Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hun har jo helt rett, dersom du elsker han og har barn med han.  Og hun treffer jo spikeren på hode med at du IKKE bare passivt skal samtykke, men ta initiativ.   Er det din lyst det står på, så tenk på noe som fungerer for deg.      

Anonymkode: 78870...fe4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er klar over at Sanna liker å provosere og elsker å få oppmerksomhet, men synes hun fremstår som platt , dum og lite forståelsesfull. Slenger ut påstander som hun riktignok påstår at hun har satt seg grundig i fordi hun ellers ikke får sin dose plass i media. Hvis du med vilje tråkker i salaten, er det kanskje ikke så rart at folk reagerer tilbake. Enkeltutsagn er jeg helt enig i,  og hun treffer spikeren på hodet, men så ødelegger hun hele resten ved å komme med tull 

Anonymkode: 70b3e...ec5

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke tenner på mannen din, så kan det hjelpe å bytte han ut. 
Du blir også følelsesmessig avstumpet om du igjen og igjen sprer beina uten å ville det. 
Men hormoner kan noen ganger hjelpe, hvis problemer ene og alene ligger der. 

Denne  gangen synes jeg ikke SS traff helt. 

Anonymkode: 77da0...12a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
warther skrev (3 timer siden):

Fordi denne diskusjonen handler om en kvinne som etter eget utsagn er sammen med en attraktiv mann som hun er glad i?

Dere som har gjort dårlige valg kan kanskje opprette en egen tråd som er mer relevant for deres problemstillinger?

Man kan jo spørre seg om «attraktiv mann jeg er glad i men som det er ekkelt å ha sex med» egentlig var et godt valg. Kanskje noen kvinner velger for mye med fornuften og ville ha blitt mer lykkelig med en bad boy med motorsykkel som ikke hentet i barnehage?

Anonymkode: 5d179...ede

• Liker 1
Gjest warther
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Man kan jo spørre seg om «attraktiv mann jeg er glad i men som det er ekkelt å ha sex med» egentlig var et godt valg. Kanskje noen kvinner velger for mye med fornuften og ville ha blitt mer lykkelig med en bad boy med motorsykkel som ikke hentet i barnehage?

Kanskje. Men med tanke på hvor mange her inne som sutrer over dårlige partnervalg så er det nok mer sannsynlig at for mange velger partner ut fra hvor sterkt det kribler mellom beina når de står og byr seg frem ved bardisken en fuktig kveld på byen, heller enn det motsatte. Det er tungt å være alenemor og tyngre skal det bli når høyresiden vinner valget i høst! 😀

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ah, jeg visste ikke at jeg ikke trenger å være noe til menneske, eller at ingen av mine kvaliteter eller gode sider teller i et forhold, ikke verdier, ikke noenting så lenge jeg har en våt mus å stille opp med. At hele samlivet, familien, båndet oss imellom faller og står på at fitta mi fungerer og er klar. Jøss. Så mye betydde jeg altså. 

Anonymkode: c2db3...419

Gå ut i garasjen og skru av et bakhjul på bilen din.  Kjør med dette et par uker, og se om dette har en efekt på bilens tilstand og nytte for deg. 

Jeg mener, det er jo bare en detalj av bilen, han har jo tre andre hjul og alt annet er jo uendret. 

Sånn fremstår denne argumentasjonen . 

Anonymkode: 956e4...e55

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Gå ut i garasjen og skru av et bakhjul på bilen din.  Kjør med dette et par uker, og se om dette har en efekt på bilens tilstand og nytte for deg. 

Jeg mener, det er jo bare en detalj av bilen, han har jo tre andre hjul og alt annet er jo uendret. 

Sånn fremstår denne argumentasjonen . 

Anonymkode: 956e4...e55

Eh nei sånn fremstår den ikke

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Maleficenta skrev (2 minutter siden):

Eh nei sånn fremstår den ikke

«Jeg elsker min kone og vil bo sammen til vi dør men jeg får ikke noe ut av å kysse henne eller holde rundt henne og gi henne en klem, så det forventer jeg at hun klarer seg fint uten»

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

«Jeg elsker min kone og vil bo sammen til vi dør men jeg får ikke noe ut av å kysse henne eller holde rundt henne og gi henne en klem, så det forventer jeg at hun klarer seg fint uten»

Da får du garantert ikke sex heller.... Skjønner ikke poenget ditt

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Maleficenta skrev (6 minutter siden):

Da får du garantert ikke sex heller.... Skjønner ikke poenget ditt

Jeg påpeker det bissarre ved å ta for gitt at man skal få klapp og kos ved behov i et forhold, men at den som ønsker sex bare kan drite og dra.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg påpeker det bissarre ved å ta for gitt at man skal få klapp og kos ved behov i et forhold, men at den som ønsker sex bare kan drite og dra.

Tror det har noe med at det ene krever mer av en enn det andre. Man blir ikke for trett, sliten for en klem. Det krever innsats å ha sex

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er ikke bisart. Om du ikke kan klemme noen har du ingenting med å ønske sex fra dem. Sex er nært, er du ikke kapabel til nærhet- ingen nærhet.

Anonymkode: 31c25...c15

• Liker 3
  • Nyttig 2
Gjest warther
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke bisart. Om du ikke kan klemme noen har du ingenting med å ønske sex fra dem. Sex er nært, er du ikke kapabel til nærhet- ingen nærhet.

Du diskuterer med et troll.

Spar energien 😀

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg sammenligner det å ikke ønske å ha sex med noen, med det å ikke ønske å klemme noen.

Håpet er at noen, mer åpensinnede lesere, skal gjøre seg opp noen tanker. «Hey, hvordan kan jeg kreve at partneren min stiller opp på det jeg trenger uten å mukke, men samtidig latterliggjøre h*ns ønsker i relasjonen?»

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Jeg sammenligner det å ikke ønske å ha sex med noen, med det å ikke ønske å klemme noen.

Håpet er at noen, mer åpensinnede lesere, skal gjøre seg opp noen tanker. «Hey, hvordan kan jeg kreve at partneren min stiller opp på det jeg trenger uten å mukke, men samtidig latterliggjøre h*ns ønsker i relasjonen?»

Det er uriemlig fordi det at den ene ikke vil klemme kan være direkte årsak til at den som ikke ønsker sex ikke vil. 

Sex er ikke noe alle bare har, man trenger en relajson som er riktig for å avle de følelsene. At man er med noen som ikke bryr seg om å være glad i, utelukker jo fort lyst. 

Det er vitkige tanker rundt det temaet som du bør tenke over selv. Kan hjelpe deg om du ofte har partner som ikke vil. Er du trygg? Er du god? 

• Nyttig 2
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Det er uriemlig fordi det at den ene ikke vil klemme kan være direkte årsak til at den som ikke ønsker sex ikke vil. 

Fint da at jeg ikke snakker om de to tingene i ett og samme forhold.

Ola og Kari har en relasjon hvor Ola ikke vil klemme Kari.

Torstein og Hildegunn har en relasjon hvor Hildegunn ikke ønsker å ha sex med Torstein.

De to parene kjenner ikke hverandre. Jeg stiller spørsmålstegn ved hvorfor Kari selvsagt kan forvente klemmer av Ola, mens det er like selvsagt at Torstein ikke kan forvente at Huldegunn ønsker å ha sex med ham.

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Torstein og Hildegunn har en relasjon hvor Hildegunn ikke ønsker å ha sex med Torstein.

De to parene kjenner ikke hverandre. Jeg stiller spørsmålstegn ved hvorfor Kari selvsagt kan forvente klemmer av Ola, mens det er like selvsagt at Torstein ikke kan forvente at Huldegunn ønsker å ha sex med ham.

Ingen av disse parene har antageligvis sex. 

Kari kan ønske klemmer på lik linje med at Torstein kan ønske sex. Ingen av dem kan forvente noe av det om partner ikke vil. 

Kari som trenger klemmer hun ikke får har antagelig ikke lyst på sex med Ola heller, så mye mulig er de to eksemplene dine tilnærmet like. Det er nok en årsak til at Hildegunn ikke ønsker sex med Torstein også. 

Å ikke ønske sex med partner er oftest et symptom på noe som ikke fungerer/gikk galt. Hva det er er temmelig vesentlig å finne ut av. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Elena77 skrev (11 timer siden):

Enig at det var et sabla dårlig partner valg, men jeg siterte vitterlig et anna innlegg her i tråden. Og det kan jo hende at Sanna også tok et jævla dårlig partnervalg i sitt første ekteskap. Men av og til vet vi mennesker ikke bedre før vi sitter der, sviktet eller forlatt. 

Svaret mitt til TS er lenger oppe i tråden: Om partner/paret fortsatt finner hverandre attraktive, men ingen av de gidder sex, så er jo det en grunn til det. Hva vet ikke jeg, men kan tenke meg at de er egentlig drittlei av hverandre, men vil ikke bryte opp pga andre forhold i bildet. Tenker at kommer det noen interessante, så gidder de sex likevel, bare ikke med hverandre....

Jeg er ikke enig i at det alltid må være en spesielt god grunn.

Noen ganger kan det bare være at forholdet blir en salderingspost. Man føler man må trene, man må treffe venner, man må bake eget brød, man må jobbe overtid. Man stiller opp og gjøre alle fornøyde unntatt partneren. Man kjøper julegaver til alle venner, men ikke partneren. Partneren er der jo uansett. Sliten hver kveld og null overtid til sex. Ikke overskudd til å være blid og pratsom hjemme. Bare ute.

Kanskje dette føles langt ute på viddene, men jeg mener det henger sammen.

Gresset er grønnest der det vannes. Noen trenger kanskje å bevisstgjøres. Hvis du nedprioriterer forholdet så går det gjerne i dass.

(Sanna sier mye tull, men i noen forhold handler det om å sette av tiden og bare gjøre det) 

Anonymkode: 787a4...030

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det gjør du hver eneste gang en slik tråd popper opp og du gir like lite mening hver eneste gang. Det er deg og helt åpenbart bare deg som ser mening i å sammenligne behov for klemmer og samtale og det å ha sex.

Skjønner ikke at du gidder.

Anonymkode: 91623...4ae

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Forskjellen er vel at å gi noen en klem vanligvis ikke krever så mye, det varer noen sekunder og det fleste orker å gi en klem selv om de ellers er slitne. Det er også vanlig å klemme mennesker man ikke noen sinne har tenkt å ha sex med, så det er ikke sammenliknbart i det hele tatt.

Dersom man er dausliten av å f.eks. dra lasset alene, blir man gjerne ikke så veldig kåt, hverken på partner eller noen andre.

Anonymkode: d4db3...171

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...