AnonymBruker Skrevet 12. mai #1 Skrevet 12. mai Jeg spør fordi jeg lurer på om jeg gjør det riktig. Jeg pusser i 3 min. 30 sek på hver side, oppe og nede. Og tar innsiden av tenna, 30 sek nede og 30 sek oppe. Fordi jeg føler at det ellers ikke blir rent nok på innsiden av tenna. Hvor lenge pusser du? Anonymkode: edc02...e0e
AnonymBruker Skrevet 12. mai #2 Skrevet 12. mai Jeg pusser 2 minutter, fordelt på hele munnen. Tviler egentlig på at mange pusser særlig lenger. Tipper mange tror de pusser lenger enn 2 minutter, men de 2 minuttene er ganske lange i blant, føles det som. Anonymkode: 42e17...c2b
AnonymBruker Skrevet 12. mai #4 Skrevet 12. mai 2,5 minutter. Har elektrisk, så vet at det er så lenge. Anonymkode: e9a03...199
AnonymBruker Skrevet 12. mai #5 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg pusser 2 minutter, fordelt på hele munnen. Tviler egentlig på at mange pusser særlig lenger. Tipper mange tror de pusser lenger enn 2 minutter, men de 2 minuttene er ganske lange i blant, føles det som. Anonymkode: 42e17...c2b Jeg vet! Men jeg har klokke under speilet mitt på badet, den kom med tannbørsten og igjen synes jeg det tar en evighet. Ts Anonymkode: edc02...e0e
AnonymBruker Skrevet 12. mai #6 Skrevet 12. mai Men pusser dere innsiden av tenna? Eller er jeg rar? 🙈 Ts Anonymkode: edc02...e0e
AnonymBruker Skrevet 12. mai #7 Skrevet 12. mai Pusser til jeg føler det er rent. Noen ganger 1.30, noen ganger 2.30. Så 2 minutter i gjennomsnitt. Pusser da selvfølgelig på alle kanter, også bak. innsiden derimot blir litt vanskelig....... Anonymkode: 391c2...b4f
AnonymBruker Skrevet 12. mai #8 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men pusser dere innsiden av tenna? Eller er jeg rar? 🙈 Ts Anonymkode: edc02...e0e Ja, innsiden er likte viktig som utsiden. Det lærte jeg av en reklame på 90-tallet hehe Anonymkode: 5e167...cba 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #10 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, innsiden er likte viktig som utsiden. Det lærte jeg av en reklame på 90-tallet hehe Anonymkode: 5e167...cba Haha, så bra. Da fortsetter jeg Ts Anonymkode: edc02...e0e
AnonymBruker Skrevet 12. mai #11 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men pusser dere innsiden av tenna? Eller er jeg rar? 🙈 Ts Anonymkode: edc02...e0e Pusser alltid på innsiden også, ja. Anonymkode: 42e17...c2b 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #12 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men pusser dere innsiden av tenna? Eller er jeg rar? 🙈 Ts Anonymkode: edc02...e0e Selvfølgelig. Pusser alle 5 sidene av tennene. Bruker mellomromsbørste der tannbørsten ikke kommer til. Anonymkode: e9a03...199
AlternativX Skrevet 12. mai #13 Skrevet 12. mai 2 min er vel bra nok i følge anbefalinger. Da bruker du vel over 10 min? Det høres helt unødvendig ut. Er jo ikke akkurat sånn at det blir renere jo lengre man pusser.
AnonymBruker Skrevet 12. mai #14 Skrevet 12. mai har tannbørste med app som sier fra når det er på tide å gå til neste tann Anonymkode: 280d3...4cd
AnonymBruker Skrevet 12. mai #15 Skrevet 12. mai To minutter hver morgen og kveld med elektrisk tannbørste (mykt børstehode). Bruker tanntråd først. Får skryt av tannlegen, så det skal ikke så mye til. Anonymkode: 458a3...1e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå