Gå til innhold

ADHD og Wegovy

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen med ADHD som bruker Wegovy her sammen med Elevanse? Jeg har BMI på 30, klarer ikke gå ned, KONSTANT MATSTØY i hjernen i tillegg til alt annet «støy på hjernen». 

Jeg liker å trene, men kostholdet mitt sklir helt ut. Jeg kjedespiser og bruker mat til å døyve rastløsheten min. HVER dag begynner jeg med friskt mot, men det blir revet ned og skammen kommer og slik går det i en evig runddans….

Anonymkode: a6ee2...0fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blue Berry skrev (56 minutter siden):

Jepp. Bruker begge deler ☺️ Noe du tenkte på?

Om det funker greit? Om «støyen» blir borte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Om det funker greit? Om «støyen» blir borte?

100%!! Gått på wegovy i 1 år, vedlikehold nå. Elvanse i 6 uker nå. Rolig i hodet nå ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Berry skrev (44 minutter siden):

100%!! Gått på wegovy i 1 år, vedlikehold nå. Elvanse i 6 uker nå. Rolig i hodet nå ☺️

Det høres veldig befriende ut. Om ikke all støy forsvinner, så er noe støy ute av hode. Har du gått med mye? Problemet mitt er perioder med overspising 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det høres veldig befriende ut. Om ikke all støy forsvinner, så er noe støy ute av hode. Har du gått med mye? Problemet mitt er perioder med overspising 

Jeg har gått ned 30 kg og er normalvektig nå. Fått et nytt liv. Jeg er veldig svak for sukker og sjokolade, så jeg fråtset og klarte ikke å holde meg. Nå klarer jeg å kontrollere det. Håper du får snakket med legen din, så kan du få hjelp ☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blue Berry skrev (21 timer siden):

Jeg har gått ned 30 kg og er normalvektig nå. Fått et nytt liv. Jeg er veldig svak for sukker og sjokolade, så jeg fråtset og klarte ikke å holde meg. Nå klarer jeg å kontrollere det. Håper du får snakket med legen din, så kan du få hjelp ☺️

Gikk du på det lenge ? Kombinerte du med adhd medisin? Sluttet på Wegovy nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...