AnonymBruker Skrevet 13. mai #21 Del Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ingenting jeg tenker på. Sex skjer her og nå. Jager da ikke mann i dusjen sånn plutselig pga sex. Vi er normalt renslige så her skjer sexen spontant. Anonymkode: 1faae...dac Har du noen gang opplevd at en mann ba deg dusje først? 🙃 Anonymkode: 093ac...dd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #22 Del Skrevet 13. mai Viktigere å dusje etterpå 😄. Når man har vært gift i 10 år så gidder man ikke stresse med sånt. Men har normal hygiene. Vasker underlivet før sex Anonymkode: 91704...20d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #23 Del Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Viktigere å dusje etterpå 😄. Når man har vært gift i 10 år så gidder man ikke stresse med sånt. Men har normal hygiene. Vasker underlivet før sex Anonymkode: 91704...20d Det varierer nok, vi har vært gift i 20 år og dusjer vanligvis alltid før sex. Unntaket er morgensex eller rn sjelden kjappis, men hvis det er oralsex involvert bør det ikke ha gått mange timene siden siste dusj. Begge foretrekker det sånn da. Anonymkode: 69935...34c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #24 Del Skrevet 13. mai Dusjer og vasker skrittet flere ganger om dagen når vi har sex-helger. Bor ikke sammen. Hjemme alene har jeg veldig avslappa forhold til hygiene. Men ikke sammen med fyren. Syns det helst skal lukte ingenting av oss. Vil heller ikke motta oral uten å være nyvasket. Gir sjeldent, da han ikke er no spes glad for det. Han har samme hygiene-ønsker. Anonymkode: e372a...4e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #25 Del Skrevet 13. mai Jeg har en frisk mus FORDI jeg ikke vasker den. Underlivet skal ikke vaskes!!! Har aldri fått noen klager, tvertimot. Og jeg tar gjerne en blowjob på en normalt skitten kuk også. Det skal lukte og smake kjønn, ikke såpe. Anonymkode: d8fd2...981 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
micromaya Skrevet 13. mai #26 Del Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Og jeg tar gjerne en blowjob på en normalt skitten kuk også. Det skal lukte og smake kjønn, ikke såpe. Anonymkode: d8fd2...981 100 % enig. Finnes ikke noe verre enn såpesmak der nede, det er skikkelig turn off! Har faktisk aldri, i løpet av mine 52 år, møtt en mann som har vært for «skitten» til en bj. Normal hygiene holder i massevis. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #27 Del Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg har en frisk mus FORDI jeg ikke vasker den. Underlivet skal ikke vaskes!!! Har aldri fått noen klager, tvertimot. Og jeg tar gjerne en blowjob på en normalt skitten kuk også. Det skal lukte og smake kjønn, ikke såpe. Anonymkode: d8fd2...981 Du sier det mange tenker, men ikke tør å innrømme 😄 Jeg er nok en av dem. Du er modig som sier det rett ut. Anonymkode: 093ac...dd1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #28 Del Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (22 timer siden): Dusjer du alltid før sex – eller synes du det kommer an på situasjonen, hvor godt man kjenner hverandre, eller personlig preferanse? For noen handler det ikke bare om renhet, men også om følelsen av å være fresh og komfortabel. Andre tenker kanskje annerledes. Anonymkode: 093ac...dd1 Vasker du henda etter dobesøk før du skal spise middag? Anonymkode: b8577...19e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet tirsdag kl 08:30 #29 Del Skrevet tirsdag kl 08:30 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har en frisk mus FORDI jeg ikke vasker den. Underlivet skal ikke vaskes!!! Har aldri fått noen klager, tvertimot. Og jeg tar gjerne en blowjob på en normalt skitten kuk også. Det skal lukte og smake kjønn, ikke såpe. Anonymkode: d8fd2...981 Det kan godt vaskes med vann. Jeg er singel, har en elsker. Så det er planlagt hver gang og da dusjer vi begge to i forkant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet tirsdag kl 16:27 #30 Del Skrevet tirsdag kl 16:27 Liker å være ganske ren før sex ja. Enten det er spontant eller planlagt 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:35 #31 Del Skrevet tirsdag kl 16:35 AnonymBruker skrev (På 12.5.2025 den 10.11): Dusjer du alltid før sex – eller synes du det kommer an på situasjonen, hvor godt man kjenner hverandre, eller personlig preferanse? For noen handler det ikke bare om renhet, men også om følelsen av å være fresh og komfortabel. Andre tenker kanskje annerledes. Anonymkode: 093ac...dd1 Jeg dusjer alltid før sex, og alltid etter, men noen ganger kan det være både to og tre dager både før og etter..... Anonymkode: f67b7...001 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:55 #32 Del Skrevet tirsdag kl 16:55 Dusjer underlivet både før og etter sex. Bruker ikke såpe, kun lunka vann (etter streng beskjed fra gynekologen). Det skal kun en urinering til før det lukter, så ergo dusjer jeg rett før sex. Det samme gjør samboer. Anonymkode: 37654...3b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:58 #33 Del Skrevet tirsdag kl 16:58 Vi er begge så renslige jevnt over at det ikke er nødvendig. Aldri kjent dårlig lukt eller smak fra min mann gjennom 20 år. Har dessverre opplevd det tidligere, og blir fremdeles kvalm av tanken. Anonymkode: 3f015...c8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:06 #34 Del Skrevet tirsdag kl 17:06 Dusjer ikke nødvendigvis hvis det er snakk om en kjappis, men da vet jeg at vi begge har dusjet den dagen iallefall. Er det mer avansert eller foreberedt sex, så dusjet det alltid. Og jeg dusjer meg nedentil alltid etter sexen. Vi er begge renslige av natur og skyller nedentil ved hvert toalettbesøk. Jeg har hatt partner som ikke har hatt slike vaner og hvor jeg måtte be han dusje først pga dårlig og det syns jeg ikke var noe særlig. Anonymkode: 33456...a4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:16 #35 Del Skrevet tirsdag kl 17:16 Nei, vi dusjer ikke før sex. Men vi pusser tennene begge to. Anonymkode: 8a03a...e7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 09:09 #36 Del Skrevet onsdag kl 09:09 Dusjing før sex er OFF! Det skal lukte og smake så mye kvinnekropp og -kjønn som mulig. Salt, søtt, litt syrlig, som en spesielt god rømmedressing...mmm Anonymkode: 0aabc...34e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 09:33 #37 Del Skrevet onsdag kl 09:33 Om jeg hadde måtte planlegge sexen såpass så hadde det blitt myyye mindre sex... Jeg har god hygiene og om man først er i humør med mannen så vil det jo være en unaturlig pause å måtte legge inn en dusj først. Om det er mange timer siden jeg dusjet så går jeg på do og vasker underlivet kjapt på veien eneste. Er også sammen med en mann med god hygiene. Anonymkode: 81a0c...fe6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet onsdag kl 16:11 #38 Del Skrevet onsdag kl 16:11 AnonymBruker skrev (På 13.5.2025 den 6.53): Det skal lukte og smake kjønn, ikke såpe. Bingo!🤟😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:19 #39 Del Skrevet onsdag kl 16:19 Svært lite opptatt av det. I'm a dirty girl! Anonymkode: 64838...11a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:20 #40 Del Skrevet onsdag kl 16:20 Nei, ikke viktig for noen av oss overhodet. Vi elsker hverandres lukter og for å være helt ærlig, tenner vi egentlig mer på naturlige lukter enn på såpelukt. Har hørt et flertall av menn si akkura tdet, dog fra kvinner hører jeg stort sett motsatt - at de MÅ være nyvasket og krever det samme fra mannen. For vår del blir det veldig turn off å skulle være så opptatt av det, fordi det stjeler fra spontaniteten. I travle hverdager hvor det allerede er vanskelig nok å holde romantikken og seksualiteten i live, hjelper det veldig å ikke være så nøye på dette. Det åpner automatisk for langt flere muligheter titt og ofte! Anonymkode: d8eba...4ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå