AnonymBruker Skrevet 11. mai #1 Skrevet 11. mai Jeg er ei jente på 20 år som har ett lite problem. Jobber i oppdrettsnæringen sammen med flere menn og kvinner (mesteparten av dem er i forhold på sjøfarmen).Jeg er singel og flørter en del med en mann på jobben. Han er veldig snill og sjarmerende, å han hjelper meg alltid hvis jeg trenger han til det. Han gir meg blikk som jeg ikke tror kan missforstås…problemet er bare at han har samboer og en stesønn hjemme. Han tuller mye med meg og vi ler masse sammen. Han er høy og mørk, men han er over 40 år….vet ikke helt hvordan jeg skal tolke signalene hans…vi bor på en liten øy med 1200 innbyggere , så alle kjenner alle… syns det er spennende, men vet liksom ikke helt hva han kan tenke seg. Virker som han liker meg veldig godt..hva gjør jeg? Føler også han er i overkant snill med de andre jentene til tider. Anonymkode: 54ab8...379
AnonymBruker Skrevet 11. mai #2 Skrevet 11. mai Ville holdt meg langt unna Om du bor på en liten plass blir du fort stempla som hora som ødela familien. Ville ikke risikert den biten. Anonymkode: 9221b...ba2 19 3
Odine Skrevet 11. mai #3 Skrevet 11. mai Bare ikke responder på flørtinga hans og behandle han slik du behandler alle andre 😀 Ikke fnis av pappavitsene og sånne ting, det elsker 40 åringer. Han er for gammel for deg. Tenk når du er 40 og smekker, er han 60 og ikke😉😉😉 12
AnonymBruker Skrevet 11. mai #4 Skrevet 11. mai Hold deg unna, slutt å flørte og tren på å oppføre deg profesjonelt. Anonymkode: 7e9fd...61d 11 1 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai #5 Skrevet 11. mai Ja, finn deg heller en å flørte med på egen alder, som også er singel. Anonymkode: c8728...3cb 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai #6 Skrevet 11. mai Enig i at det er du som kommer til å få et dårlig rykte på deg om du går videre med dette. Det er klassisk at det er kvinnen som får skylden. Antar denne flere-og-40-åringen har en høyere stilling enn deg, kanskje en lederstilling? Uansett, en mann som holder på slik når han har familie hjemme, han har ingen respekt for den han er sammen med, og heller ingen respekt for deg eller de andre unge kvinnene han flørter med. Definitivt ikke en mann du bør rote deg bort i! Vær 100 % profesjonell slik at ingen kan ta deg på noe. Ikke følg opp flørten, ikke oppsøk ham på jobb eller utenfor jobb. Vær høflig og profesjonell, men ikke mer. Anonymkode: b88c3...4ae 6 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai #7 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg er singel og flørter en del med en mann på jobben. vet ikke helt hvordan jeg skal tolke signalene hans hva gjør jeg? Anonymkode: 54ab8...379 Slutt å flørt med opptatte menn. Og tolk hans oppførsel som en trivelig mann som ikke er ute etter noe. Anonymkode: 7f7e2...8c7 4 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai #8 Skrevet 11. mai Dette fører ikke til et godt liv. Anonymkode: 8cbd8...dd0 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai #9 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg er ei jente på 20 år som har ett lite problem. Jobber i oppdrettsnæringen sammen med flere menn og kvinner (mesteparten av dem er i forhold på sjøfarmen).Jeg er singel og flørter en del med en mann på jobben. Han er veldig snill og sjarmerende, å han hjelper meg alltid hvis jeg trenger han til det. Han gir meg blikk som jeg ikke tror kan missforstås…problemet er bare at han har samboer og en stesønn hjemme. Han tuller mye med meg og vi ler masse sammen. Han er høy og mørk, men han er over 40 år….vet ikke helt hvordan jeg skal tolke signalene hans…vi bor på en liten øy med 1200 innbyggere , så alle kjenner alle… syns det er spennende, men vet liksom ikke helt hva han kan tenke seg. Virker som han liker meg veldig godt..hva gjør jeg? Anonymkode: 54ab8...379 Du inviterer han hjem. Har på deg noe lett, kanskje et kort skjørt. Lar han få se mest mulig av deg. Resten kommer av seg selv Anonymkode: 39f14...bec 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #10 Skrevet 12. mai Det er sikkert spennende og godt å få bekreftelse. Men av erfaring, ikke gjør noe mer ut av dette. Du kommer til å angre og folk kommer til å tenke at du er ung og naiv. Så for å bevare selvrespekten og ditt gode rykte, så vær profesjonell! Hvis du faller for fristelsen, så vil det påvirke karrieren din svært negativt. Anonymkode: a250d...487 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #11 Skrevet 12. mai Han vil bare ha det spennende på jobb. Ikke tro han er interessert i deg på den måten. Fleste menn er slik. Bare litt spenning i hverdagen. Anonymkode: 05270...271 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #12 Skrevet 12. mai Dette var så mye detaljer at kona vil skjønne hvem du er 👀🤭 Anonymkode: 390fb...9eb
AnonymBruker Skrevet 12. mai #13 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette var så mye detaljer at kona vil skjønne hvem du er 👀🤭 Anonymkode: 390fb...9eb Hun vet jo ikke hvor hun bor/ jobber Anonymkode: 54ab8...379
AnonymBruker Skrevet 12. mai #14 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun vet jo ikke hvor hun bor/ jobber Anonymkode: 54ab8...379 Det finnes ikke evig med øyer med 1200 innbyggere og sjøfarm eller hva det var. Så jo, ganske lett å finne ut. I hvertfall hvis du bor der selv og vet mannen din er 40 år og vet han er en flørtete type. Om ikke annet kan denne tråden ha startet en del krangler i de diverse 1200-innbyggere-øyene som fins. Anonymkode: b3a14...db1 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #15 Skrevet 12. mai Trekk seg unna. Det fins ingen måte dette kan ende godt på. Vær hyggelig og høflig, men sett grenser for deg selv Anonymkode: 287ab...a09 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai #16 Skrevet 13. mai Hva er det du er ute etter da TS? Et ligg? For du er vel ikke akkurat ute etter et forhold med en som kunne vært faren din? Og ja, om noe skjer og det kommer ut så blir du stemplet for livet i et så lite samfunn. Jeg tror du bare syns det er spennende, og at det er det som tiltrekker. Men nei, det er overhodet ikke verdt det. Ikke bli hun som ligger med gamle gubber og ødelegger forhold. Anonymkode: e5c73...778 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai #17 Skrevet 13. mai Du gjør deg så jævla utsatt her. Du jobber i er ordentlig mannsdominert yrke som er KJENT for seksuell trakassering av kvinner. Å flørte med eldre menn vil gjøre deg til en skyteskive for andre skruppelløse menn som tror du er mulig å ha sex med Og ditt rykte i bygda kan bli elendig. Anonymkode: fc3a2...a30 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai #18 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hva er det du er ute etter da TS? Et ligg? For du er vel ikke akkurat ute etter et forhold med en som kunne vært faren din? Og ja, om noe skjer og det kommer ut så blir du stemplet for livet i et så lite samfunn. Jeg tror du bare syns det er spennende, og at det er det som tiltrekker. Men nei, det er overhodet ikke verdt det. Ikke bli hun som ligger med gamle gubber og ødelegger forhold. Anonymkode: e5c73...778 Han virker ikke så gammel, mer som 20. Han blir 43 i år. Jeg kjenner jo ikke dama hans heller så det blir jo ikke mitt problem hvis han skulle velge meg. Jeg kunne godt sett for meg at han ville vært i et forhold med meg, han liker meg veldig godt. Anonymkode: 54ab8...379
AnonymBruker Skrevet 13. mai #19 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du gjør deg så jævla utsatt her. Du jobber i er ordentlig mannsdominert yrke som er KJENT for seksuell trakassering av kvinner. Å flørte med eldre menn vil gjøre deg til en skyteskive for andre skruppelløse menn som tror du er mulig å ha sex med Og ditt rykte i bygda kan bli elendig. Anonymkode: fc3a2...a30 Vi er faktisk 4 damer på min arbeidsplass her ute og den er ikke stor. Å han er ikke som andre menn. Anonymkode: 54ab8...379
AnonymBruker Skrevet 13. mai #20 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han virker ikke så gammel, mer som 20. Han blir 43 i år. Jeg kjenner jo ikke dama hans heller så det blir jo ikke mitt problem hvis han skulle velge meg. Jeg kunne godt sett for meg at han ville vært i et forhold med meg, han liker meg veldig godt. Anonymkode: 54ab8...379 Ikke vær idiot. Forlova menn som flørter med yngre kolleger er trasige saker. Han er neppe fantastisk. Dere begge burde lære at man ikke har sex med kolleger. Det blir bare krøll ut av det. Og husk at unge kvinner dømmes hardere enn mann, 40. Anonymkode: fc3a2...a30 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå