo om jeg var lysten på den slags. Men jeg ser vel for meg at menn som kjøper sex av mishandlede tenåringer og dopa mennesker har noen sider ved seg som bør få de røde flaggene til å vaie, uavhengig av om de har bodd i Pattaya eller ikke. Og de fleste menn som er noenlunde riktig skrudd sammen ville ikke hatt sex under sånne omstendigheter, selv om de bodde i Pattaya. Hvis dette er måten man har sex på i Pattaya kan jeg love at jeg i alle fall ville hatt langt langt mindre sex der enn jeg har her i Oslo. Anonymkode: c573c...5a9 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #19 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fyren sier han ikke har vært i et langvarig forhold på mange år, men hatt flere korte forhold mens han bodde i Pattaya i 7 år. Jeg har ikke spurt noe videre ut om det, men jeg gjør meg jo noen ganske store tanker om det, føler røde flagg omtrent blafrer meg i trynet. Tanker ala at han prøvd ut alt og alle i Pattaya i de årene mens han bodde der (han var stasjonert der mens han jobbet med noe salg for et internasjonalt firma). Hva tror dere? Anonymkode: 2e7aa...397 Han kan være verdens beste fyr, altså om fyren har bodd i Thailand eller New York for den saks skyld, finnes dritt folk og gode folk overalt. Men selvfølgelig Thailand har et rykte,men trenger ikke bety noe. Du kan møte en drittsekk dra Tromsø også liksom. U never know Anonymkode: 587ef...00e
AnonymBruker Skrevet 12. mai #20 Skrevet 12. mai En eller flere av disse delene: ligger med prostituerte gjort noe straffbart Driver shady bussiness på en eller annen måte pedofil trygdesvindler holdt seg unna barnevernet av en eller annen årsak en periode hvis han har barn utøver vold i nære relasjoner «enkel» type som mangler sosiale antenner Dårlig kvinnesyn Anonymkode: 5441d...d7b 3 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå