Gå til innhold

For å unngå samlivsbrudd må du spre beina.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du klarer ikke å sette deg inn i problemstillingen med lav lyst på sex. Det handler ikke om at den andre er motbydelig.

Anonymkode: a5ebd...ede

Jeg opplever ikke at du svarer helt på posten min.

Jeg prøvde å forklare at jeg gjerne vil at min kjære skal ha en god seksuell opplevelse med meg selv om jeg ikke klarer eller ønsker å ha sex akkurat der og da.

Anonymkode: 5d179...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg prøvde å forklare at jeg gjerne vil at min kjære skal ha en god seksuell opplevelse med meg selv om jeg ikke klarer eller ønsker å ha sex akkurat der og da.

Det høres helt merkelig ut for meg at hvis jeg ikke har lyst på sex så skal jeg gi min partner en god seksuell opplevelse? Nå har jeg aldri vært i et forhold og ikke hatt lyst på sex men ikke faen om jeg hadde hatt sex om jeg ikke hadde hatt lyst, det kan jo umulig være sunt for en selv. Og hva slags mennesker vil ha sex med noen som ikke har lyst? Hadde mistet respekten for en partner som maste seg til sex eller ville ha det uten at jeg hadde lyst. 

Anonymkode: 03699...59e

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det høres helt merkelig ut for meg at hvis jeg ikke har lyst på sex så skal jeg gi min partner en god seksuell opplevelse? Nå har jeg aldri vært i et forhold og ikke hatt lyst på sex men ikke faen om jeg hadde hatt sex om jeg ikke hadde hatt lyst, det kan jo umulig være sunt for en selv. Og hva slags mennesker vil ha sex med noen som ikke har lyst? Hadde mistet respekten for en partner som maste seg til sex eller ville ha det uten at jeg hadde lyst. 

Nå kan ikke du bestemme hva som er sunt for meg? Spesielt om du aldri har vært i et forhold selv eller hatt lyst på sex.

Et forhold er en enhet og jeg gjør daglig ting med eller for min kjære som jeg ikke ville ha gjort som singel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det høres helt merkelig ut for meg at hvis jeg ikke har lyst på sex så skal jeg gi min partner en god seksuell opplevelse? 

Er du seriøs?

Klarer du ikke sette deg selv til side én eneste gang?

Anonymkode: 3fd20...2e6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

For meg er det selvsagt at jeg kunne fingre min kjære eller bruke leketøy på henne for at hun skulle ha det godt, hvis jeg ikke evnet å ha sex på tradisjonelt vis.

Hvis problemet var ar jeg fant henne motbydelig så får man håpe at jeg hadde vett til å gjøre det slutt?

Har vi fått en slags forståelse her av at kvinner har sex av egoistiske formål, mens menn (også) har det av omtanke for sin kjære?

I utgangspunktet kan du nok anta at både menn og kvinner har omtanke for sin kjære. Noe annet ville være rart, ville det ikke? 

Dessuten blir slik konklusjon en merkelig kjønnskamp ut av slikt som jeg ikke forstår. Det å ha de beste intensjoner, uansett om man mener at det er å ha sex man ikke ønsker, eller å ikke ha det, er ingen konkurranse mellom kvinner og menn og hvem som er snillest/klokeste. Det dette burde være er å få bedre forståelse for hva det motsatte kjønn tenker, mener og føler rundt dette, og hvordan de opplever det å ha sex de ikke egentlig ønsker. Når jeg for eksempel forteller at jeg ikke våger å ha pliktsex fordi min erfaring er at det går galt, så burde ikke din konklusjon være "Åh da er menn snillere,  for de skriver at det kunne de gjort." Nei, du fikk en opplysning om at jeg som kvinne har personlig erfart at det å begynne med å ha sex jeg ikke ønsket gikk galt, og på hvilken måte. At jeg da bruker den erfaringen min til å ikke ha sex jeg ikke ønsker videre er IKKE at jeg ikke har omtanke for min kjære, men det motsatte. Det er en absolutt idiotisk konklusjon, ut fra er ønske om å "vinne" en diskusjon antagelig, men å vinne status som noe mest god/flink/omsorgsfull er på ingen måte nytten i slike diskusjoner. Nytten å få bedre forståelse for hvordan noe oppleves for det motsatte kjønn, og hvilken tanker og holdninger det motsatte kjønn har rundt dette, og hvorfor. Hvorfor er som alltid veldig vesentlig. 

Hva tenker du er det lureste for å oppnå bedre forståelse, så man kan ivareta sitt forhold og sexliv godt? Å lytte og lære noe om hvordan kvinner opplever dette, eller å konkludere med at kvinner er egoistiske og menn har omtanke for sin kjære? 

Endret av Trolltunge
  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trolltunge skrev (2 minutter siden):

I utgangspunktet kan du nok anta at både menn og kvinner har omtanke for sin kjære. Noe annet ville være rart, ville det ikke? 

Noen av svarene her i tråden synes jeg faktisk tyder på lite omtanke. Forhold og relasjoner går opp og ned og den som aldri har gjort noe dumt eller uheldig mot sin partner må gjerne kaste den første steinen. Men at folk ikke har en _intensjon_ om å gjøre sin kjære godt det forstår jeg ikke.

Sitat

Dessuten blir slik konklusjon en merkelig kjønnskamp ut av slikt som jeg ikke forstår. Det å skryte på seg de beste intensjoner, uansett om man mener at det er å ha sex man ikke ønsker, eller å ikke ha det, er ingen konkurranse mellom kvinner og menn og hvem som er snillest/klokeste. Det dette burde være er å få bedre forståelse for hva det motsatte kjønn tenker, mener og føler rundt dette, og hvordan de opplever det å ha sex de ikke egentlig ønsker.

Jeg har ingen intensjoner om å ha en kamp mot kvinner. Men kanskje pirke litt borti kvinnekultur? Den som sier at kvinner alltid er offer og menn alltid overgriper. Den som sier at alt må være perfekt, og hvis det ikke er det så er det mannens feil. Den som sier at det er skammelig av kvinner å ha lyst.

En eldre Dansk skuespiller ble spurt om livet og de tre ekteskapene og om det var noe hun angret på. Fra hukommelsen: «jeg burde ha knullet mer og problemstisert mindre». Jeg tror ikke at hun mente at hun burde ha hatt sex for å holde på mannen, men at hun burde ha hatt det fint i relasjonene heller enn å gremmes over alt som ikke var bra.

Sitat

Hva tenker du er det lureste for å oppnå bedre forståelse, så man kan ivareta sitt forhold og sexliv godt? Å lytte og lære noe om hvordan kvinner opplever dette, eller å konkludere med at kvinner er egoistiske og menn har omtanke for sin kjære? 

Jeg vet ikke hvordan man skal ha et perfekt forhold, jeg har bare prøvd imperfekte. Men å ta felles ansvar for at begge har det bra (hva enn det innebærer) eller å gå ut hvis det ikke er mulig på lang sikt synes fornuftig. Hvis dama trenger at du holder rundt henne så bør du gjøre det - selv om det ikke faller naturlig for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, og du viser at du ikke en gang klarer å hypotetisk tenke deg fram til en situasjon der å ha sex med kjæresten kan by deg imot....

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Noen av svarene her i tråden synes jeg faktisk tyder på lite omtanke. Forhold og relasjoner går opp og ned og den som aldri har gjort noe dumt eller uheldig mot sin partner må gjerne kaste den første steinen. Men at folk ikke har en _intensjon_ om å gjøre sin kjære godt det forstår jeg ikke.

Jeg har ingen intensjoner om å ha en kamp mot kvinner. Men kanskje pirke litt borti kvinnekultur? Den som sier at kvinner alltid er offer og menn alltid overgriper. Den som sier at alt må være perfekt, og hvis det ikke er det så er det mannens feil. Den som sier at det er skammelig av kvinner å ha lyst.

En eldre Dansk skuespiller ble spurt om livet og de tre ekteskapene og om det var noe hun angret på. Fra hukommelsen: «jeg burde ha knullet mer og problemstisert mindre». Jeg tror ikke at hun mente at hun burde ha hatt sex for å holde på mannen, men at hun burde ha hatt det fint i relasjonene heller enn å gremmes over alt som ikke var bra.

Jeg vet ikke hvordan man skal ha et perfekt forhold, jeg har bare prøvd imperfekte. Men å ta felles ansvar for at begge har det bra (hva enn det innebærer) eller å gå ut hvis det ikke er mulig på lang sikt synes fornuftig. Hvis dama trenger at du holder rundt henne så bør du gjøre det - selv om det ikke faller naturlig for deg.

At du synes noe tyder på, fordi det er i strid med hva du skulle ønske deg av omtanke, betyr ikke at det ikke er omtanke, og klokt. De fleste kvinner skriver også mer enn "Nei det er motbydelig!", så det er absolutt en god mulighet til å få bedre forståelse for hvorfor kvinner som ikke har pliktsex har konkludert slik, faktisk helt uten å være slemme, onde og hekser som nærmest går inn for å gjøre livet til menn så vanskelig som mulig. 

Nei vi kvinner er ikke offer når vi prøver å ta kloke valg for oss selv, vår kropp og vårt forhold. 

Min mann får også svært mye han trenger som ikke nødvendigvis faller meg helt naturlig, men nei han får ikke ha sex med kroppen min når den ikke ønsker sex. Min seksualitet ivaretar jeg bedre enn det, og det er FOR å ivareta VÅRT sexliv. Så har vi også et svært godt og velfungerende sexliv etter 22 år sammen, og nei du kan absolutt ikke konkludere med at jeg ikke har omtanke for min partner. Det blir like feil som om du konkluderer med at jeg helt sikkert har en sommerfugl tatovert på leggen på bakgrunn av det jeg har delt. Du har helt faktisk ikke lyttet til noe som helst.

Du har visst ikke interesse av den biten angående å diskutere, å lytte, så da er det kanskje ikke så snålt at du beskriver en kvinnekultur jeg aldri har opplevd. Bortsett fra det siste, dengang da vi var tenåringer. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trolltunge skrev (2 minutter siden):

Dessuten blir slik konklusjon en merkelig kjønnskamp ut av slikt som jeg ikke forstår. Det å skryte på seg de beste intensjoner, uansett om man mener at det er å ha sex man ikke ønsker, eller å ikke ha det, er ingen konkurranse mellom kvinner og menn og hvem som er snillest/klokeste. Det dette burde være er å få bedre forståelse for hva det motsatte kjønn tenker, mener og føler rundt dette, og hvordan de opplever det å ha sex de ikke egentlig ønsker. Når jeg for eksempel forteller at jeg ikke våger å ha pliktsex fordi min erfaring er at det går galt, så burde ikke din konklusjon være "Åh da er menn snillere,  for de skriver at det kunne de gjort." Nei, du fikk en opplysning om at jeg som kvinne har personlig erfart at det å begynne med å ha sex jeg ikke ønsket gikk galt, og på hvilken måte. At jeg da bruker den erfaringen min til å ikke ha sex jeg ikke ønsker videre er IKKE at jeg ikke har omtanke for min kjære, men det motsatte. Det er en absolutt idiotisk konklusjon, ut fra er ønske om å "vinne" en diskusjon antagelig, mens å vinne status som noe mest god/flink/omsorgsfull på ingen måte er nytten i slike diskusjoner, men å få bedre forståelse for hvordan noe oppleves for det motsatte kjønn. 

Ikke den du svarer, men...tenker det man må forholde seg til i dette er ikke "menn" eller "kvinner", men seg selv og sin partner. Mennesker er helt utrolig ulikt skrudd sammen seksuelt, på tvers av kjønn, tross alt. Hva som føles helt fint for den ene, kan være totalt uaktuelt for den andre, og det er et viktig perspektiv i en slik diskusjon, det også.  Ens egen og partners erfaring betyr mest i ens eget liv og eget parforhold, tross alt.

Det er mulig, for noen, å ha lyst til / ønske / ville tilfredsstille sin partner uten å ha behov for seksuell tilfredsstillelse selv der og da. Det kan ses på som en kjærlig handling, og en annen slags seksuell opplevelse som også kan føles bra (for begge) selv om impulsen til initiativet ikke var at begge var like kåte og lystne. For noen par er det i stor grad sånn jevnt over med sex, når den ene i liten grad opplever spontan lyst, men må stole på å kunne bli tent underveis, og faktisk er aller best vant til å ikke være kåt og lysten når sex initieres. At personer som synes alle seksuelle initiativer blir feil når de ikke er kåte og tente selv, kan ikke anvendes på de som ikke opplever det sånn, som faktisk ikke fungerer sånn seksuelt.

Noen menn beskriver også at det viktigste for dem ved sex er å oppleve at hun nyter og å gi henne orgasme, at de godt kan avstå fra dette for egen del om hun blir tilfredsstilt. At det er en god seksuell opplevelse å tilfredsstille partneren. (Noe man kan mene at det generelt bør være!)

Det er klart det også er mulig for en kvinne å i noen situasjoner ha oppriktig glede av å kun tilfredsstille mannen. Når sexen de har jevnt over er til begges fulle tilfredsstillelse og ingen stor skjevhet resulterer av at den ene eller den andre kan få "bare gi" (om det er det "lysten" noen ganger faktisk er...) så kan det være et ikke-problem at den seksuelle opplevelsen de noen ganger har sammen er at den ene gir den andre og sier "bare nyt!". 

Det eksisterer ikke noe fasitsvar på hva som er gode seksuelle opplevelser for et par, hva dette er og kan være må de jo selv få definere. Noen er kompromissløse på sin hals, mens andre har et sexliv som ikke kunne fungert uten kompromisser, og begge deler kan faktisk fungere. 

Anonymkode: 4b59f...2e7

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trolltunge skrev (7 minutter siden):

Du har helt faktisk ikke lyttet til noe som helst.

Du har visst ikke interesse av den biten angående å diskutere, å lytte, så da er det kanskje ikke så snålt at du beskriver en kvinnekultur jeg aldri har opplevd. Bortsett fra det siste, dengang da vi var tenåringer. 

En ting jeg har lært fra kvinneguiden at «å lytte» betyr at menn skal si seg enige med kvinner. Det er ikke sånn jeg fungerer. Erfaringsmessig er det veldig mange kvinner på KG som heller ikke fungerer slik; de adopterer ikke andres meninger uten videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Ja, og du viser at du ikke en gang klarer å hypotetisk tenke deg fram til en situasjon der å ha sex med kjæresten kan by deg imot....

Hvis det å ha sex med kjæresten byr deg imot så tenker jeg at det er på tide å ta en alvorlig prat med seg selv og kjæresten og finne ut hva som er feil og om forholdet er liv laga.

Veldig mange later til å tro at det er flott å leve i en relasjon med et menneske hvor sex med dette mennesket byr dem imot. Veldig mange later til å godta undertrykke egen seksualitet i årevis fordi partneren har «logget ut». For å spare barna, økonomien, holde på felles venner eller andre hensyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Ikke den du svarer, men...tenker det man må forholde seg til i dette er ikke "menn" eller "kvinner", men seg selv og sin partner. Mennesker er helt utrolig ulikt skrudd sammen seksuelt, på tvers av kjønn, tross alt. Hva som føles helt fint for den ene, kan være totalt uaktuelt for den andre, og det er et viktig perspektiv i en slik diskusjon, det også.  Ens egen og partners erfaring betyr mest i ens eget liv og eget parforhold, tross alt.

Det er mulig, for noen, å ha lyst til / ønske / ville tilfredsstille sin partner uten å ha behov for seksuell tilfredsstillelse selv der og da. Det kan ses på som en kjærlig handling, og en annen slags seksuell opplevelse som også kan føles bra (for begge) selv om impulsen til initiativet ikke var at begge var like kåte og lystne. For noen par er det i stor grad sånn jevnt over med sex, når den ene i liten grad opplever spontan lyst, men må stole på å kunne bli tent underveis, og faktisk er aller best vant til å ikke være kåt og lysten når sex initieres. At personer som synes alle seksuelle initiativer blir feil når de ikke er kåte og tente selv, kan ikke anvendes på de som ikke opplever det sånn, som faktisk ikke fungerer sånn seksuelt.

Noen menn beskriver også at det viktigste for dem ved sex er å oppleve at hun nyter og å gi henne orgasme, at de godt kan avstå fra dette for egen del om hun blir tilfredsstilt. At det er en god seksuell opplevelse å tilfredsstille partneren. (Noe man kan mene at det generelt bør være!)

Det er klart det også er mulig for en kvinne å i noen situasjoner ha oppriktig glede av å kun tilfredsstille mannen. Når sexen de har jevnt over er til begges fulle tilfredsstillelse og ingen stor skjevhet resulterer av at den ene eller den andre kan få "bare gi" (om det er det "lysten" noen ganger faktisk er...) så kan det være et ikke-problem at den seksuelle opplevelsen de noen ganger har sammen er at den ene gir den andre og sier "bare nyt!". 

Det eksisterer ikke noe fasitsvar på hva som er gode seksuelle opplevelser for et par, hva dette er og kan være må de jo selv få definere. Noen er kompromissløse på sin hals, mens andre har et sexliv som ikke kunne fungert uten kompromisser, og begge deler kan faktisk fungere. 

Anonymkode: 4b59f...2e7

Enig med hele det første avsnittet ditt, men så går det gradvis over til å forsvare valg som gjøres av gode intensjoner, men ikke nødvendigvis er kloke av den årsaken. 

Ja jeg er enig i at folk er veldig ulike, men at noen kan røyke hasj innimellom uten å bli avhengig av det betyr ikke at det å dele informasjon og erfaringer rundt at det er risiko for å bli avhengig er urelevant og å overdrive veldig.

Det er reell fare for at det å ha pliktsex kan ødelegge noe som ikke kan fikses igjen. Også om det gjøres ut fra de edleste intensjoner, med sukker og rosa stjerner på. Det går også bra for alle å velge å ha dette, til det eventuelt ikke går bra. 

Jeg tror nok ikke jeg og andre kvinner som forteller om våre erfaringer og holdninger mot pliktsex gjør det for å frata andre muligheter og rett til å ta egne valg for sitt sexliv, men kun for å dele erfaringer rundt det, og hvorfor vi har holdninger vi har. 

Endret av Trolltunge
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det høres helt merkelig ut for meg at hvis jeg ikke har lyst på sex så skal jeg gi min partner en god seksuell opplevelse?

Og hva slags mennesker vil ha sex med noen som ikke har lyst? 

Et særdeles viktig poeng som berøres her.

Folk flest er jo ikke interessert i å bli utført seksuelle handlinger på, av en som selv ikke vil ha sex, men «gi deg en god seksuell opplevelse» for å være snill.

For mange vil dette være den ultimate turn off.

Kona mi hadde gjerne gitt meg en BJ for å være snill, selv om hun ikke har lyst på sex. Det ville jo ikke gitt meg noe som helst glede å motta en empatiBJ. 

Det normale er at for å ha en god seksuell opplevelse, så er forutsetningen at man har en partner som selv vil ha sex, ikke gjør deg en seksuell tjeneste for å være snill. De som ikke fungerer slik, er de som feks kjøper sex av prostituerte etc. De kan ha glede av sex selvom partner ikke har lyst.

Anonymkode: 91623...4ae

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

En ting jeg har lært fra kvinneguiden at «å lytte» betyr at menn skal si seg enige med kvinner. Det er ikke sånn jeg fungerer. Erfaringsmessig er det veldig mange kvinner på KG som heller ikke fungerer slik; de adopterer ikke andres meninger uten videre.

Nei å lytte innebærer ikke å si seg enig, eller å adoptere meninger.

Jeg lytter gjerne for å lære og forstå mer, men konklusjoner om egoistiske kvinner og snillere menn ut fra en diskusjon som dette lytter jeg ikke til, det himler jeg med øynene av og blir oppgitt av. 

Jeg har lært veldig mye fra menn, og også kg menn som skriver klokt og forklarende om ting. Tankevekkende. Menn som derimot er her for å konkludere med at menn er bedre enn kvinner får jeg imidlertid veldig fort nøyaktig samme interesse av å lytte til som om noen i rl hadde sagt "Du idiot, hva synes du om..."

Nei menn er ikke bedre enn kvinner, og kvinner er ikke bedre enn menn. Vi er en hel vanvittig mengde mennesker som er både bra og dårlige om hverandre. De bra har som regel ikke konkludert med at motsatte kjønn enn dem er idioter.

Endret av Trolltunge
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk flest er jo ikke interessert i å bli utført seksuelle handlinger på, av en som selv ikke vil ha sex, men «gi deg en god seksuell opplevelse» for å være snill.

For mange vil dette være den ultimate turn off.

Det er fascinerende at vi er så ulike der. Jeg kan massere dama hvis hun gjerne vil det, og jeg kan fingre henne om hun gjerne vil det. Selv om jeg er trøtt og sliten. Jeg kan likevel bli glad over at hun har det godt, og jeg tenker kanskje at det er en investering i fellesskapet (og dermed meg selv). Jeg er sånn innrettet at jeg får ikke traumer eller PTSD av å gjøre noe slikt. Sex er for meg uansett minst 50% hennes nytelse så at folk problematiserer så mye rundt dette er for meg bare rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trolltunge skrev (4 minutter siden):

Jeg lytter gjerne for å lære og forstå mer, men konklusjoner om egoistiske kvinner og snillere menn ut fra en diskusjon som dette lytter jeg ikke til, det himler jeg med øynene av og blir oppgitt av. 

Men når jeg ikke har sagt akkurat det så er du kanskje ikke så flink til å lytte men mer opptatt av å polemisere? Når skal du begynne å lytte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men når jeg ikke har sagt akkurat det så er du kanskje ikke så flink til å lytte men mer opptatt av å polemisere? Når skal du begynne å lytte?

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Har vi fått en slags forståelse her av at kvinner har sex av egoistiske formål, mens menn (også) har det av omtanke for sin kjære?

Endret av Trolltunge
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er fascinerende at vi er så ulike der. Jeg kan massere dama hvis hun gjerne vil det, og jeg kan fingre henne om hun gjerne vil det. Selv om jeg er trøtt og sliten. Jeg kan likevel bli glad over at hun har det godt, og jeg tenker kanskje at det er en investering i fellesskapet (og dermed meg selv). Jeg er sånn innrettet at jeg får ikke traumer eller PTSD av å gjøre noe slikt. Sex er for meg uansett minst 50% hennes nytelse så at folk problematiserer så mye rundt dette er for meg bare rart.

Jeg kan også massere dama, fingerpule henne, klemme henne, samtale med henne, gjøre henne tjenester osv osv osv. det er bare hyggelig å gjøre partneren glad og gjøre det jeg kan for at hun har det bra.

Hun vil ikke bli fingerpult fordi jeg syntes det er hyggelig å være snill. Hun vil ikke at jeg utfører oralsex på henne når jeg selv ikke vil ha sex, for å gi henne en god opplevelse. Hun opplever ikke deg som en god opplevelse.

Dama mi masserer meg, klør meg på ryggen når jeg vil, gir meg en BJ om jeg ønsker, hører på meg snakke om mine hobbier hun egentlig ikke bryr ser om osv osv osv.

jeg ønsker ikke den Blowjoben hun gjerne gir for å være snill. Jeg vil ikke ha en BJ selv om hun syntes det er hyggelig å være snill og vil at jeg skal ha det godt. Å få en blowjob av en som ønsker å være snill, er avtennende og helt uaktuelt.

Du har hengt deg opp i hvordan det er for den som utfører seksuelle tjenester. Jeg snakker konsekvent om den som mottar. Jeg har aldri hevdet at jeg blir traumatisert av å gi partner oralsex selvom jeg ikke vil ha sex. Partneren min blir ikke traumatisert av å suge meg selvom hun ikke er kåt. Men det er ikke poenget. Poenget er at det er helt uinteressant å motta seksuelle handlinger fra en som gjør det for å være snill og hyggelig. 

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dama mi masserer meg, klør meg på ryggen når jeg vil, gir meg en BJ om jeg ønsker, hører på meg snakke om mine hobbier hun egentlig ikke bryr ser om osv osv osv.

Men vil du egentlig at hun skal lytte på deg fortelle om en hobby hun ikke bryr seg om? Burde det ikke være uinteressant å fortelle henne noe hun egentlig ikke bryr seg om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men vil du egentlig at hun skal lytte på deg fortelle om en hobby hun ikke bryr seg om? Burde det ikke være uinteressant å fortelle henne noe hun egentlig ikke bryr seg om?

Hun kan da være interessert i ham, og hans opplevelser og begeistring, selv om hun ikke er interessert i selve hobbyen. 

Jeg er ikke interessert i fotball, men jeg er likevel interessert i min manns begeistring eller skuffelse angående dette, og spør og lytter oppriktig til det han forteller meg om hva som førte til det ene eller andre. Han på sin side forstår for eksempel ikke en plantegning, men lytter likevel til mine utfordringer eller min begeistring når jeg lager en. Ikke fordi han noen gang kommer til å studere en plantegning, men fordi han er interessert i meg og det som tikker rundt i mitt hode. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...