Gå til innhold

Appen Hudd. Er du med? Hva synes du isåfall

Teardrop

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er på Hudd. Helt greit, men savner internasjonale grupper som er viktige for meg på fb.

Anonymkode: 2e944...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er på Hudd. Helt greit, men savner internasjonale grupper som er viktige for meg på fb.

Glemte å skrive at jeg bor i en relativ stor by.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er lei av sosiale medier. Jeg vil ta tilbake tiden min og bruke energi på livet her og nå. På menneskene rundt meg, ta en telefon til venninne når det trenges. Og ikke konstant sitte på some her og der for å være tilgjengelig 24/7 og i kontakt med «alle». 

Anonymkode: 07624...655

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, boikotter sosiale medier som krever opplysninger som jeg anser som privat. Bruker aldri ekte fullt navn, kun kallenavn eller forkortelser.

Anonymkode: 243fb...395

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er men, savner litt humor og tøys der inne. Kan godt ha seriøse diskusjoner men den eneste gruppen jeg har funnet er veldig styr av den som har startet gruppen med masse regler og oppsett for hvordan man skal ta opp ett tema.

Anonymkode: 128f3...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har appen, men er sjelden jeg er der inne. Har ikke helt fått det til. 

Leste en tråd der folk kunne skrive opp grunner til at venner og familie etc. ikke har villet registrere seg der når de har blitt spurt, og noe av grunnen var at det blir for lokalt, mange har venner og kontakter utover landet vårt så det blir litt bortkasta å ha både Hudd og f.eks FB.

Anonymkode: 7f686...90d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hudd på telefonen, men bruker veldig lite. Liten skrift. Om jeg skal bli aktiv bruker så må også hudd komme som en web-løsning.

Anonymkode: d123f...fd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, absolutt ikke. Å måtte logge inn med Vipps og at det kommer en sånn pin på huset ditt når du lager profil, det er alt for dårlig når det kommer til personvern. 

Anonymkode: 7e664...da3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...