Gå til innhold

Hvordan klarer dere å ha sex, kun for å ha sex?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Typ ons eller ff. Altså kun sex forhold. Ingenting rundt, ingen kontakt før (ons) eller i mellom (ff)

Bare tanken gjør meg uvel. Jeg har prøvd begge deler, føler meg bare misbrukt og ekkel. For å kunne nyte sex, må det være mer rundt. Ett vennskap, kontakt mellom møtene. Fwb passet meg utmerket i lang tid, til det ikke gjor det lengre. Er blitt anbefalt å skaffe meg en ff, men kjenner at det klarer jeg ikke.

Så, til dere som har sex kun for å ha sex. Hvordan? Hører gjerne fra både menn og damer

Anonymkode: d8fa9...052

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

For mange menn (og noen kvinner) er det en fysisk handling å få balla tømt. Blir som med mat, drikke å gå på do.

Anonymkode: 84287...82e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For orgasmen sin del vel. Sex for meg handler ikke om følelser, men nytelse. 

Anonymkode: 8c77c...d5d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å ha sex med en mann utenom forhold. Så ONS eller en FF er ikke noe for meg. Det blir bare vondt. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å ha sex kun for å få "tømt seg" fungerer ikke for meg. Det må være noe mer der.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er nok veldig individuelt. Jeg foretrekker helt klart å ha sex med kjæreste. Men har også hatt et par FF/FWB i to singelperioder og det var helt uproblematisk, bare deilig faktisk. Føler meg overhodet ikke brukt, men det er nok viktig å ikke utvikle følelser. Og begge var veldig fornøyd med situasjonen. Jeg får liksom ikke helt satt ord på hvorfor jeg synes det er greit. Jeg tror det er like forskjellig som mange andre ting vi folk er ulike på. Noen synes det er greit, andre ikke. Og hvis man først får en uggen følelse av det tror jeg ikke man kan lære seg å like det eller takke det. Da er det bare ikke noe for deg.

Jeg har dog hatt relasjoner som har bydd på litt vennskap attåt. Vi snapper og kan se film og spise middag osv. Hvis det KUN hadde vært knulling og så stikke, hadde jeg ikke vært interessert. Men, noen menn og damer liker det også. Og det respekterer og aksepterer jeg fullt ut 🙂

Anonymkode: edf16...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Fungerer ikke for meg. Har prøvd et par ganger - det var dårlige opplevelser.

Anonymkode: 1c24a...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett ONS eller FF er vel i bunn og grunn bare for nytelsen sin skyld, at man skal nyte orgasme og kroppen til vedkommende uten alle forpliktelser, følelser og ansvar som kommer med det.

Jeg trives i eget selskap, ingen som maser, ingen som får periodiske humørsvingninger, ingen andre jeg må passe på eller tenke på, ingen som kjefter på deg om du ser eller prater med andre mennesker. Du er liksom mer fri til å gjøre det man vil da og om man blir fryktelig kåt en kveld så er det jo bare å ta opp telefonen å spørre om den andre personen er ledig.

Jeg har en FF og vi har det egentlig ganske bra sammen, og fra hverandre. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan det hende han også føler seg brukt? Av deg, mener jeg? 

Hvorfor føler du deg brukt, var du ikke med på det? Delte du med ham om at du følte deg misbrukt, og ikke ville fullføre? 

Kan skjønne at du føler deg ekkel(egentlig ikke), men å si at du føler deg MISBRUKT, når du var med på akten? Helt vilt. 

Anonymkode: 9ec0b...746

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har noen relasjoner der vi kun har kommunikasjon uten om møtet som handler om når og hvor vi skal møtes. Det er enkelt og ukomplisert, vi prater gjerne før og etter vi har sex når vi er sammen, men er sjeldent sammen mer enn en time og 2. målet med treffet er jo sex og orgasme! med så lite kontakt, så er det lett å holde følelser utenfor.  Har FBW også, vi har kontakt nesten daglig, og møtes jevnlig, ser kanskje film, spiser og har sex og koser i timesvis, det har vært litt av ogpå i forhold til om det utvikles litt følelser eller ikke. men følelsene forsvinner ofte like raskt som de kom. For meg handler det mye om avklaringer, visst det er ganske tydelig fra tidlig av at dette kommer ikke til å bli noe mer enn hva det er, så er det ikke noe poeng å legge noe mer i det og begynne å kjenne på følelser. Merker at det fort kan bli mer komplisert om man ikke er tydelig på det, for da kan man begynne å tenke osv. Men jeg elsker å ha sex, men sliter med tillitt til andre, så for meg funker det å ha sex med menn uten forhold delen. MEn det betyr ikke at jeg ligger med hvem som helst, eller har nye partnere hele tiden. Det er godt man er forskjellige, man gjør det som føles rett for seg, syntes man det er ubehagelig med ons eller fwb så gjør man ikke det! det er ikke noe poeng i å gjøre noe for å så føle seg ekkel og brukt!

Anonymkode: c220b...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan det hende han også føler seg brukt? Av deg, mener jeg? 

Hvorfor føler du deg brukt, var du ikke med på det? Delte du med ham om at du følte deg misbrukt, og ikke ville fullføre? 

Kan skjønne at du føler deg ekkel(egentlig ikke), men å si at du føler deg MISBRUKT, når du var med på akten? Helt vilt. 

Anonymkode: 9ec0b...746

Skrivefeil der. Skulle stå at jeg føler meg brukt. Og det må være lov selv om man var med på leken. Det kan gi en ekkel bismak i etterkant. Spess hvis man i utgangspunktet tenkte at dette ikke var ett ons, men den andre tenkte at dette ikke kunne bli noe mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har noen relasjoner der vi kun har kommunikasjon uten om møtet som handler om når og hvor vi skal møtes. Det er enkelt og ukomplisert, vi prater gjerne før og etter vi har sex når vi er sammen, men er sjeldent sammen mer enn en time og 2. målet med treffet er jo sex og orgasme! med så lite kontakt, så er det lett å holde følelser utenfor.  Har FBW også, vi har kontakt nesten daglig, og møtes jevnlig, ser kanskje film, spiser og har sex og koser i timesvis, det har vært litt av ogpå i forhold til om det utvikles litt følelser eller ikke. men følelsene forsvinner ofte like raskt som de kom. For meg handler det mye om avklaringer, visst det er ganske tydelig fra tidlig av at dette kommer ikke til å bli noe mer enn hva det er, så er det ikke noe poeng å legge noe mer i det og begynne å kjenne på følelser. Merker at det fort kan bli mer komplisert om man ikke er tydelig på det, for da kan man begynne å tenke osv. Men jeg elsker å ha sex, men sliter med tillitt til andre, så for meg funker det å ha sex med menn uten forhold delen. MEn det betyr ikke at jeg ligger med hvem som helst, eller har nye partnere hele tiden. Det er godt man er forskjellige, man gjør det som føles rett for seg, syntes man det er ubehagelig med ons eller fwb så gjør man ikke det! det er ikke noe poeng i å gjøre noe for å så føle seg ekkel og brukt!

Anonymkode: c220b...b2d

Hvis målet er orgasme så er jo det enklere uten mann for min del. Jeg får ikke orgasme med en mann jeg ikke føler meg trygg på og da må jeg kjenne personen godt. Det er umulig i dagens samfunn der alt dreier seg om sex enkelt og greit. Så da blir det håndarbeid for meg selv og leketøy. 

Anonymkode: eb521...1f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

tja, har bare hatt pulevenninner siden jeg var 27. fikser ikke prat om hus, stasjonsvogn og barn, så for meg er det best med sex uten følelser.

Anonymkode: fca17...4cc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vet ikke helt om jeg skjønner spørsmålet ditt sånn egentlig.

Har en FF som er seksuelt attraktiv for meg. Vi har bra sex. Jeg er null interessert i kjæreste og har mer en nok venner. Da er det supert å møtes en gang i blant for å ha sex liksom. 
Skjønner ikke hvorfor vi skal ha noe kontakt i mellom gangene vi møtes? 

Jeg blir ikke noe mer eller mindre «brukt» en hva han gjør. Vi bruker hverandre til å ha god sex en gang i blant💁🏼‍♀️

Anonymkode: c2202...5cb

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ONS har jeg hatt 2 ganger for 15-20 år siden. Det ble med de 2 gangene. 

Skal jeg ha sex må det være med en jeg har en relasjon til 😊 ONS er jeg fullstendig ferdig med 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg klarer ikke å ha sex bare for å ha sex. Eller, jeg får i hvert fall ikke noe utbytte av det uten at jeg er tiltrukket av sexpartneren, både fysisk og mentalt. 
Men jeg må ikke være forelsket, kun ha god kjemi og være tiltrukket

Anonymkode: 84e9b...24d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Klarer det ikke, i motsetning til de fleste. De fleste av kompisene og venninnene mine har flere titalls partnere mens 1 ONS var alt jeg trengte for å skjønne at dette ikke var noe for meg.

Anonymkode: ea8b5...145

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

For mange menn (og noen kvinner) er det en fysisk handling å få balla tømt. Blir som med mat, drikke å gå på do.

Anonymkode: 84287...82e

Det er ganske mange nyanser mellom det å ha romantiske følelser og få "tømt balla". Sistnevnte er ganske lett å få til på egen hånd.

For min del må det være noe mer enn bare for å oppnå orgasme, men ikke nødvendigvis romantiske følelser. Et sted i mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Vet ikke helt om jeg skjønner spørsmålet ditt sånn egentlig.

Har en FF som er seksuelt attraktiv for meg. Vi har bra sex. Jeg er null interessert i kjæreste og har mer en nok venner. Da er det supert å møtes en gang i blant for å ha sex liksom. 
Skjønner ikke hvorfor vi skal ha noe kontakt i mellom gangene vi møtes? 

Jeg blir ikke noe mer eller mindre «brukt» en hva han gjør. Vi bruker hverandre til å ha god sex en gang i blant💁🏼‍♀️

Anonymkode: c2202...5cb

Du svarte jo på spørsmålet. Er akuratt det du beskriver, jeg ikke skjønner at folk klarer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Er blitt anbefalt å skaffe meg en ff

Javel? Hvorfor har du blitt anbefalt dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...