Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har selvfølgelig glemt vekk en pakke som jeg har i retur, 3 dager over tiden og sa jeg kunne betale retur men de er bein harde. Klærne som skal sendes tilbake er for store og ikke brukendes og dyre. Har noen retur adressen til zalando?🙈 Finner den ikke på nett

AnonymBruker
Skrevet
Helleris skrev (3 timer siden):

Har selvfølgelig glemt vekk en pakke som jeg har i retur, 3 dager over tiden og sa jeg kunne betale retur men de er bein harde. Klærne som skal sendes tilbake er for store og ikke brukendes og dyre. Har noen retur adressen til zalando?🙈 Finner den ikke på nett

Adressen til Zalando er

Zalando SE, Valeska-Gert-Straße 5, 10243 Berlin, Tyskland

Men hvis du tiden for retur er overskredet så får du jo ikke returnert, sender du de Zalando så mister du jo bare klærne?

Anonymkode: b04ca...76f

• Liker 8
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.5.2025 den 14.39):

Adressen til Zalando er

Zalando SE, Valeska-Gert-Straße 5, 10243 Berlin, Tyskland

Men hvis du tiden for retur er overskredet så får du jo ikke returnert, sender du de Zalando så mister du jo bare klærne?

Hvordan da mister klærne? Tar de liksom å bare beholder de og penge kravet er fortsatt det samme? Hørtes jo spesielt ut, håper jo de sier ifra når de får returen.. 

Anonymkode: 8cfa4...3ac

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvordan da mister klærne? Tar de liksom å bare beholder de og penge kravet er fortsatt det samme? Hørtes jo spesielt ut, håper jo de sier ifra når de får returen.. 

De sier nok i fra og ber om at du betaler frakten hvis du vil ha de tilbake 

AnonymBruker
Skrevet

Du får selge klærne på finn. Er du for sen, så er du for sen 🤷‍♀️

Anonymkode: 2e9a2...b8f

• Liker 3
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

At du somler og glemmer er jo ikke zalando sin feil, de har jo en tydelig frist de opplyser om.

Zalando har en svært god retur ordning men de må jo ha en tidsfrist. De driver først og fremst butikk ikke utlån. Klær er en sesong og trendbasert vare, nytter ikke å tjene penger viss kundene skal ha evig returrett.

Anonymkode: f57a0...b97

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Selg klærne på tise? 

Anonymkode: b7aab...5ad

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Om zalando er beinharde som du sier så nytter det jo ikke å sende klærne tilbake for retur. Du vil jo kun få de tilbake i retur! Tidsfristen er der for en grunn. 🙈

Anonymkode: 35af0...36c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja sånn ja😂 Tenkte du mente at de bare beholder klærne og at jeg må betale samme sum😅 Var 100 dager retur for litt siden men plutselig endret til 30😅

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Om zalando er beinharde som du sier så nytter det jo ikke å sende klærne tilbake for retur. Du vil jo kun få de tilbake i retur! Tidsfristen er der for en grunn. 🙈

Anonymkode: 35af0...36c

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja sånn ja😂 Tenkte du mente at de bare beholder klærne og at jeg må betale samme sum😅 Var 100 dager retur for litt siden men plutselig endret til 30😅

Hadde vært sikker på at du får de igjen. Sender du de bare til en vilkårlig Zalando adresse så er det ikke sikkert du gjør det.

Og hvorfor skal du sende det etter fristen?

Zalando endret ikke plutselig til 39 dager og det man kjøpte før endrings dato hadde man fortsatt 100 dager retur på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...