AnonymBruker Skrevet 11. mai #1 Skrevet 11. mai Jeg er en kvinne i midten av 20årene, har vært sammen med en mann i litt over 3år og vi har bodd sammen i 2år. Jeg har en kollega som er en av mine beste venninner, og jeg kan snakke med henne om alt. Jeg vet at hun er lesbisk og jeg tror jeg liker henne. Hun gjør meg varm og glad og jeg kan alltid komme til henne uansett om det er for å grine eller le. Har aldri vært med ei jente før men har veldig lyst til å prøve. Jeg føler meg ekkel og fæl fordi jeg tenker sånn når jeg har samboer… Det er ofte at de yngste kollegaene drar ut på byen en lørdag for å kose oss, og når det blir litt mye å drikke hender det at vi kysser hverandre. Den helga som var var vi ute og meg og kollegaen min klinte. Det var en så god følelse inni meg og jeg hørte av en annen kollega at hun var klar for å gå hele veien med meg(hun vet jeg har samboer). Jeg blir så usikker på alle disse følelsene og har også begynt å lure på om jeg er i forholdet litt fordi det er trygt og stabilt… vet ikke hva jeg burde gjøre. Noen som har noen tips eller erfaringer å dele? Bare til info så forteller jeg samboeren at vi kysser av og til på byen og sånt men han mener det går bra så lenge jeg ikke kysser andre menn. Anonymkode: cab8a...436 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai #2 Skrevet 11. mai Nå kan jeg ikke svare av egen erfaring, men en av mine venninner var gift i ca 10 år, fikk 3 barn før hun falt for en kvinnelig arbeidskollega. Nå kjenner jeg historien godt siden hun har forklart hele prosessen hun gikk gjennom. Akkurat som deg følte hun veldig glede, nesten litt sprudlende yrhet når hun ene kollega var med ut og/eller de fikk tid sammen en sjelden gang. Som hun forklarte kunne hun prate med henne om absolutt alt, i tillegg var hun der for henne etter at moren hennes gikk bort. Den tryggheten hun følte var mye varmere enn den hun fikk av mannen hennes. Det som endret alt var da de skulle på tur sammen til Avignon i Frankrike. De var en gjeng fra jobben som skulle dit en liten uke. Dette endte med flere kvelder hvor de var på små koselige restaurantbesøk med vin og god stemning. Ene kvelden hadde hennes venninne sagt til henne direkte at hun visste at hun var gift, og forventet å bli avvist på hennes henvendelse. Hun ville veldig gjerne få muligheten til å elske med henne. Som min venninne forklarte ble hun litt overrasket over den direkte tonen da de ikke hadde drukket mye. Hun fikk sin beste opplevelse seksuelt noensinne og skjønte der og da at hun hadde undertrykt sine følelser. Nå er dette flere år siden og de har flyttet sammen, og hun virker å være veldig glad og fornøyd. Anonymkode: 34d23...426 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #3 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nå kan jeg ikke svare av egen erfaring, men en av mine venninner var gift i ca 10 år, fikk 3 barn før hun falt for en kvinnelig arbeidskollega. Nå kjenner jeg historien godt siden hun har forklart hele prosessen hun gikk gjennom. Akkurat som deg følte hun veldig glede, nesten litt sprudlende yrhet når hun ene kollega var med ut og/eller de fikk tid sammen en sjelden gang. Som hun forklarte kunne hun prate med henne om absolutt alt, i tillegg var hun der for henne etter at moren hennes gikk bort. Den tryggheten hun følte var mye varmere enn den hun fikk av mannen hennes. Det som endret alt var da de skulle på tur sammen til Avignon i Frankrike. De var en gjeng fra jobben som skulle dit en liten uke. Dette endte med flere kvelder hvor de var på små koselige restaurantbesøk med vin og god stemning. Ene kvelden hadde hennes venninne sagt til henne direkte at hun visste at hun var gift, og forventet å bli avvist på hennes henvendelse. Hun ville veldig gjerne få muligheten til å elske med henne. Som min venninne forklarte ble hun litt overrasket over den direkte tonen da de ikke hadde drukket mye. Hun fikk sin beste opplevelse seksuelt noensinne og skjønte der og da at hun hadde undertrykt sine følelser. Nå er dette flere år siden og de har flyttet sammen, og hun virker å være veldig glad og fornøyd. Anonymkode: 34d23...426 Tuuusen takk for svar!! Vet du om hun og eksmannen fortsatt har en god Tone og hvordan han tok det? Gjerne del flere erfaringer om noen har! Veldig takknemlig for svar! Anonymkode: cab8a...436
AnonymBruker Skrevet 12. mai #4 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nå kan jeg ikke svare av egen erfaring, men en av mine venninner var gift i ca 10 år, fikk 3 barn før hun falt for en kvinnelig arbeidskollega. Nå kjenner jeg historien godt siden hun har forklart hele prosessen hun gikk gjennom. Akkurat som deg følte hun veldig glede, nesten litt sprudlende yrhet når hun ene kollega var med ut og/eller de fikk tid sammen en sjelden gang. Som hun forklarte kunne hun prate med henne om absolutt alt, i tillegg var hun der for henne etter at moren hennes gikk bort. Den tryggheten hun følte var mye varmere enn den hun fikk av mannen hennes. Det som endret alt var da de skulle på tur sammen til Avignon i Frankrike. De var en gjeng fra jobben som skulle dit en liten uke. Dette endte med flere kvelder hvor de var på små koselige restaurantbesøk med vin og god stemning. Ene kvelden hadde hennes venninne sagt til henne direkte at hun visste at hun var gift, og forventet å bli avvist på hennes henvendelse. Hun ville veldig gjerne få muligheten til å elske med henne. Som min venninne forklarte ble hun litt overrasket over den direkte tonen da de ikke hadde drukket mye. Hun fikk sin beste opplevelse seksuelt noensinne og skjønte der og da at hun hadde undertrykt sine følelser. Nå er dette flere år siden og de har flyttet sammen, og hun virker å være veldig glad og fornøyd. Anonymkode: 34d23...426 Utroskap på jobbreise der altså - så veldig rosenrødt og fantastisk dette fremstilles. Hvordan gikk det med familien hennes, var de like glade og sprudlende etter denne turen ? Anonymkode: e7d8c...b20 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai #5 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (13 timer siden): Bare til info så forteller jeg samboeren at vi kysser av og til på byen og sånt men han mener det går bra så lenge jeg ikke kysser andre menn. Synes samboeren din det er greit at du kysser på noen du tror du liker? Vet kjæresten din som også er da din samboer at venninnen din er lesbisk og ønsker å ha sex med deg? Vet samboer at kyss også er klining? Personlig så tenker jeg at det aller beste er å bli singel, så kan du få lov til å teste ut denne kollegaen/beste venninnen din. Det å være utro er aldri OK, uansett kjønn eller situasjon. Om du er lesbisk, så er det helt greit, men da må du være redelig med dagens kjæreste først. Anonymkode: 610f5...c87 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai #6 Skrevet 12. mai Snakk med kjæresten din om det. kan jo være dere kan ha en trekant i første omgang? Anonymkode: f83af...65d 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai #7 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (19 timer siden): Synes samboeren din det er greit at du kysser på noen du tror du liker? Vet kjæresten din som også er da din samboer at venninnen din er lesbisk og ønsker å ha sex med deg? Vet samboer at kyss også er klining? Personlig så tenker jeg at det aller beste er å bli singel, så kan du få lov til å teste ut denne kollegaen/beste venninnen din. Det å være utro er aldri OK, uansett kjønn eller situasjon. Om du er lesbisk, så er det helt greit, men da må du være redelig med dagens kjæreste først. Anonymkode: 610f5...c87 Ja, han vet alt og synes det er greit. Har vurdert pause bare for å teste ut litt ting, men hvis ikke det er riktig så føler jeg det også blir feil. Vurderer å snakke med ho om det og hva ho tenker i og med at han ikke bryr seg om det. Men helt enig, utroskap er ikke greit og vil gjerne ordne det på best mulig måte, men er skummelt når jeg ikke vet noe liksom… men ja veldig viktig å være ærlig med han så vi kunne sikkert snakket mer om det, men som sagt så vet han nesten alt Anonymkode: cab8a...436
AnonymBruker Skrevet 13. mai #8 Skrevet 13. mai du må nesten snakke med han om det om hva han tenker og føler blir riktig for dere dere kan gjøre det slutt eller ha et åpent forhold, men det og komme med en pause greiene er veldig fjortis opplegg Anonymkode: 3e8b6...95e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå