Anonym-bruker Skrevet 11. mai #1 Del Skrevet 11. mai Skal I konfirmasjon i slutten av måneden. Hvordan type kjole passer der? Jeg har ikke bunad eller festdrakt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #2 Del Skrevet 11. mai De aller fleste kjoler... En pen sommerkjole. Anonymkode: 30fae...8d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 11. mai #3 Del Skrevet 11. mai Anonym-bruker skrev (7 minutter siden): Skal I konfirmasjon i slutten av måneden. Hvordan type kjole passer der? Jeg har ikke bunad eller festdrakt.. En fin sommerkjole er helt greit. Mange av disse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #4 Del Skrevet 11. mai Kjole. Temu. Anonymkode: 18e50...94e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #5 Del Skrevet 11. mai Noe sommerlig, lett, og ikke for utringet og trangt og kort tenker jeg. Dropp ballkjole, paljetter og den lille sorte/røde, utover det passer nok det meste. Anonymkode: 2ddfb...3ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 12. mai #6 Del Skrevet 12. mai Her er det for det meste bare å velge og vrake men som ab #5 skriver: ikke for kort, utringet og slike type kjoler. Jeg har nettopp vært i konfirmasjon og antrekket mitt ble en fotsid omslagskjole Noen blomster hårklyper, noen smykker og that's it. Jeg kjøpte denne kjolen ifjor men de finnes jo i dusinvis på denne tiden sånn om du ikke har noe lignende som du føler du kan gå i😊 Kos deg masse i konfirmasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå