AnonymBruker Skrevet 13. mai #21 Del Skrevet 13. mai Erfarenmann skrev (1 minutt siden): Javel? Hvorfor har du blitt anbefalt dette? For å komme over en fyr. Og fwb funker ikke for meg, for jeg faller bare Anonymkode: d8fa9...052 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #22 Del Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For å komme over en fyr. Og fwb funker ikke for meg, for jeg faller bare Anonymkode: d8fa9...052 Da må du bare " go with the flow". Bruk mennene for sex (penger whatever), bli forelsket, gå videre på samme vis om det går til helsikes. Bruk frustrasjonen utover istedenfor innover mot deg selv, er bedre for helsa. Anonymkode: 84287...82e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Langline Skrevet 13. mai #23 Del Skrevet 13. mai You do you, ikke gjør noe du ikke liker, trives med eller har utbytte av. Du er voksen og kan bestemme selv. Jeg har to ff, mentalt meget oppegående, fysisk attraktive (for meg) på hver sin måte, lett å prate med, med mye humor involvert. Vi møtes kun for sex, dvs av og til tar vi et glass vin før eller etter sex. Minimal kontakt mellom treffene. Følelser involvert? Ikke forelskelse eller kjærlighet, men lyst og omtanke. Funker fjell for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet 13. mai #24 Del Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): For å komme over en fyr. Og fwb funker ikke for meg, for jeg faller bare Anonymkode: d8fa9...052 Nei men hvis det ikke funker for deg så får du bare klare deg uten da. Hvorfor skulle du stresse med noe som ikke funker? Da blir vel alt bare verre? Å ha sex uten masse følelser og dype tilknytninger går helt fint for mange. Jeg tenker at dere som ikke "klarer" dette har et usunt forhold til hele greia. Det representerer et syn der den ene liksom ofrer noe for den andre og det blir er en taper og en vinner. Ikke at det er bedre å kople følelser fullstendig bort heller - det blir sosiopatisk. Men en mellomting, som tar utgangspunkt i at det er gjensidig. Litt vanskelige følelser må vi klare. Vi kan ikke leve livet pakket inn i bomull heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #25 Del Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): For å komme over en fyr. Og fwb funker ikke for meg, for jeg faller bare Anonymkode: d8fa9...052 Du innser at du har blitt anbefalt dette av noen som antageligvis har et helt annet syn på slike relasjoner enn deg selv? Selvom dette er noe som funker bra for denne personen betyr ikke det nødvendigvis at det gjør det for deg, og du virker jo selv overbevist om at det ikke gjør det. Tror ikke det vil gjøre deg noe godt å "tvinge" deg selv til å ha ONS/FF om du ikke ønsker det innerst inne. Det finnes mange andre måter å komme seg over en eks enn å oppsøke flyktige relasjoner i ettertid, og det høres ut som det hadde vært bedre for deg. Anonymkode: ea8b5...145 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå