Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2006 #1 Skrevet 15. mars 2006 Har kjæresten din vært på strippeklubb, utdrikningslag med strippere? Før han ble sammen med deg? Mens han er sammen med deg? Hva synes du om det?
Gjest Gjesta Skrevet 15. mars 2006 #2 Skrevet 15. mars 2006 Har ikke opplevd det, men hadde ikke klikket
Gjest Gjesta Skrevet 15. mars 2006 #3 Skrevet 15. mars 2006 Mannen min har så vidt jeg vet ikke vært på strippeklubb her i Norge, men av og til reiser de med jobben til utlandet (Europa) og da går de visst på strippeklubb en kveld. Dem om det, jeg bryr meg ikke Vi var på en fest en gang, et tredveårslag, der kona hadde leid inn stripper til mannen sin i gave. *riste på hodet* Anyway, min mann og jeg og noen til gikk ut istedet, syns ikke det var så mye å rope hurra for egentlig.
Blackjack Skrevet 15. mars 2006 #4 Skrevet 15. mars 2006 Jada, han går av og til på strippeklubber med kollegaer når han er på forretningsreise, samt at vi har gått sammen (ja, tenk det! ) et par ganger. Har ingen problemer med det.
Abr@xas Skrevet 15. mars 2006 #5 Skrevet 15. mars 2006 Både før, etter og sammen med meg. Har ingen problemer med det.
Nabodama Skrevet 15. mars 2006 #6 Skrevet 15. mars 2006 Såvidt jeg vet har han vært det før han ble sammen med meg. Hvorfor skulle jeg bry meg om det? En liten hendelse i livet som overhodet ikke har satt spor.
Gjest LoisLane Skrevet 15. mars 2006 #7 Skrevet 15. mars 2006 Tror ikke det. Ville ikke likt det så innmari godt, kjenner jeg.
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2006 #8 Skrevet 15. mars 2006 Jeg har vært på strippeklubb med en eks. Hadde nesten glemt det, det er hundre år siden. Nei bryr meg ikke om sånt.
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2006 #9 Skrevet 15. mars 2006 Jøss. Da er jeg imponert over dere. At dere tar det så fint. Jeg hadde ikke lagd et helvete, nei, men jeg hadde søren meg ikke likt det. For meg er det like lite gøy at han ser en stripper som er naken, som at han skulle like å se en "vanlig" jente på byen feks. naken. Min har ikke vært på strippebar og svaret er at jeg hadde ikke følt det så fint om det hadde skjedd heller.
Knurr Skrevet 15. mars 2006 #10 Skrevet 15. mars 2006 Har vært på strippeklubb sjøl, sammen med en eks. Mest for nysgjerrighetens skyld. Har ingenting imot det i utgangspunktet, men det kommer jo litt an på hvor aktiv tilskuer han er. Hvis han sitter i andre enden av lokalet og drikker med kompisene er det tusen ganger bedre enn om han dro alene og satt halvveis oppå scenen og putta penger i truselinninger.
Gjest Jalileh Skrevet 15. mars 2006 #11 Skrevet 15. mars 2006 En evt. kjæreste kunne da ha gått med gutte kompisene sine på strippeklubb i mens han var sammen med meg også. Og det uten at det hadde gjort meg en døyt, så lenge det ikke var en vane (da hadde jeg begynt å lure på han). Om han hadde gjort det før han ble sammen med meg, hvor jeg da reagerte på det, da hadde jeg begynt å lure på meg.
Laini Skrevet 15. mars 2006 #12 Skrevet 15. mars 2006 Nope, iallefall ikke når han har vært sammen med meg. Har ikke inntrykk av at det er noe stort savn heller. I utgangspuntet hadde jeg IKKE likt det om han oppsøkte strippeklubb, hadde vel blitt overdrevet sjalu sånn med en gang i allefall......... Har sett opptreden av noen strippere og her er det MYE for penga gitt, her er det snakk om å presse musen opp i fjeset på flere i publikum og det er ikke kult! Jeg er nok litt sjalu, og ja jeg har vel for liten selvtillitt og alt det der men hadde altså ikke likt det uansett hvordan man snur og vender på det. Men, jeg må si det er nyanser også. La oss si han var i utrikkningslag til noen ( sitt eget for den saks skyld) og en stripper ble innleid eller de var på strippeklubb. Så hadde jeg jo ikke kunnet si noe, og heller ikke krevd at han skulle skille seg ut ved å gå ut eller noe sånt. Det er for dumt. Men å aktivt oppsøke det for å se andre damer sno seg og åle seg rundt naken... Næææ!! Menn gjør vel for å bli kåt vel??? Og hvorfor skal jeg syns det er ok å aktivt oppsøke det. Nei, han for si om han vil ha stripping så skal jeg heller strippe for ham jeg
Gjest Bøllefrøet Skrevet 15. mars 2006 #13 Skrevet 15. mars 2006 Han har ikke vært det så vidt jeg vet, men jeg hadde ikke reagert hvis han hadde vært det.. Hadde heller ikke reagert på det om han hadde dratt på strippeklubb med kamerater mens vi var sammen så lenge ikke det hadde blitt til en vane..
Pimbila Skrevet 15. mars 2006 #14 Skrevet 15. mars 2006 Sambo var på strippeklubb da han var i Chile. Hadde tatt 30 bilder fra det også. Han viste meg de da han kom hjem. Gravid og hormonell som jeg var, ble jeg ikke kjempeglad akkurat. Greit nok at han hadde vært der, men å vise meg bildene. Grøss. Jeg vil helst ikke vite slike ting.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 15. mars 2006 #15 Skrevet 15. mars 2006 Sambo var på strippeklubb da han var i Chile. Hadde tatt 30 bilder fra det også. Han viste meg de da han kom hjem. Gravid og hormonell som jeg var, ble jeg ikke kjempeglad akkurat. Greit nok at han hadde vært der, men å vise meg bildene. Grøss. Jeg vil helst ikke vite slike ting. ← Det skjønner jeg godt!
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2006 #17 Skrevet 15. mars 2006 Nei, hadde vel ikke blitt overbegeistra om samboeren hadde gått på stippeklubb.
Gjest gjesten Skrevet 15. mars 2006 #18 Skrevet 15. mars 2006 God kveld til dem. Hva betyr stripping? er det akkuratt den samme som tipping? der mann kan danse så mye mann vil bare, og så må mann la skoene klikke-klikke. skøenner dere hva jeg snakker om? men er det noenfeil da? hvorfor blir dere sint fordi mannene dines danser? det er bare gøy! om de ser på noenfolk danser og har det gøy så det er bare moshomt. Kan noenfolk fortelle meg meningen på di stripping? er den den samme med tipping dansing? Jeg blir ikke sint på konen min hvis hun sier til meg at hun skal danse tipping. Det er bare gøyal. Hun blir lykkelig og jeg blir lykkelig også selfelgelig. Takk
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #19 Skrevet 16. mars 2006 Hehe, gjest, tror du har misforstått litt, ja! Du blander stepping (dansing) med stripping. Stripping er når en dame (eller mann, for den del) tar av seg alle klærne for å vise seg frem for fremmede, mot penger. Jeg hadde ikke reagert hvis mannen min ville gå på stippeklubb, så sant det ikke ble en vane.
Impala Skrevet 16. mars 2006 #20 Skrevet 16. mars 2006 Min mann har vært på stippeklubb en gang for mange år siden, lenge før jeg møtte ham, og det bryr jeg meg ikke noe om. Om han hadde gått idag med noen kompiser, så hadde jeg nok ikke brydd meg om det heller, for da hadde han bare vært med på lasset. Han hadde iallefall ikke foreslått det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå