AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:01 #1 Del Skrevet mandag kl 12:01 Noen med ADHD som bruker Wegovy her sammen med Elevanse? Jeg har BMI på 30, klarer ikke gå ned, KONSTANT MATSTØY i hjernen i tillegg til alt annet «støy på hjernen». Jeg liker å trene, men kostholdet mitt sklir helt ut. Jeg kjedespiser og bruker mat til å døyve rastløsheten min. HVER dag begynner jeg med friskt mot, men det blir revet ned og skammen kommer og slik går det i en evig runddans…. Anonymkode: a6ee2...0fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Berry Skrevet mandag kl 18:17 #2 Del Skrevet mandag kl 18:17 Jepp. Bruker begge deler ☺️ Noe du tenkte på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:14 #3 Del Skrevet mandag kl 19:14 Blue Berry skrev (56 minutter siden): Jepp. Bruker begge deler ☺️ Noe du tenkte på? Om det funker greit? Om «støyen» blir borte? Anonymkode: a6ee2...0fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Berry Skrevet mandag kl 20:04 #4 Del Skrevet mandag kl 20:04 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Om det funker greit? Om «støyen» blir borte? Anonymkode: a6ee2...0fe 100%!! Gått på wegovy i 1 år, vedlikehold nå. Elvanse i 6 uker nå. Rolig i hodet nå ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:50 #5 Del Skrevet mandag kl 20:50 Blue Berry skrev (44 minutter siden): 100%!! Gått på wegovy i 1 år, vedlikehold nå. Elvanse i 6 uker nå. Rolig i hodet nå ☺️ Det høres veldig befriende ut. Om ikke all støy forsvinner, så er noe støy ute av hode. Har du gått med mye? Problemet mitt er perioder med overspising Anonymkode: a6ee2...0fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Berry Skrevet i går, 11:28 #6 Del Skrevet i går, 11:28 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det høres veldig befriende ut. Om ikke all støy forsvinner, så er noe støy ute av hode. Har du gått med mye? Problemet mitt er perioder med overspising Anonymkode: a6ee2...0fe Jeg har gått ned 30 kg og er normalvektig nå. Fått et nytt liv. Jeg er veldig svak for sukker og sjokolade, så jeg fråtset og klarte ikke å holde meg. Nå klarer jeg å kontrollere det. Håper du får snakket med legen din, så kan du få hjelp ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Blue Berry skrev (21 timer siden): Jeg har gått ned 30 kg og er normalvektig nå. Fått et nytt liv. Jeg er veldig svak for sukker og sjokolade, så jeg fråtset og klarte ikke å holde meg. Nå klarer jeg å kontrollere det. Håper du får snakket med legen din, så kan du få hjelp ☺️ Gikk du på det lenge ? Kombinerte du med adhd medisin? Sluttet på Wegovy nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå