AnonymBruker Skrevet 12. mai #1 Skrevet 12. mai Jeg har dratt opp litt stein og røtter i hagen.. må så litt gress der. Aldri gjort det før. Hva trenger jeg? Anonymkode: 5ecea...cf2
AnonymBruker Skrevet 12. mai #2 Skrevet 12. mai google it, grunnarbeidet er 90% av resultatet, det holder ikke å dra opp røtter om du ikke har et godt fundament.. SElve såingen er den enkleste delen.. Anonymkode: ad000...367 2
Hanne67 Skrevet 12. mai #3 Skrevet 12. mai Om du skal ha plen der, så må du fylle på jord slik at det blir jevnt og mulig å kjøre gressklipper. Deretter har du på gressfrø og et tynt jordlag oppå, og vanner. Det tar lang tid før det spirer.
Tubaluba Skrevet 12. mai #4 Skrevet 12. mai Bare å ha på jord så det blir jevnt, spre såfrø, rake lett og tråkke flatt. Deretter godt med vann frem til spiring ca 1 uke etter. Vann også den første uka etter spiring. Viktig at det ikke tørker ut. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai #5 Skrevet 13. mai Takk for svàr. er det nødvendig med hagegjødsel ? TS Anonymkode: 5ecea...cf2
newman01 Skrevet 13. mai #6 Skrevet 13. mai Husk å bruke riktig type jord. Gress er glad i sandholdig jord, så kjøp det som heter dressjord eller toppdressing.
Tubaluba Skrevet 13. mai #7 Skrevet 13. mai (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for svàr. er det nødvendig med hagegjødsel ? TS Anonymkode: 5ecea...cf2 Nei. Jeg bruker billigste type jord, funker bra. Endret 13. mai av Tubaluba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå