AnonymBruker Skrevet 12. mai #21 Skrevet 12. mai Jeg er operert. Jeg har ikke metthetsfølelse. Så hadde jeg visst det jeg vet i dag, så hadde jeg ikke blitt operert. Anonymkode: ccc4c...04b
AnonymBruker Skrevet 12. mai #22 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg er operert. Jeg har ikke metthetsfølelse. Så hadde jeg visst det jeg vet i dag, så hadde jeg ikke blitt operert. Anonymkode: ccc4c...04b Huff, det høres skikkelig ekkelt ut. Så dumt at det ble sånn for deg. Tok du sleeve eller bypass? Anonymkode: e299c...3c2
AnonymBruker Skrevet 28. mai #23 Skrevet 28. mai Hei TS, er du operert enda? Jeg vurderer sterkt en sleeve selv men er livredd. Ønsker å høre om erfaringer. Anonymkode: 838ba...1b2
AnonymBruker Skrevet 28. mai #24 Skrevet 28. mai Kan du ikke bare spise mindre? Du dør ikke av å være litt sulten Anonymkode: 4f39f...2a3
AnonymBruker Skrevet 1. august #25 Skrevet 1. august Det eneste jeg angrer på er at jeg ikke gjorde dette tidligere. Livet mitt er totalt endret til det bedre. Jeg har fått et normalt og sunt forhold til mat, en sunn vekt innenfor normal BMI, livsglede og livsgnist jeg aldri trodde jeg kunne få, jeg er kvitt smerter i kroppen.. Lista er lang. Rett og slett fått livet i gave på ny! Anonymkode: dc048...3fd 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå