AnonymBruker Skrevet 11. mai 2025 #1 Skrevet 11. mai 2025 Har aldri brydd meg om å ha analsex på henne før. Var gift i 20 år ute noe prøving bak. Men min nye flamme tok initiativet og etter det er det blitt magisk. Kan nå aldri tenke meg å ikke ha dette som en viktig del av sexen. Ikke hver gang men ofte. Håper jo det blir oss lenge men skulle det bli slutt blir det nok litt mer jobb å finne ny. Sukk, alt jeg gikk glipp av! m47 Anonymkode: 46735...205 3 2
Flintis Skrevet 11. mai 2025 #3 Skrevet 11. mai 2025 Hva synes du er bra og hvordan tenkte du på dette før? 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2025 #4 Skrevet 11. mai 2025 Hvorfor er det så mye bedre ? Genuint nysgjerrig her Anonymkode: 2f965...787 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2025 #5 Skrevet 11. mai 2025 Ja det verden trengte var virkelig en til analfyr. Anonymkode: 3ad9b...42c 28 3
Snok1 Skrevet 11. mai 2025 #6 Skrevet 11. mai 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja det verden trengte var virkelig en til analfyr. Anonymkode: 3ad9b...42c Det var kjæresten hans som initierte det, så åpenbart ja….. 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2025 #7 Skrevet 11. mai 2025 Snok1 skrev (6 minutter siden): Det var kjæresten hans som initierte det, så åpenbart ja….. Ja jeg gjorde den tabben også, som krydder/variasjon, ikke som noe man skulle ha ofte, men det ble det mas med. Ødela forholdet at han ikke sluttet med maset, som gjorde at jeg fikk analsex helt i vrangstrupen. Eneste trøst ved at han ødela vårt forhold med å bli besatt på dette er at han flere år senere betrodde meg at han aldri hadde truffet ny kvinne som sa ja til dette. Til pass for ham! Han HADDE en kvinne som gjerne kunne ha gjort det innimellom, som han også hevdet å elske høyt, men det ødela han gitt. Anonymkode: 3ad9b...42c 16 5 7
Snok1 Skrevet 11. mai 2025 #8 Skrevet 11. mai 2025 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Eneste trøst ved at han ødela vårt forhold med å bli besatt på dette er at han flere år senere betrodde meg at han aldri hadde truffet ny kvinne som sa ja til dette. Denne mannen er altså ikke TS. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2025 #9 Skrevet 11. mai 2025 Snok1 skrev (1 minutt siden): Denne mannen er altså ikke TS. Nei, men vil han ha det ofte, og er hekta. Ringer ikke bra for meg. Lykke til med å finne kvinne som ønsker det ofte! Anonymkode: 3ad9b...42c 12
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2025 #10 Skrevet 11. mai 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, men vil han ha det ofte, og er hekta. Ringer ikke bra for meg. Lykke til med å finne kvinne som ønsker det ofte! Anonymkode: 3ad9b...42c Jeg vil ha det ofte😄 Er kvinne. Elsker det. Men er ofte redd at det skal bli gris. Det blir det merkelig nok ikke men..😅 Anonymkode: 264ea...0d2 5
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2025 #11 Skrevet 11. mai 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg vil ha det ofte😄 Er kvinne. Elsker det. Men er ofte redd at det skal bli gris. Det blir det merkelig nok ikke men..😅 Anonymkode: 264ea...0d2 Har du noen gang prompet på en penis? Anonymkode: 1cb98...eb5
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2025 #12 Skrevet 11. mai 2025 Ts her. Det som er rart er at det føles ekstra kjærlig og intimt. At vi kommer ekstra nær hverandre. Særlig siden jeg slipper å mase om det. Hadde aldri giddet ellers. Anonymkode: 46735...205 1
Snok1 Skrevet 12. mai 2025 #13 Skrevet 12. mai 2025 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nei, men vil han ha det ofte, og er hekta. Ringer ikke bra for meg. Lykke til med å finne kvinne som ønsker det ofte! Anonymkode: 3ad9b...42c Det var hun som ønsker det ofte som fant TS. Alle får det de liker best. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2025 #14 Skrevet 12. mai 2025 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja jeg gjorde den tabben også, som krydder/variasjon, ikke som noe man skulle ha ofte, men det ble det mas med. Ødela forholdet at han ikke sluttet med maset, som gjorde at jeg fikk analsex helt i vrangstrupen. Anonymkode: 3ad9b...42c Det samme skjedde meg. Han spurte riktig nok da vi traff hverandre om jeg var åpen for det, og jeg svarte at jeg syntes det var ok innimellom som krydder. Etter at det viste seg at han ville ha anal ved enhver anledning, og at han så ut til å foretrekke det fremfor piv, så fikk jeg både anal og hele mannen i vrangstrupen. Mistet helt lysten. Anonymkode: f75fb...8a3 15 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2025 #15 Skrevet 12. mai 2025 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det samme skjedde meg. Han spurte riktig nok da vi traff hverandre om jeg var åpen for det, og jeg svarte at jeg syntes det var ok innimellom som krydder. Etter at det viste seg at han ville ha anal ved enhver anledning, og at han så ut til å foretrekke det fremfor piv, så fikk jeg både anal og hele mannen i vrangstrupen. Mistet helt lysten. Anonymkode: f75fb...8a3 Opplevde faktisk det samme med en eks. Første og siste mannen jeg prøvde analsex med. Riktignok hadde han ikke alt for stort utstyr, så det var nok en mindre plage enn hva det kunne ha vært. Men jeg har i dag totalt aversjon mot det etter den mannen. Det var riktignok ikke alene grunnen til at det ble slutt. Bare en av flere ting som gjorde at jeg ikke ville ha han lenger. Anonymkode: 214ba...738 4 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2025 #16 Skrevet 12. mai 2025 Du bør ikke gjøre det ofte på henne, analen blir ødelagt. Elsker du henne så utsetter du henne ikke for det, men du er en mann så egoismen seirer vel igjennom. Anonymkode: 6591d...5da 5 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2025 #17 Skrevet 12. mai 2025 En skikkelig møkkajobb! Hint: hvis du ikke har en blyantpenis så vil hun "endres" der bak. Aldri tøys med tarmen, den er ekstremt viktig! (for noe helt annet enn sex) Anonymkode: da64d...571 7 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2025 #18 Skrevet 12. mai 2025 Jeg forstår ikke helt hvorfor TS får litt sånn kjipe kommentarer/egenbaserte erfaringer, da det jo ikke er det han ber om og ingen kan si utfra det han skriver, at han er slik som disse eksene. Jeg kan selv undre på hvorfor noen menn foretrekker anal, men det er jo ikke det TS skriver. Han synes det er magisk, ønsker det som en del av sexlivet, at det føles ekstra kjærlig og intimt. Det er ikke ensbetydende med at det er bedre eller å foretrekke. Han skriver at han ønsker det ofte, men ikke alltid. Magien med sex er jo at man kan prøve nye ting. Fantasere, ønske, håpe, utføre hvis mulig. Sex er det beste krydderet i et samliv, og dette krydderet består av uante overraskelser og magiske opplevelser. Hva ville han skrevet om han hadde vaginal sex for første gang etter å alltid ha hatt anal? Anonymkode: 97510...608 1
draug 75 Skrevet 12. mai 2025 #19 Skrevet 12. mai 2025 Det var mange som var klare til å kaste seg over TS, gitt. "Flott, enda en analfiksert mann, akkurat hva verden trengte." Jeg vet ikke om dere er klar over det, men dere dømmer hans nye flamme. Hvem er dere til å si at det hun vil er feil? Til refleksjon: ei venninne av kona satte en fyr på som var på prøve til kjæreste/ elsker på porten fordi han ikke var interessert i / ikke turte å ta henne analt. Og ei jeg hadde på tinder i sin tid - jeg pulte henne aldri fordi, vel, noen ganger blir det ikke slik - sa det rett ut: hun så ikke noe poeng i å innlede noe med en fyr som ikke ville ta henne analt. Rett nok er dette anekdoter, men skla dere dømme disse damene som dere ikke har møtt og si de er syke i hodet? Til sist: det er deilig å penetrere analt og en helt annen opplevelse enn vaginalt. Og gratulerer til TS. og skulle det skjære seg med hun du har, trøst deg med at det finnes kvinner nok som ikke kan leve uten analsex. 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2025 #20 Skrevet 12. mai 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du bør ikke gjøre det ofte på henne, analen blir ødelagt. Elsker du henne så utsetter du henne ikke for det, men du er en mann så egoismen seirer vel igjennom. Anonymkode: 6591d...5da Har du link til noe som beviser dette? Mtp at det er så vanlig så burde dette være et ganske stort samfunnsproblem. Anonymkode: 8b506...23d 2 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå