AnonymBruker Skrevet 12. mai #1 Skrevet 12. mai Når det står at pakken skal legges i postkasse senest kl 7:00 og så flere dager frem i tid, betyr det at den ikke hentes før da? Dvs ikke vits å legge pakke i postkasse før kvelden før? Eller hentes den løpende hver morgen? og nå er kl 9:20 og pakken er enda ikke hentet, er det dårlig tegn??? Hva gjør jeg om den fortsatt ligger der om noen timer? Kan jeg levere på posten utleveringssted i stedet selvom det stod at jeg skulle legge den i postkassen? mine første salg og jeg er sykt stressa Anonymkode: 6c2e1...593
AnonymBruker Skrevet 12. mai #2 Skrevet 12. mai Det står jo hvilken dag det blir hentet… De dagene frem i tid er dagen det blir hentet. Anonymkode: 76aae...c76 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #3 Skrevet 12. mai Du kan ikke levere på posten i stedet, om du valgte hent i postkassen Anonymkode: 76aae...c76 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #4 Skrevet 12. mai Pakken hentes i løpet av dagen den dagen det står at du skal legge den ut innen kl. 07. Den fristen pleier forøvrig å være ganske rund: mine pakker har blitt hentet i 11-12-tiden selv om fristen for å legge ut er 07. Så vidt jeg vet er det samme tidspunkt på fristen for alle så kommer det an på når din bolig ligger i løypa. Og nei, postbudet er ikke innom postkassen din daglig, så det har ingenting for seg å legge den ut før fristen. Jeg pleier å legge den kvelden før frist (har låst postkasse i oppgang, så det er liten risiko for at den blir stjålet. Anonymkode: c3979...000 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #5 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Når det står at pakken skal legges i postkasse senest kl 7:00 og så flere dager frem i tid, betyr det at den ikke hentes før da? Dvs ikke vits å legge pakke i postkasse før kvelden før? Eller hentes den løpende hver morgen? og nå er kl 9:20 og pakken er enda ikke hentet, er det dårlig tegn??? Hva gjør jeg om den fortsatt ligger der om noen timer? Kan jeg levere på posten utleveringssted i stedet selvom det stod at jeg skulle legge den i postkassen? mine første salg og jeg er sykt stressa Anonymkode: 6c2e1...593 Opplever at de er litt ustabile på henting her. Hvis de ikke henter så ring inn til selskapet (posten, helt hjem eller hva du bruker) og hør. De pleier å være seviceminded der og evt hjelper deg endre hentedato om den ikke blir hentet som avtalt. Anonymkode: 5e17d...446 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #6 Skrevet 12. mai Dette er da Posten regner jeg med. Helt hjem henter på natta. Med posten så har de en fast rute. Absolutt ikke som at de kommer kl 07. Men man bør levere den da i tilfelle ruta tilsier at de henter den først etc. Jeg har sett at posten kommer her i 12 tida. Derfor legger jeg ut pakkene som skal sendes mtp Tise når jeg går på jobb 07:30. Anonymkode: c93f7...653 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai #7 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Pakken hentes i løpet av dagen den dagen det står at du skal legge den ut innen kl. 07. Den fristen pleier forøvrig å være ganske rund: mine pakker har blitt hentet i 11-12-tiden selv om fristen for å legge ut er 07. Så vidt jeg vet er det samme tidspunkt på fristen for alle så kommer det an på når din bolig ligger i løypa. Og nei, postbudet er ikke innom postkassen din daglig, så det har ingenting for seg å legge den ut før fristen. Jeg pleier å legge den kvelden før frist (har låst postkasse i oppgang, så det er liten risiko for at den blir stjålet. Anonymkode: c3979...000 Ok godt å høre! Ble superstresset når de enda ikke var hentet etter 9. Men da senker jeg skuldrene og regner med det blir hentet snart! aha skjønner, derfor de har en bestemt dag, ok takk. Ja var det jeg gjorde, før jeg la meg før fristen. Bor i et så greit nabolag at det ville vært veldig oppstyr om noe forsvant 🥲 Anonymkode: 6c2e1...593
AnonymBruker Skrevet 12. mai #8 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Dette er da Posten regner jeg med. Helt hjem henter på natta. Med posten så har de en fast rute. Absolutt ikke som at de kommer kl 07. Men man bør levere den da i tilfelle ruta tilsier at de henter den først etc. Jeg har sett at posten kommer her i 12 tida. Derfor legger jeg ut pakkene som skal sendes mtp Tise når jeg går på jobb 07:30. Anonymkode: c93f7...653 Skjønner!! Da senker jeg skuldrene!:) Anonymkode: 6c2e1...593
AnonymBruker Skrevet 12. mai #9 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Du kan ikke levere på posten i stedet, om du valgte hent i postkassen Anonymkode: 76aae...c76 Ok takk! Anonymkode: 6c2e1...593
AnonymBruker Skrevet 12. mai #10 Skrevet 12. mai Da ble pakkene hentet og jeg kan puste lettet ut! Takk for svar alle sammen!! Anonymkode: 6c2e1...593
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå