Gå til innhold

Samboer lar sin familie dele bilder og video av våre barn på nett, og juger til meg om det.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han vet jeg ønsker at vi har kontroll på hva som legges ut, og vi har egentlig blitt enige om det og begge sider av familien er informert. Men hans side fortsetter å dele, og så juger han til meg om det, at de ikke gjør det. Han synes det er vanskelig å si i fra til dem og be dem fjerne det. Men å juge til meg, og gå bak ryggen min, og ta sjanser på å la bilder vi ikke har kontroll på bli delt er greit. Kjenner jeg blir så sint. Han kaller det å dele bilder på Facebook for kultur, deres kultur (ikke norsk). Jeg har heller aldri møtt disse folka siden de bor nesten på andre siden av kloden. Fant ut at noen hadde delt et bilde av vår helt nyfødte sønn. Min familie har aldri delt noe av våre barn på nett.

Jeg ønsker å følge god nettvett og skjerme barna fra å spres på åpne sider. Hvordan hadde dere taklet og håndtert dette? Føler det er et tillitsbrudd. Han har også drevet med andre småløgner, ting som ikke er så ille, men samtidig hvorfor juge?? 

Anonymkode: 09089...64f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...