AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:11 #1 Del Skrevet mandag kl 08:11 Dusjer du alltid før sex – eller synes du det kommer an på situasjonen, hvor godt man kjenner hverandre, eller personlig preferanse? For noen handler det ikke bare om renhet, men også om følelsen av å være fresh og komfortabel. Andre tenker kanskje annerledes. Anonymkode: 093ac...dd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:16 #2 Del Skrevet mandag kl 08:16 Kommer an på. Er det bare en kjappis så nei. Men er det planlagt en real økt så begynner gjerne forspillet i dusjen, sammen. Anonymkode: d951e...cd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:16 #3 Del Skrevet mandag kl 08:16 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dusjer du alltid før sex – eller synes du det kommer an på situasjonen, hvor godt man kjenner hverandre, eller personlig preferanse? For noen handler det ikke bare om renhet, men også om følelsen av å være fresh og komfortabel. Andre tenker kanskje annerledes. Anonymkode: 093ac...dd1 Hæ?? Er jeg/vi kåt har vi sex. Tar oss ikke tid til en dusj først da... Vi er renslig, og trenger no ikke dusje før sex. Anonymkode: 34cf8...785 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
micromaya Skrevet mandag kl 08:21 #4 Del Skrevet mandag kl 08:21 Eh nei.. det gjør jeg som regel ikke. Jeg dusjer hver morgen, så ser ikke helt behovet? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:54 #5 Del Skrevet mandag kl 08:54 Nei, sex hver dag når vi vil. Dusjing har ingenting med sex å gjøre i vårt forhold. Anonymkode: 08e3e...d07 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:56 #6 Del Skrevet mandag kl 08:56 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Dusjer du alltid før sex – eller synes du det kommer an på situasjonen, hvor godt man kjenner hverandre, eller personlig preferanse? For noen handler det ikke bare om renhet, men også om følelsen av å være fresh og komfortabel. Andre tenker kanskje annerledes. Anonymkode: 093ac...dd1 Veldig viktig. Gjør alltid det med mindre det er en trøtt kjappis når man våkner etter allerede het kveld i forveien. Men liker ikke å ha sex uten å ha pusset tenner heller (om morgenen), kyssing er viktig for meg. Vi pleier alltid å dusje før sex. Anonymkode: 4c995...9c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:58 #7 Del Skrevet mandag kl 08:58 Ikke viktig, jeg venter lengst mulig til jeg stinker som en skitten ork slik vi liker det. Anonymkode: 6e771...a43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:02 #8 Del Skrevet mandag kl 09:02 Har man en helt normal hygiene, er det null behov for å dusje før man har sex. Da bør man også føle seg ren og fresh nok til å ha sex når som helst. Det er absolutt ingen grunn til å lage en masse styr for å ha sex, det ødelegger jo hele sjarmen! Anonymkode: cccc7...d1f 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:16 #9 Del Skrevet mandag kl 09:16 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ikke viktig, jeg venter lengst mulig til jeg stinker som en skitten ork slik vi liker det. Anonymkode: 6e771...a43 Gratulerer, dere har jo perfekt match i smak! Anonymkode: 093ac...dd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:21 #10 Del Skrevet mandag kl 09:21 micromaya skrev (59 minutter siden): Eh nei.. det gjør jeg som regel ikke. Jeg dusjer hver morgen, så ser ikke helt behovet? Virker som du har god selvtillit – det er bra! Anonymkode: 093ac...dd1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:37 #11 Del Skrevet mandag kl 09:37 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Gratulerer, dere har jo perfekt match i smak! Anonymkode: 093ac...dd1 Heldigvis. Anonymkode: 6e771...a43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:46 #12 Del Skrevet mandag kl 09:46 dusjer alltid etter jobb i uke dagene og på mårran i helgene så er ikke noe problem. Anonymkode: 5ed90...249 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:49 #13 Del Skrevet mandag kl 09:49 For impulsiv sex blir ståa akkurat som den er, om det så er svette baller, boxer-lo og diskomus inne i bildet gjør det ingenting, men da blir heller ikke tunga brukt. Jeg vil absolutt ikke kvele det deilige med å plutselig kaste seg over hverandre, med et krav om å være helt fresh! Overhodet ikke, litt kroppslukt tåler vi. Samme med morgensex, noen ganger har vi hatt sex kvelden før og da blir det som det blir, vil ikke avbryte morgenkåtheten med å måtte gå i dusjen. Men er jo vanlig renslig da, dusjer/vasker meg hver morgen og tørker meg nøye på do og vasker meg igjen om jeg er veldig svett. Og vasker hvis jeg vet sex er sannsynlig, altså før leggetid eller før en date f.eks. Foretrekker å lukte godt og være nyvasket hvis han skal nedover med tunga. Anonymkode: 1c60f...0e4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:01 #14 Del Skrevet mandag kl 10:01 Jeg liker å føle meg ren. Slapper automatisk mer av. Anonymkode: 1de09...883 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:53 #15 Del Skrevet mandag kl 12:53 Liker å føle meg ren, og da må jeg være relativt nydusjet. Dvs dusj på morgenen og sex samme kveld kvalifiserer ikke. Oralsex er en stor del av vårt sexliv, og da er ikke en 12-timers mus eller snabel fresh nok i mine øyne. Det samme tenker han. Anonymkode: f9a42...414 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:59 #16 Del Skrevet mandag kl 12:59 Både jeg og mannen dusjer før sex, begge liker å gi og få oral og er da mest avslappa og komfortable med å føle oss rene før vi gyver løs. Har vi dusja veldig nylig å ikke svetta eller brukt toalettet siden så dropper vi det, men en dusj hver tar bare noen få minutter så det rekker vi fint uten å ødelegge kåtskapen. Anonymkode: 9b73c...f2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suttrekoppen Skrevet mandag kl 12:59 #17 Del Skrevet mandag kl 12:59 Tja, er man på byen og fisker med seg noen hjem etterpå så er det mye mulig jeg drar med meg reka i dusjen før hele soverommet lukter som fiskemarkedet på torget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:29 #18 Del Skrevet mandag kl 20:29 Jeg tar meg en rask vask i dusjen ja. Syns det er ubehagelig å bli gått ned på uten å være nyvasket. Anonymkode: 64c82...1ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet mandag kl 20:37 #19 Del Skrevet mandag kl 20:37 Ikke viktig. Har sex slik vi er når vi er kåte og har lyst på sex. Er jo normalt renslig og ikke en stinkende møkka-frans. Meeen å ta en dusj sammen er jo et glimrende forspill. Så dusj er ikke påkrevd, men kan være en fin bonus. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:40 #20 Del Skrevet mandag kl 20:40 Ingenting jeg tenker på. Sex skjer her og nå. Jager da ikke mann i dusjen sånn plutselig pga sex. Vi er normalt renslige så her skjer sexen spontant. Anonymkode: 1faae...dac 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå