Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg slo opp med h*n for 1 år siden. Men føler på tomrom. Jeg vet ikke om det er vanlig å føle på savn, tomrom selvom man slo opp? Det er 1 år siden

Anonymkode: 8d4d6...ec0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg brukte 5 år på å komme helt over eksen. Så dette tar tid. Noen ganger mer og noen ganger mindre . Stygt å si men noen kommer man ikke helt over. Men prøv å kom deg videre. Opplev nye ting. Det vil bli bedre. Garantert. Ikke stress med tiden. 

Anonymkode: 3ef9d...d0c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig. Noen bruker år, andre sekunder på å komme over noen. Det går over tilslutt

Anonymkode: 2be29...b15

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge var dere sammen? Jeg gjorde det slutt med min mann, et år siden, vi hadde vært sammen i tjue. Det er fortsatt trist, selv om jeg vet det var riktig. Jeg trodde ikke det skulle være så tøft og tungt, når det var riktig, men det er det.
Savner det å ha noen så nært, som bryr seg så mye om meg og som alltid vil vite hvor jeg er osv. Mye omsorg i et forhold selv om ikke det romantiske stemmer lenger.
Tror nok ikke jeg vil komme helt over det før jeg møter en ny, om det skjer.

Anonymkode: 93776...c57

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sørger fortsatt over eksen, 3 år etter det ble slutt. Vi var sammen i 15 år.  Ingen barn

Jeg tror nok det bruddet alltid kommer til å føles sårt. Selv om det var riktig og det var jeg som gjorde det slutt.

Anonymkode: 24b66...ef1

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Snart 5 år siden her, fortsatt veldig sårt og vondt. Mistet så enormt mye i det bruddet, så det er ikke bare han jeg sørger over. 

Anonymkode: 1945d...5ce

AnonymBruker
Skrevet

Jo, det er vanlig. Jeg skrev i en annen tråd her Dere som gikk tilbake til eksen kort tid etter bruddet. Fungerte det?

Vi ble sammen igjen fordi vi savnet hverandre, det var et tomrom der, men det var mest for å bare ha noen, ikke nødvendigvis for at det var akkurat hverandre vi savnet. 

Hva er det verste som kan skje? dere kan jo bare prøve, går det ikke så går det ikke:) 

Anonymkode: 31493...02e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...