Gå til innhold

Kontakte henne eller ikke etter flere år?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For noen år siden, like før Coronaen kom, møtte jeg ei dame på Tinder, vi datet ca 1,5 måned, men sist gang vi avtale å møtes fant hun på noe annet å gjøre i stedet for å treffe meg, dagen etter skrev hun en melding om at hun trodde jeg ikke var interessert. Jeg ble veldig såret da hun ikke traff meg som avtalt, da i min verden er en avtale en avtale, den brytes ikke. Siden jeg ble såret svarte jeg ikke på den meldingen, jeg likte henne veldig, men ble såret da jeg følte at hun sviktet meg. Men følelsene for henne har aldri blitt borte. Jeg har datet andre etter det, men aldri følt noe slik som jeg følte for henne. jeg har ikke sett henne siden, før i dag. Jeg vet egentlig ikke noe om henne, om hun er singel eller i forhold, annet en at jeg så i eiendomsoverdragelser ved en tilfeldighet at hun har kjøpt et hus ved en vei jeg kjører en del på. Hittil har det gått bra, men i dag kjørte jeg forbi og så henne utenfor. Hun så sannsynligvis ikke meg, men plutselig var de gamle sterke følelsene tilbake og på veien hjem grublet jeg på om jeg burde ta kontakt med henne igjen, selv om det nå er mange år siden vi hadde kontakt.

Hva ville dere gjort? Og hvordan ville dere reagert om det var dere som ble kontaktet i en slik situasjon? Jeg tenker også at det kan bli ubehagelig dersom hun ikke liker at jeg tar kontakt og/eller dersom hun er i forhold. Jeg må tross alt kjøre forbi der hun bor av og til.

Anonymkode: 3bb3f...9a5

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke? Om det ikke blir noe, så slipper du å tenke på den- hva om? 

😊

Anonymkode: 5c3c6...244

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det der vil jeg nok si er et avsluttet kapittel. Hun har sagt nei. Det er ikke noe å ta på vei for, kanskje du skal finne en ny en på Tinder? 

Anonymkode: d13e2...e50

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke gitt deg en ny sjanse om du ble så fornærmet at du ignorerte meg. Hadde tenkt du var en overfølsom type som lager mye Frans i et forhold. Sorry!

Anonymkode: 35c35...d1d

• Liker 3
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Frans= drama 

Anonymkode: 35c35...d1d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde det vært noe der, hadde det skjedd da dere datet. En og en halv måned er lang tid. Ikke interessert.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Eller, du googlet henne, fant ut hvor hun bodde og kjørte «tilfeldigvis» forbi? 

Anonymkode: dcafa...c92

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Prøv.

Jeg datet en fyr. Det dabbet av. Så traff vi hverandre tilfeldig etter et år. Og nå har vi vært samboere i fem. Elsker hverandre skikkelig.

Anonymkode: 25485...3dc

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, hadde droppet det, det toget har gått. At du faller tilbake på gamle flammer er vanlig hvis ikke du har nye i kikkerten

Du savner egentlig bare følelsene du hadde da, kan du fint få med andre som gjengjelder følelsene for deg

Anonymkode: 8b38b...1d8

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det virker ikke som toget er gått, med å møtes tilfeldig også. Nå har du jo fått en hang up. Passere den. Hvis du trives på Tinder kan du jo bare møte noen andre.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det virker ikke som toget er gått, med å møtes tilfeldig også. Nå har du jo fått en hang up. Passere den. Hvis du trives på Tinder kan du jo bare møte noen andre.

Det virker som om toget har gått, skulle det stå.

Skrevet

Jeg gjorde som deg, TS, etter ti år. Viste seg at ingen av oss hadde glemt.

• Liker 1
  • Hjerte 5
AnonymBruker
Skrevet

Du lever en gang! Kjør på! Ellers vil du angre.i verste fall så har du prøvd. 

Anonymkode: bc514...a94

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta kontakt. Det blir enten ja eller nei, men du får hvertfall bort grublingen på om det kunne blitt mere da

Anonymkode: b92ea...240

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig må du ta kontakt! Den som intet våger, intet vinner. Jeg hadde blitt kjempesjarmert. Masse lykke til:)

Anonymkode: 9e1a5...7cf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

For noen år siden, like før Coronaen kom, møtte jeg ei dame på Tinder, vi datet ca 1,5 måned, men sist gang vi avtale å møtes fant hun på noe annet å gjøre i stedet for å treffe meg, dagen etter skrev hun en melding om at hun trodde jeg ikke var interessert. Jeg ble veldig såret da hun ikke traff meg som avtalt, da i min verden er en avtale en avtale, den brytes ikke. Siden jeg ble såret svarte jeg ikke på den meldingen, jeg likte henne veldig, men ble såret da jeg følte at hun sviktet meg. Men følelsene for henne har aldri blitt borte. Jeg har datet andre etter det, men aldri følt noe slik som jeg følte for henne. jeg har ikke sett henne siden, før i dag. Jeg vet egentlig ikke noe om henne, om hun er singel eller i forhold, annet en at jeg så i eiendomsoverdragelser ved en tilfeldighet at hun har kjøpt et hus ved en vei jeg kjører en del på. Hittil har det gått bra, men i dag kjørte jeg forbi og så henne utenfor. Hun så sannsynligvis ikke meg, men plutselig var de gamle sterke følelsene tilbake og på veien hjem grublet jeg på om jeg burde ta kontakt med henne igjen, selv om det nå er mange år siden vi hadde kontakt.

Hva ville dere gjort? Og hvordan ville dere reagert om det var dere som ble kontaktet i en slik situasjon? Jeg tenker også at det kan bli ubehagelig dersom hun ikke liker at jeg tar kontakt og/eller dersom hun er i forhold. Jeg må tross alt kjøre forbi der hun bor av og til.

Gjør det! Livet er for kort til å la være. Enig i at det var et svik av henne å bryte avtalen, men om hun var usikker slik hun sa og dette ikke bare var en dårlig unnskyldning, så kan det være hun har tenkt på det også.

Det verste som kan skje er at hun ikke viser interesse når du tar kontakt. Men da slipper du ihvertfall å gå og lure på om det var hun som var ‘den rette’ når alt kom til alt.

Anonymkode: 5ca9b...8c8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.5.2025 den 22.53):

Nei, hadde droppet det, det toget har gått. At du faller tilbake på gamle flammer er vanlig hvis ikke du har nye i kikkerten

Du savner egentlig bare følelsene du hadde da, kan du fint få med andre som gjengjelder følelsene for deg

TS her, mulig du er inne på noe der…. Kanskje jeg bare faller tilbake fordi jeg ikke har blitt tiltrukket av noen andre. Men ikke lett å treffe damer i disse dager…

AnonymBruker
Skrevet

Hun har da ganske tydelig vist at hun ikke er interessert når hun ikke møtte opp til den avtalen, og ikke en gang gav deg beskjed om at hun ikke kunne eller ville. Dropp denne dama som har behandlet deg så dårlig.

Anonymkode: e3787...562

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.5.2025 den 12.30):

TS her, mulig du er inne på noe der…. Kanskje jeg bare faller tilbake fordi jeg ikke har blitt tiltrukket av noen andre. Men ikke lett å treffe damer i disse dager…

Kan prøve, den som intet våger intet vinner

Kan godt henne hun har følelsene en annen plass, er ferdig, eller hun blir overasket og det må modnes litt

Men forsiktig kontakt skader sikkert ikke, vær åpen om du vil ta en kaffe eller lignende

Kanskje det ikke passer for henne da, men da har du hvertfall åpnet en dør. Plutselig er hun der du er nå følelsesmessig eller kanskje ikke

Uten å ta kontakt skjer det hvertfall ikke noe 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...