Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gruer meg sånn, ser for meg kaos med lite bemanning, vikarer og fulle fødestuer og barselrom.

Gruer meg til å dele rom også da jeg snorker.

Anonymkode: ae764...666

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja! Jeg fødte der i fellesferien. Du har ikke noe å bekymre deg for, de er så flinke og profesjonelle. De må ha nok folk på jobb og det har de. Det jeg merket av vikarer var på barsel og de var gjerne danske og hadde erfaring fra Rikshospitalet i Danmark. Husk at Rikshospitalet er litt status å jobbe på. Eller så var det medisinstudenter i barnepleieroller. Synes du skal se for deg gratis mat når som helst på døgnet, vennlige fjes som kikker inn på rommet ditt når du drar i den hvite snoren og trenger noe/hjelp, flinke jordmødre og leger med full kontroll under fødsel, store områder inne å trave rundt på om du trenger å bevege deg. Og en fin sti i skogen langs en elv bak på siden av Rikshospitalet. Du er heldig som fikk plass der, sykehuset er et landsdekkende spesialistsykehus alle blir sendt til om noe alvorlig skjer så å føde der er bare trygt.

Anonymkode: 9ba56...326

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fødte yngste der midt i julimåned. Det gikk helt fint. Var mer travelt da jeg fødte eldste på vinteren. Veldig fornøyd med Riksen begge gangene. 

Anonymkode: 87ea3...f76

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde uflaks og fødte på Rikshospitalet i september et døgn hvor det kom altfor mange barn. Da gikk ting litt på halv tolv og det føltes overhodet ikke trygt. Jeg tror man kan ha uflaks alle måneder i året. De fleste opplever å bli godt ivaretatt. 

Anonymkode: 07e4d...d8b

AnonymBruker
Skrevet

Man kan ha uflaks året rundt. Jeg fødte på Lillehammer i midten av januar. Vi ble nesten kastet ut fra fødestua 30 min etter at babyen var født fordi de MÅTTE ha rommet. Det var helt kaos der den dagen. 

Anonymkode: 3eaa2...60f

Skrevet

Under selve fødselen er oppfølging viktig. Og det får man jo uavhengig av ferieavvikling. Tiden etterpå på Barsel var revnende likegyldig for meg. Jeg skulle jo bare sove, spise og beundre babyene mine😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...