AnonymBruker Skrevet 12. mai #1 Skrevet 12. mai Enig i dette? https://www.nettavisen.no/sanna-sarromaa-for-a-unnga-samlivsbrudd-ma-du-spre-beina/s/5-95-2425688 Så damer, villig til å spre beina for redde ekteskapet? Anonymkode: 6181b...f1a 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #2 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Enig i dette? https://www.nettavisen.no/sanna-sarromaa-for-a-unnga-samlivsbrudd-ma-du-spre-beina/s/5-95-2425688 Så damer, villig til å spre beina for redde ekteskapet? Anonymkode: 6181b...f1a Hadde sex daglig vi, men det hjalp ikke. Man kan ha god sex og likevel slite for mye i forholdet. Anonymkode: fbc5b...412 27 17
AnonymBruker Skrevet 12. mai #3 Skrevet 12. mai Gjengivelsen i artikkelen er så elendig at det er umulig å oppfatte hva hun faktisk mener, og dermed også å mene noe særlig om det. Hun mener angivelig at man bare skal sørge for å ha sex enten man vil eller ei, deretter kommer "enkelte vil kanskje oppfatte det slik at hun oppfordrer til pliktsex," men ikke egentlig noen forklaring på om hun er uenig i dette. På generelt grunnlag er hun en slitsom synser som sjelden har kompetanse til å uttale seg. Det later til å være tilfelle også i denne konteksten. Anonymkode: e93df...36d 32 1 14
AnonymBruker Skrevet 12. mai #5 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Enig i dette? https://www.nettavisen.no/sanna-sarromaa-for-a-unnga-samlivsbrudd-ma-du-spre-beina/s/5-95-2425688 Så damer, villig til å spre beina for redde ekteskapet? Anonymkode: 6181b...f1a Hun er flink til å lage innlegg som skaper klikk. Jeg tenker at om du ikke tenner på ektefellen din så kommer samlivet til å lide. Om du skal bryte ut, prøve å finne tenningen, ha pliktsex eller håpe at han/hun godtar et liv uten sex får være opp til den enkelte. Jeg opplever at mange kvinner fraskriver seg ansvaret. «Det _ble_ mindre sex» når det tydelig er kvinnen som avviser er en måte å gjøre seg selv til en passiv brikke. Jeg er også litt hoderystende til kvinner som opplever at mannen drar eller er utro når han har levd noen år i cølibat. «Jammen, jeg elsket ham jo og vi hadde det jo så fint sammen». Hadde hun husket å spørre ham om hvordan _han_ hadde det og lyttet til svaret? Anonymkode: 5d179...ede 7 1 7
AnonymBruker Skrevet 12. mai #6 Skrevet 12. mai Merkelig problemstilling. Jeg ville jo aldri vært sammen med en mann jeg ikke tenner på og dermed vil ha sex med. Anonymkode: 9da09...c5d 11 6
AnonymBruker Skrevet 12. mai #7 Skrevet 12. mai Er heller singel enn med en mann jeg ikke tenner på og/eller en som er utro. Anonymkode: 170a6...b4f 16 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai #8 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Merkelig problemstilling. Jeg ville jo aldri vært sammen med en mann jeg ikke tenner på og dermed vil ha sex med. Anonymkode: 9da09...c5d Merkelig du ikke vet at livet består av oppturer og nedturer, hvor det er helt normalt at to menneskers sexlyst går opp og ned. Anonymkode: 430f1...891 24 6
AnonymBruker Skrevet 12. mai #9 Skrevet 12. mai Singellivet er helt fantastisk! Anonymkode: 1838c...cfe 10 1 2
Vibelator Skrevet 12. mai #10 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hun er flink til å lage innlegg som skaper klikk. Jeg tenker at om du ikke tenner på ektefellen din så kommer samlivet til å lide. Om du skal bryte ut, prøve å finne tenningen, ha pliktsex eller håpe at han/hun godtar et liv uten sex får være opp til den enkelte. Jeg opplever at mange kvinner fraskriver seg ansvaret. «Det _ble_ mindre sex» når det tydelig er kvinnen som avviser er en måte å gjøre seg selv til en passiv brikke. Jeg er også litt hoderystende til kvinner som opplever at mannen drar eller er utro når han har levd noen år i cølibat. «Jammen, jeg elsket ham jo og vi hadde det jo så fint sammen». Hadde hun husket å spørre ham om hvordan _han_ hadde det og lyttet til svaret? Anonymkode: 5d179...ede 90 days i går.Jasmine krever åpent forhold med Gino slik at hun får dekket nymfoman behovet sitt. Finnes mange slike der mannen er under sexpress.Har selv bodd med ei som var slik.Turn off 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai #11 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Merkelig problemstilling. Jeg ville jo aldri vært sammen med en mann jeg ikke tenner på og dermed vil ha sex med. Anonymkode: 9da09...c5d Men noen vil det. Min kone kunne fint levd resten av livet uten sex. Hverken med meg eller andre. Anonymkode: ad603...a59 6 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai #12 Skrevet 12. mai Og det kommer fra en besserwisser som ikke har partner i det hele tatt... Anonymkode: ae3c3...4c7 5 9
AnonymBruker Skrevet 12. mai #13 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men noen vil det. Min kone kunne fint levd resten av livet uten sex. Hverken med meg eller andre. Anonymkode: ad603...a59 Da hadde jeg heller vært singel. Hva skal jeg med en mann rekende rundt hvis jeg ikke vil ha sex med han. Anonymkode: 9da09...c5d 5 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai #15 Skrevet 12. mai Vi hadde sex omtrent daglig, han var likevel utro og oppførte seg som en idiot 🤷♀️ Synes og menn kan spørre seg om hvorfor kona ikke har lyst på sex lenger. Tar hun alt av ansvaret for barn og husarbeid for eksempel? Jeg tok alle netter med babyen vår, laget middag, vasket hus, hadde ansvaret for økonomien, osv., og skal innrømme at jeg var dausliten på kvelden og hadde ikke lyst på sex overhodet. Mens mannen hadde bare vært på jobb og slappet av, klart det er lettere å ha lyst da. Anonymkode: ea138...27b 28 2 12
AnonymBruker Skrevet 12. mai #16 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og det kommer fra en besserwisser som ikke har partner i det hele tatt... Anonymkode: ae3c3...4c7 Noen ganger kan de som har feilet gi bedre råd enn de som har hatt suksess. Hun er en spesiell type, det skal jeg si meg enig i. Anonymkode: 5d179...ede 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #17 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men noen vil det. Min kone kunne fint levd resten av livet uten sex. Hverken med meg eller andre. Anonymkode: ad603...a59 Det er nok betydelig flere kvinner enn menn som har det sånn. Anonymkode: 5d179...ede 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #18 Skrevet 12. mai Både kvinner og menn har et ansvar for å bevare sexlivet. I de forholdene jeg har vært i så har menn blitt late på dette punktet, for jeg tok veldig ansvaret for seksualivet i parforholdet. Så når han ble så lat at han bare ville bli ridd omtrent, så tenkte jeg "Dette gidder jeg ikke mer!" Ikke når det koster mer enn det smaker. Å bli tatt som en selvfølge, er så lystdrepende som man kan få det! Så menn! Pay attention! Anonymkode: 2e1b4...60d 6 1 2
Gjest warther Skrevet 12. mai #19 Skrevet 12. mai Hun har selvsagt helt rett. Helt utrolig at dette i det hele tatt er kontroversielt.
AnonymBruker Skrevet 12. mai #20 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Både kvinner og menn har et ansvar for å bevare sexlivet. Anonymkode: 2e1b4...60d Enig. Anonymkode: 5d179...ede 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå