Jodi Skrevet 12. mai #1 Skrevet 12. mai (endret) Jeg har kjøpt denne kjolen til 17. mai, men er usikker på hva jeg skal bruke av sko. Hæler er uaktuelt. Er det innafor å bruke mørkeblå mokkasiner til denne, eller burde jeg gå for hvite sneakers av noe slag? Har også et par brune sandaler evt. Endret 12. mai av Jodi 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #2 Skrevet 12. mai Jeg ville valgt noen pene brune sandaler. Nydelig kjole, hvor er den fra? Anonymkode: b5e7b...ea6 1
Jodi Skrevet 12. mai Forfatter #3 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg ville valgt noen pene brune sandaler. Nydelig kjole, hvor er den fra? Anonymkode: b5e7b...ea6 Takk, den er fra Floyd 😃
Fjelltopp Skrevet 13. mai #4 Skrevet 13. mai Jodi skrev (På 12.5.2025 den 10.31): Jeg har kjøpt denne kjolen til 17. mai, men er usikker på hva jeg skal bruke av sko. Hæler er uaktuelt. Er det innafor å bruke mørkeblå mokkasiner til denne, eller burde jeg gå for hvite sneakers av noe slag? Har også et par brune sandaler evt. Disse her, eller lignende syns jeg kunne passe . 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai #5 Skrevet 13. mai Hvite sneakers er et stort nei. Ville valgt brune sandaler. Anonymkode: f86a0...682
AnonymBruker Skrevet 13. mai #6 Skrevet 13. mai Hvite (nette) sneakers passer, men også ballerinasko er veldig hot for tiden. Anonymkode: 591f7...dc8 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai #7 Skrevet 13. mai Jeg kjøpte nylig de her, med tanke på og bruke til kjoler. https://sapatos.com/collections/espadrillos/products/tara-espadrillos-offwhite Anonymkode: 65c0b...bdf
Fjelltopp Skrevet 13. mai #8 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvite sneakers er et stort nei. Ville valgt brune sandaler. Anonymkode: f86a0...682 Hvorfor det ?
Jodi Skrevet 14. mai Forfatter #9 Skrevet 14. mai (endret) Fjelltopp skrev (19 timer siden): Disse her, eller lignende syns jeg kunne passe . De var fine Hvor er de fra? Ja, var noe sånt jeg tenkte hvis jeg skulle hatt noe i hvitt. Jeg har disse i mørkeblå, jeg syns blått passer fint til fargen, men usikker på om det vil kræsje her? Jeg tenkte å ha olajakke over hvis det ble kaldt (men det blir det vel ikke på 17. mai...) Endret 14. mai av Jodi
AnonymBruker Skrevet 14. mai #10 Skrevet 14. mai Brune eller hvite sandaler går fint, men også hvite sneakers. Man skal pynte seg på 17. mai, men det er også greit å tenke komfort når man skal være mange timer på beina, så rene fine sneakers er absolutt helt ok. Anonymkode: 5561e...ef7 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai #11 Skrevet 14. mai Jeg tror mørkeblå mokkasiner kan være fint, og brune sandaler kan også være fine, men det avhenger jo av hvilke slags sandaler... Hvite sneakers føler jeg er mer hverdagslig. Anonymkode: ad08d...bc8
Fjelltopp Skrevet 14. mai #12 Skrevet 14. mai Jodi skrev (7 timer siden): De var fine Hvor er de fra? Ja, var noe sånt jeg tenkte hvis jeg skulle hatt noe i hvitt. Jeg har disse i mørkeblå, jeg syns blått passer fint til fargen, men usikker på om det vil kræsje her? Jeg tenkte å ha olajakke over hvis det ble kaldt (men det blir det vel ikke på 17. mai...) De er fra Mani. De mørkeblå blir fin til med olajakke ja , begge deler vil nok se bra ut 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå