Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.5.2025 den 12.23):

Jeg har termin i slutten av juli og lurer på dette med bilstolpose. Man får jo tak i poser for sommer/vår og høst/vinter. Men hvis man f.eks. kun kjøper bilstolpose til vår/sommer og bruker et ullteppe over baby på innsiden av posen (utenpå beltene såklart). Vil ikke det være godt nok for å holde baby varm i bilstol? Man har jo ikke på kulde i bilen når det er kaldt ute så bilen vil jo bli varm under kjøring 😅 Vognpose har vi til vinterhalvåret, men er ikke alle vognposer som er egnet eller passer til bilstol så vet liksom ikke om det er vits i å investere i en bilstolpose for vinter også 🤔

Anonymkode: 2c557...6c0

Oktoberbaby her. Brukte vårpose i bilstolen i vinter som var. Kun fordi vi fikk av svigermor. Ellers klarer man seg 100% med ullteppe. Eneste fordelen som jeg såg sånn sett var at jeg brukte mindre klær på lille i stolen pga posen. Hadde ikke brukt penger på det selv da ullteppe er mer enn godt nok. 

Og de aller fleste vognposer passer til bilstol, så man kan helt fint bruke vognpose i bilstolen dersom den passer. 

Anonymkode: e4f87...120

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min eldste var juli baby, kjøpte pose mot høsten. Vi har bilstol som kan settes på vogna, så brukte bilstolen i butikker osv, og trillet derfor utendør noen strekninger med den, så super kjekt med pose! I tillegg skal man ikke ha for tykke plagg under selene på bilstolen, for trafikksikkerheten, så for oss var pose et naturlig valg. 

Nr 2 var februar barn, så godt å ha posen klar. Brukte den også litt i vogn til begge. Så vår har gjort nytten sin den. 

Anonymkode: 9f088...00c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Min eldste var juli baby, kjøpte pose mot høsten. Vi har bilstol som kan settes på vogna, så brukte bilstolen i butikker osv, og trillet derfor utendør noen strekninger med den, så super kjekt med pose! I tillegg skal man ikke ha for tykke plagg under selene på bilstolen, for trafikksikkerheten, så for oss var pose et naturlig valg. 

Nr 2 var februar barn, så godt å ha posen klar. Brukte den også litt i vogn til begge. Så vår har gjort nytten sin den. 

Anonymkode: 9f088...00c

Men kjøpte du da vinterpose eller valgte du å gå for en tynnere pose? 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Men kjøpte du da vinterpose eller valgte du å gå for en tynnere pose? 😊

Ikke meg du spør, men jeg anbefaler veldig å gå for en tynnere pose :) Det er lett å regulere den til litt varmere ved å f.eks. legge et ullpledd inni, eller ha lue på baby på vei ut/inn av bilen. Inni selve bilen blir det jo fort varmt sommer som vinter, særlig hvis man har mulighet til å varme på forhånd, noe vi uansett gjør på vinteren på grunn av kjørers komfort (voksne skal ideelt sett heller ikke ha på tykke klær i bil). 

Anonymkode: 6a328...75a

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...