Gå til innhold

Intim hårfjerningskrem som faktisk fungerer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes jeg har kjøpt så mange. Men finnes det en hårfjerningskrem for intimsone som faktisk fungerer? Jeg liker ikke barbering fordi det stikker etter bare noen få timer synes jeg. Men ingen av de kremene jeg har prøvd, har faktisk fjernet hårene. De har blitt "skadet", og noen har forsvunnet. Men jevnt over lite forskjell før og etter. 

Anonymkode: 655f5...f9b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri hatt noen problemer ved Veet sin. Obs, den er kraftig og ikke ment for underlivet. Med forsiktig håndtering har det gått fint her i flere år.

AnonymBruker
Skrevet
Silesilje skrev (4 timer siden):

Aldri hatt noen problemer ved Veet sin. Obs, den er kraftig og ikke ment for underlivet. Med forsiktig håndtering har det gått fint her i flere år.

Takk for svar

Har prøvd både veet sin vanlige og intimkrem tidligere, og fått dårlig resultat av begge to dessverre.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.5.2025 den 0.48):

Jeg synes jeg har kjøpt så mange. Men finnes det en hårfjerningskrem for intimsone som faktisk fungerer? Jeg liker ikke barbering fordi det stikker etter bare noen få timer synes jeg. Men ingen av de kremene jeg har prøvd, har faktisk fjernet hårene. De har blitt "skadet", og noen har forsvunnet. Men jevnt over lite forskjell før og etter. 

Da bestiller du voksing på en klinikk. Koster 7-800 kroner og da er du helt glatt lenge for de tar hår ved rota. og de som kommer ut er bløtere. Og det blir mindre hår. kan anbefales, jeg skal gjøre det på nytt på torsdag

AnonymBruker
Skrevet
feliek54 skrev (2 timer siden):

Da bestiller du voksing på en klinikk. Koster 7-800 kroner og da er du helt glatt lenge for de tar hår ved rota. og de som kommer ut er bløtere. Og det blir mindre hår. kan anbefales, jeg skal gjøre det på nytt på torsdag

Hvor ofte må man gjøre det da? Og hvor vondt gjør det? Jeg har normalt sett høy smerteterskel, men å røske ut alt av kjønnshår på det viset liksom 😂

Skrevet

Voksing er nok veien å gå. Eg har gjort det i mange år

Skrevet

Det er ikke noe vondt når en bruker proffer som har gode produkter. Som sagt så har eg gjort dette i mange år. Opplevd alt fra en pung som ser ut som en kjøttdeig til den fineste glatte underlivet

AnonymBruker
Skrevet
Soft mann skrev (18 timer siden):

Det er ikke noe vondt når en bruker proffer som har gode produkter. Som sagt så har eg gjort dette i mange år. Opplevd alt fra en pung som ser ut som en kjøttdeig til den fineste glatte underlivet

Men hvor ofte må det vanligvis gjøres? Søkte på nett, og der sto det fra 3-6 uker? Det blir nok dessverre for dyrt for meg om det må gjøres så ofte😔

Er det mulig på et tilfredsstillende vis å gjøre det hjemme? Evt bare bikinilinja? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men hvor ofte må det vanligvis gjøres? Søkte på nett, og der sto det fra 3-6 uker? Det blir nok dessverre for dyrt for meg om det må gjøres så ofte😔

Er det mulig på et tilfredsstillende vis å gjøre det hjemme? Evt bare bikinilinja? 

Det går helt fint å gjøre selv. Men du må kjøpe hardvoks. Ikke warmvoks. Hardvoks bruker du ikke striper.

en bruker en olje på huden på mange hardvokstyper, då henger det ikke fast i huden.

eg kjøpte et amatørsett fra Lycon det var det heater og litt voks med. Kostet ca 700kr

om sommeren vokser det fortere , så eg gjekk 4-5 ukers mellomrom om sommer og 5-6 om vinter. Kommer jo an på hvor glatt en vil være. Hårene er mye mykere så dei er ikke plagsomme selv om dei bli6-8 mm lange.

men kanskje ta en time, bare for å føle hvordan det skal gjøres å ikke minst temperatur. Da vil en og se at dei tar voks helt inn på dei indre leppene og kommer ofte på klitoris og.

eg vokser dama no å hun meg. Det går fint, men frisøren min var nok mer nøyen

så må en bare ikke ha det for varmt.

skulle du lure på noe er det bare å sen pm

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.5.2025 den 22.09):

Hvor ofte må man gjøre det da? Og hvor vondt gjør det? Jeg har normalt sett høy smerteterskel, men å røske ut alt av kjønnshår på det viset liksom 😂

helst 8 uker mellom de første ganger  men senere sjeldnere senere.  jeg har vert hos 3 forskjellige og den jeg nå går hos er mindre vondt en de to første. det er lit vondt men går fort over og veldig deilig etterpå. Og hun tar også ved rompa. 

AnonymBruker
Skrevet

Støtter de som anbefaler voks. Er ny på det selv, men det er så verdt det. Glatt på en helt annen måte. Det gjør vondt, men det er ikke behagelig å shave hele tiden heller. Så valget er enkelt synes jeg

Anonymkode: ab821...81d

AnonymBruker
Skrevet

Eh.. Har hår innom ytre kjønnslepper, vokser de der og? 

Anonymkode: 72eb3...dda

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har prøvd denne med positivt resultat ?

image.jpeg

Anonymkode: b598a...03f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker ILP laser. Den virker. Fjerner ikke hårene helt men de vokser veldig sakte og jeg er glatt i flere dager. Hårene er mykere og mange færre også. Bruker den fast annen hver uke, grundig. Det tar litt tid, men jeg bruker den for alt hår også litt bakover. Begynte med svak styrke, bruker nå full styrke over alt. 

Anbefaler det på det varmeste. 

Anonymkode: 666be...f9e

AnonymBruker
Skrevet

Bruker veet, samme som jeg bruker på beina. Aldri reagert på den. 

Anonymkode: 0c6bb...89d

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Eh.. Har hår innom ytre kjønnslepper, vokser de der og? 

Anonymkode: 72eb3...dda

Ja en vokser der og, men der sitter hårene løsere. Så ikke noe vondt der. Det er på toppen av sprekken det det er verst. Så derfor setter vi igjen en liten dusk der😉

ja det kommer voks på indre lepper og klitoris, men ikke noe en merker når voksen rives av. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...