AnonymBruker Skrevet 11. mai #1 Skrevet 11. mai Jeg har til nå brukt de små Camelback flaskene, men utfordringen er at kiden tygger i stykker tuten som er av myk plast. Også synes jeg at den lekker. Dessuten er ikke plastflasker det beste du kan gi ungene. Har dere tips til en god drikkeflaske til barn som holder en stund? Synes det er så dyrt å bytte ut Camelback flaskene da drikketuten stadig går i stykker. Anonymkode: 8ccc6...9ec
AnonymBruker Skrevet 11. mai #2 Skrevet 11. mai Jeg sluttet med Camelbak pga lekkasjer. Men tut osv kan man kjøpe separat, trenger ikke bytte hele flasken ☺️ Anonymkode: 44b84...ce8 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai #4 Skrevet 11. mai https://sunkost.no/vannflaske-motivasjon-bla-gronn-600-ml Jeg er veldig fornøyd med disse. Min 3 klassing, har hatt sin i 2 år snart. Blir vasket hver dag. Anonymkode: c25da...86d
AnonymBruker Skrevet 11. mai #6 Skrevet 11. mai Vi er veldig fornøyd med disse https://sportoutlet.no/product/96378?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_term=&utm_campaign=21308762562&gad_source=1&gad_campaignid=21319167514&gbraid=0AAAAADQlQRllM9MMsBlrwoaQpLH8UrQrA&gclid=EAIaIQobChMImdHLr7icjQMVr1KRBR2GjQC9EAQYASABEgIy1_D_BwE&c=1279 Anonymkode: 43fc3...b2a
AnonymBruker Skrevet 11. mai #7 Skrevet 11. mai Gode forslag her, men jeg glemte å legge til at flasken må ha en form for tut som barnehagebarnet kan drikke av. Dette er grunnen til at jeg så bort ifra blafre sine Anonymkode: 8ccc6...9ec
anonym35445 Skrevet 11. mai #8 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vi er veldig fornøyd med disse https://sportoutlet.no/product/96378?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_term=&utm_campaign=21308762562&gad_source=1&gad_campaignid=21319167514&gbraid=0AAAAADQlQRllM9MMsBlrwoaQpLH8UrQrA&gclid=EAIaIQobChMImdHLr7icjQMVr1KRBR2GjQC9EAQYASABEgIy1_D_BwE&c=1279 Anonymkode: 43fc3...b2a Til ett barnehage barn? Ser ut som det er kork på, og dersom det er barnehage barn på småbarns avdeling TS har tipper jeg att ungen vil slite med å få opp flasken i tillegg til att det vil bli mye søl. Jobber i barnehage selv så snakker av erfaring. 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai #9 Skrevet 11. mai Vi har også vært fornøyd med disse. Har hard tut som tåler å bli tygget på. Holder tett. Vi har dem i Paw patrol og Peppa gris. 59,- på rema 1000. De hadde dem inne forrige uke her, men kanskje forskjellig fra butikk til butikk. Anonymkode: 43fc3...b2a
AnonymBruker Skrevet 11. mai #10 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har til nå brukt de små Camelback flaskene, men utfordringen er at kiden tygger i stykker tuten som er av myk plast. Også synes jeg at den lekker. Dessuten er ikke plastflasker det beste du kan gi ungene. Har dere tips til en god drikkeflaske til barn som holder en stund? Synes det er så dyrt å bytte ut Camelback flaskene da drikketuten stadig går i stykker. Anonymkode: 8ccc6...9ec Du kan kjøpe løse drikkevarer. De koster lite i forhold til en ny flaske. Flaskene er og på tilbud hos Ark når de har hele butikke 30%. Tupperware hadde gode flasker. Eller er vel ståltemos det du bør gå for? Priser? Aner ikke. Anonymkode: 20fd5...060 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai #11 Skrevet 11. mai Hydro flask er vår all time favoritt. Har hatt flasken til barnet i 2 år nå, og er like god. Tuten er av typen man ikke kan tygge i stykker, og den holder vannet kaldt hele dagen. Lekker ikke. Flasken blir vasket daglig, og er fortsatt like god! Dyrere enn andre flasker i utgangspunktet, men med tanke på holdbarheten så vil det lønne seg ganske raskt, er vår erfaring. Anonymkode: bca3f...b72 4 1
Fighter83 Skrevet 11. mai #12 Skrevet 11. mai (endret) Kan like så godt bruke brusflasker eller små imsdalsflasker o.l. alle disse med suge tut osv blir bare bortkastet etterhvert som barna blir skolebarn+ at de går fort i stykker. Evt så kjøp Beckmann sine drikkeflasker eller blafre som blir nevnt her. Termodrikkeflasker er ganske digge da de holder drikke kaldt lengre. Ønsker du å kjøpe mattermos så kjøp ikea sine 🤩 Endret 11. mai av Fighter83 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai #13 Skrevet 11. mai Vi bruker flasker fra H&M. Grei pris og holder etter mange vask i oppvaskmaskinen. Med lokk på er de helt tette. Men de er av plast da. Og har også mykt sugerør som kan tygges på. Anonymkode: 8f17f...27b
smurfebuss Skrevet 11. mai #14 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Gode forslag her, men jeg glemte å legge til at flasken må ha en form for tut som barnehagebarnet kan drikke av. Dette er grunnen til at jeg så bort ifra blafre sine Anonymkode: 8ccc6...9ec Du får kjøpt kork med vippetut til blafre-flaskene. 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #15 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Flaskene er og på tilbud hos Ark når de har hele butikke 30%. Ark har faktisk 40% på hele butikken 2-3 ganger i året. Anonymkode: babdd...b8b
AnonymBruker Skrevet 12. mai #16 Skrevet 12. mai Trixie sine uten tvil, litt dyre, men de holder for alltid, så blir billigere i lengden. Vannet blir ikke varmt og ekkelt heller. Anonymkode: ef34f...9fc
Linn202187 Skrevet 12. mai #17 Skrevet 12. mai Veldig fornøyd med termoflaskene fra liewood og blafre med «sugerørtut» ☺️ 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #18 Skrevet 12. mai anonym35445 skrev (6 timer siden): Til ett barnehage barn? Ser ut som det er kork på, og dersom det er barnehage barn på småbarns avdeling TS har tipper jeg att ungen vil slite med å få opp flasken i tillegg til att det vil bli mye søl. Jobber i barnehage selv så snakker av erfaring. De får da hjelp eller klarer selv Anonymkode: c8b73...294
AnonymBruker Skrevet 12. mai #20 Skrevet 12. mai https://www.jollyroom.no/babyutstyr/mat-drikke/tateflasker-tilbehor/bestikk-servering/vannflasker-termoser/pippi-langstrompe-vannflaske-410-ml-gul Vår 2 åring har denne. Hardt sugerør og sølesikkert! Finnes i mange forskjellige farger og motiver. Anonymkode: 3e1ca...2d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå