Gå til innhold

Ok med pakistanske flagg på 17.mai?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 15.5.2025 den 7.40):

Kan jeg ta med bibel på ramadan tilstelning? 

Anonymkode: 93285...f46

Ja, det tror jeg faktisk ingen ville ansett som Haram.

Anonymkode: 01cf4...7fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 12.5.2025 den 10.01):

Vi tenker å gå i 17. mai tog med både norsk og pakistansk flagg. Norsk flagg fordi vi feirer Norge og det pakistanske fordi vi også har et bein i den kulturen. 
Flere som tenker å gå med flere type flagg i år?

Anonymkode: cef2d...7f8

Det syns jeg du gjerne kan gjøre, men da tenker jeg at du også bør være åpen og tolerant for Israelske flagg, pride flagg og MAGA flagg om noen vil i 17. Mai toget. Så lenge du selv har et åpent sinn og gir samme toleranse til andre så syns jeg det er innafor. 

Anonymkode: 7f9af...180

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan selvfølgelig ha pakistansk flagg.

Du kan også pynte til jul med påskepynten din. Du kan også gi gave og bursdagskort til naboen til personen som har bursdag.

Alt dette er lov. Det er bare fryktelig absurd.

Anonymkode: b919d...9bb

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.5.2025 den 13.17):

Synes mange av svarene i denne tråden gir indikasjoner på at det ikke er lurt med annet enn norsk flagg. Dessverre lever fordommer i beste velgående, og vårt samfunn er dessverre ikke klare for hijabkledde bunadskvinner og andre flagg. Forhåpentligvis endres det i løpet av noen år, der vi kan ha et mer romslig samfunn med plass til alle. 

Anonymkode: 94adf...1b4

Ikke fordommer, det er du som er lite intelligent.

Anonymkode: 6d608...957

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.5.2025 den 12.12):

Dere som mener at alle kan gå med det flagget de ønsker; gjelder det alle land? Alle flagg? Eller bare noen utvalgte "godkjente" land?

Kan jeg gå med det danske flagget, selv om det var nettopp dem vi løsrev oss fra? Tysk flagg?
Kan jeg gå med det russiske flagget? Israelske flagget? Nord Korea? Hva med Sørstasflagget? Nazi-flagg?

Hvem bestemmer hvilke land og hvilke flagg som er innafor og hvilke som er upassende?

Anonymkode: c6781...826

Har lurt på akkurat det samme....

AnonymBruker skrev (På 12.5.2025 den 12.15):

Siden du spør: ja, alle land. 

Anonymkode: 85cbb...b94

Og der kom svaret.

Jaja, det skal jo bli interessant. Russiske og ukrainske flagg side om side, israelske og palestinske, indiske og pakistanske, danske, svenske, sildesalaten tyske og amerikanske. Litt gateslagsmål setter nok bare litt ekstra krydder på stemningen.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberrymuffin skrev (På 12.5.2025 den 12.25):

Siden de fleste her ikke har baller til å være direkte med trådstarter, så skal jeg være det.

Joda. Du svarte muligens før du hadde lest tråden. De fleste støtter ikke TS.

AnonymBruker skrev (På 12.5.2025 den 12.29):

Hvorfor var det ingen som sa noe imot da det skulle flagges med det ukrainske flagget i 2022? Eller når det tvinges frem Pride-flagg på invitasjoner og arrangement på 17. mai? Har dere ikke baller? Eller gjelder ballene kun når vi snakker om muslimske land?

Anonymkode: ac3f6...329

Hadde jeg fått det med meg hadde jeg definitivt sagt noe mot begge deler. Dessverre gikk debatten meg hus forbi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 12.5.2025 den 13.17):

Synes mange av svarene i denne tråden gir indikasjoner på at det ikke er lurt med annet enn norsk flagg. Dessverre lever fordommer i beste velgående, og vårt samfunn er dessverre ikke klare for hijabkledde bunadskvinner og andre flagg. Forhåpentligvis endres det i løpet av noen år, der vi kan ha et mer romslig samfunn med plass til alle. 

Anonymkode: 94adf...1b4

Hæ?

Hvorfor er det ikke plass til folk bare fordi de ikke kan vifte med fødelandets flagg på Norges grunnlovsdag? Eller de kan jo, men det blir bare så sært.

Forklar meg nå en gang for alle hvorfor det er så grusomt for disse menneskene å skulle vifte med flagget til landet de tross alt bor i på dette landets nasjonaldag, eventuelt å bare la være å vifte med noe i det hele tatt.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sykt å i det hele tatt vurdere å gå med det pakistanske flagget på vår dag, kom dere tilbake til hjemlandet om dere har så lite respekt for Norges nasjonaldag fyf…

Anonymkode: cdc32...9d8

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå er jo dette en ikke-debatt. En bruker på et annet forum tok seg bryet med å se hele barnetoget i Oslo i reprise på Nrk for å telle flagg. De eneste flaggene utenom det norske var FN-flagget, sameflagget, kvenflagget og, hold dere fast, ett stykk prideflagg.

Anonymkode: 4c8ed...d28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...