Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lang tid tok det fra kontakt slutt til aksepten kom? Jeg er på mnd 4, har prøvd flere ganger å både ta opp kontakten og få vite hvorfor. Hva som skjedde. Han finnes ikke intr i å verken har kontakt eller forklare.

Jeg har heldigvis komt meg forbi at jeg ønsker å treffe han, ønsker å ha daglig kontakt. Men jeg skulle så veldig gjerne vist hvorfor, hva som skjedde. Hvorfor vi gikk fra å avtales å møtes en dag, til å aldri snakke sammen igjen dagen etterpå.

I hode mitt er det 2 alternativer. Han traff noen andre, og tørr/vil ikke si det til meg. Han fikk følelser han ikke vil stå i, og derfor velger å trekke seg unna. I følge han er det ingen av dem

Screenshot_20250511_215307_Facebook.jpg

Anonymkode: d46ae...abe

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvor lang tid tok det fra kontakt slutt til aksepten kom? Jeg er på mnd 4, har prøvd flere ganger å både ta opp kontakten og få vite hvorfor. Hva som skjedde. Han finnes ikke intr i å verken har kontakt eller forklare.

Kan du si hva du mener med "aksept" så er det lettere å hjelpe.

• et spørsmål du har stilt ham
  • en melding du han ikke svarer på
  • en funksjon i en datinig-app
  • venneforespørsel i SoMe
AnonymBruker
Skrevet
1365 skrev (2 minutter siden):

Kan du si hva du mener med "aksept" så er det lettere å hjelpe.

• et spørsmål du har stilt ham
  • en melding du han ikke svarer på
  • en funksjon i en datinig-app
  • venneforespørsel i SoMe

Jeg skjønner ikke hva du ikke skjønner 🤷‍♀️

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke interessert i deg. I hele tatt. Slutt å kontakt han!

Anonymkode: 5045f...8a3

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Om han ikke svarer i det hele tatt, så er vel det en ganske grei forklaring på hva han føler. Ghosting er selfølgelig aldri greit, men det er dessverre folk der ute som ikke har skrupler for å gjøre det. 

Har selv opplevd ghosting nylig og det tok litt tid før jeg innså at jeg må gå videre. Det var en venninne av meg som fikk meg til å innse at han ikke er noe å samle på. 

Rett etterpå traff jeg en herlig mann, som jeg nå har datet i et par mnd 🥰 

Ikke kast bort tiden på en som ikke er interessert 😊 Det finnes flere fisk i havet 😊

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hva du ikke skjønner 🤷‍♀️

Jeg leste ikke nøye nok, beklager

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Han er ikke interessert i deg. I hele tatt. Slutt å kontakt han!

Anonymkode: 5045f...8a3

Ja såpass har jeg fått med meg. Men at det plutselig skulle gå over etter 6 år, den finner jeg veldig vanskelig å skjønne

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å ikke svare er et svar: han er ikke interessert. Let it go! Ikke plag denne mannen noe ytterligere, det blir patetisk! 

Anonymkode: e0c4f...f57

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Ja såpass har jeg fått med meg. Men at det plutselig skulle gå over etter 6 år, den finner jeg veldig vanskelig å skjønne

6 år med hva? 

Anonymkode: 12d9f...ba0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

6 år med hva? 

Fwb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har heldigvis komt meg forbi at jeg ønsker å treffe han, ønsker å ha daglig kontakt. Men jeg skulle så veldig gjerne vist hvorfor, hva som skjedde. Hvorfor vi gikk fra å avtales å møtes en dag, til å aldri snakke sammen igjen dagen etterpå.

I hode mitt er det 2 alternativer. Han traff noen andre, og tørr/vil ikke si det til meg. Han fikk følelser han ikke vil stå i, og derfor velger å trekke seg unna. I følge han er det ingen av dem

Kan også hende at følelsene han håpet skulle komme ente med følelsen av at det bare var feil.

Anonymkode: e701a...038

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han har gått videre, respekter det og gjør det samme selv.

Anonymkode: 6700e...9f0

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fwb

Uansett relasjon så synes jeg det er viktig med en verdig avslutning. Det har med respekt å gjøre. Menn er sjeldent av den oppfatning har jeg inntrykk av, og aksepterer du en mann som fwb, så gir du han i teorien muligheten til å gjøre akkurat som han vil uten at du kan si noe på det. En mann vil tenke at han bare gjør som han vil tror jeg.

Dette kan selvfølgelig skje med kjærester også om man er maks uheldig, men sannsynligheten for det tror jeg er mindre.

Jeg er veldig sårbar så jeg kan aldri ha en fwb. Det nytter ikke. Hadde bare gitt meg smerte. Jeg trenger en kjæreste. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kan være han bare ble lei? Det går an det og.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du tapper han for energi og han blir sliten av å være sammen med deg. 

Anonymkode: 27e02...a98

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fwb

La du mer i det enn bare fwb?

Han gjorde tydeligvis ikke det. Glem han.

Anonymkode: 19fcf...9e8

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

For en usympatisk type som ikke kan gi deg en skvær avslutning etter SEKS ÅR! Normale, oppegående folk gjør ikke sånt, selv om de har truffet noen andre/mistet følelser/ombestemt seg. 

Normale folk forstår at selv om man er fwb, så kan man fortsatt ha respekt for andre menneskers følelser, selv om man ikke er kjærester. 

Forstår godt at det føles vondt å bli avfeid på denne måten❤️ kan du klare å fokusere på at da har du i hvert fall avklart hva slags umoden type han er, og at du ikke trenger sånne typer i livet ditt? Nå kan det jo heller komme inn noe nytt og mye bedre i stedet 🙂 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har ikke peiling. 
En jeg har datet 2 gg ville treffes igjen. Men det er jeg som sender mld først, ja han svarer men føler det å mase.

Vil jo bli bedre kjent men ser ut som jeg gir opp. 
Tror bare du må gi faen rett og slett. Det er nok det beste. 
Fokuser på deg selv.  

Anonymkode: 92c78...716

AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (15 timer siden):

Om han ikke svarer i det hele tatt, så er vel det en ganske grei forklaring på hva han føler. Ghosting er selfølgelig aldri greit, men det er dessverre folk der ute som ikke har skrupler for å gjøre det. 

Har selv opplevd ghosting nylig og det tok litt tid før jeg innså at jeg må gå videre. Det var en venninne av meg som fikk meg til å innse at han ikke er noe å samle på. 

Rett etterpå traff jeg en herlig mann, som jeg nå har datet i et par mnd 🥰 

Ikke kast bort tiden på en som ikke er interessert 😊 Det finnes flere fisk i havet 😊

Han svarer på generelle snaps. Men tar jeg opp noe med følelser eller spør hvorfor, er det total stillhet

AnonymBruker
Skrevet

Mest sannsynlig fikk han seg en annen jente, som enten date eller fwb, som krevde at han ikke skulle ha kontakt med andre og at han ønsker å fortsette med henne. 

Å tenke at han trakk seg unna fordi han har følelser for deg er ekstremt naivt og det forer bare hekten du har... Slå de tankene fra deg. Uansett har det ikke noe å si hva grunnen er, for konklusjonen er den samme: at han dessverre ikke vil ha noe med deg å gjøre. Og du fortjener jo noen som vil ha deg! Det å pine over denne fyren blir som selvskading kjære deg 😭❤️

Anonymkode: 93426...177

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...