Gå til innhold

Beste vinkel på erigert penis - oppover eller rett ut

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Min erigerte penis står veldig rett opp, og lar seg ikke bøye ned slik at den står rett ut fra kroppen. Det gir meg utfordringer med ut og inn i en del stillinger. Jeg må mer opp og ned, enn fram og tilbake om dere skjønner…

Til dere damer, har dere noen tanker/erfaringer her. Funker det egentlig best med de som har en ereksjon som står mer rett ut fra kroppen?

Anonymkode: 541ec...740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg foretrekker at den peker litt til siden 😁

Anonymkode: 726c1...8e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortrekker faktisk at de peker nedover. Kom endelig vaginalt når jeg møtte samboer.

Anonymkode: 9c16d...4ec

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Best om den bare henger og ikke kan brukes til noe…

Anonymkode: 2d3ef...ed2

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt opp er best i misjonær, litt ned er best i doggy.

Anonymkode: 9674c...473

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppover er det verste jeg vet, vil heller ha de rett ut.

Anonymkode: 2f2c7...cec

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 12.5.2025 den 8.36):

Jeg fortrekker faktisk at de peker nedover. Kom endelig vaginalt når jeg møtte samboer.

Anonymkode: 9c16d...4ec

I sterk kontrast til klassiske normative svar om at "den" ikke betyr noe særlig. Så det er altså mannens redskap, og hans evner til å bruke den, som er det essensielle for om kvinner får vaginal orgasme? (visste det fra før)     

AnonymBruker skrev (På 12.5.2025 den 8.40):

Best om den bare henger og ikke kan brukes til noe…

Anonymkode: 2d3ef...ed2

Dessverre litt for mange som seriøst mener dette. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mannen den sitter på jeg tenner på og bryr meg om. Aldri tenkt noe over vinkelen på penis. Så lenge han blir hard og kan holde på flere enn èn runde er jeg fornøyd 😍

Anonymkode: fb0ca...33f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er første gang jeg har sett en slik diskusjon, og første gang jeg observerer så spesifikke preferanser når det kommer til en penis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første penis jeg har møtt som virkelig gir meg alt er kjæresten min sin. Og den er bøyd ganske mye oppover som en ekstra glad "banan". Blir squirt hver eneste gang jeg rir. Og det er den posisjonen vi begge liker aller best. Den treffer helt perfekt. 

Helt rette gir meg ingen ting.

Anonymkode: 55123...6ae

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Første penis jeg har møtt som virkelig gir meg alt er kjæresten min sin. Og den er bøyd ganske mye oppover som en ekstra glad "banan". Blir squirt hver eneste gang jeg rir. Og det er den posisjonen vi begge liker aller best. Den treffer helt perfekt. 

Helt rette gir meg ingen ting.

Anonymkode: 55123...6ae

"Helt rette gir meg ingen ting"
Det må vel være toppen av latskap, hvis ikke kvinnen retter inn kroppen til treffpunktet sitt😅men klage på pikken?😅

Stortsett alle menn "treffer", hvis begge samarbeider i sexen.. Så lengde, tykkelse, utseende eller retning på pikken har ingen betydning. Men som oftes ser jeg lite samarbeid her på KG, men det er jo her seksuelle problemer taes opp👏

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.5.2025 den 8.45):

Litt opp er best i misjonær, litt ned er best i doggy.

Anonymkode: 9674c...473

Det er jeg faktisk helt enig med deg i. Den vinkelen i misjonær, stimulerer nærmere G-punktet og jeg får sterkere og skjønnere orgasmer sånn.  

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gorgonzola skrev (9 timer siden):

I sterk kontrast til klassiske normative svar om at "den" ikke betyr noe særlig. Så det er altså mannens redskap, og hans evner til å bruke den, som er det essensielle for om kvinner får vaginal orgasme? (visste det fra før)     

Dessverre litt for mange som seriøst mener dette. 

I sterk kontrast til svar jeg er uenig i, er det altså svar jeg er enig i som er fasiten? (visste det fra før)

Anonymkode: 9ff24...699

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en som brukte hev/senk bord i en annen tråd her, noe jeg synes var kreativt😊Jeg har egentlig ingen spesifikke preferanser, en må ta utgangspunkt i det en har å jobbe med. Enten det er pute under rumpa eller prøve en ny stilling. Møtte en med veldig sterk nedoverbøy en gang, da funka reversed cowgirl f.eks.. Viktigst er tenning og hardhet.

Endret av Langline
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penis må danne en vinkel på 43,6 grader med kroppen. Alt annet er uaktuelt å ha sex med.

Anonymkode: bd2b3...38f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Penis må danne en vinkel på 43,6 grader med kroppen. Alt annet er uaktuelt å ha sex med.

Anonymkode: bd2b3...38f

Er den vinkelen i X eller Y planet? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (6 timer siden):

"Helt rette gir meg ingen ting"
Det må vel være toppen av latskap, hvis ikke kvinnen retter inn kroppen til treffpunktet sitt😅men klage på pikken?😅

Stortsett alle menn "treffer", hvis begge samarbeider i sexen.. Så lengde, tykkelse, utseende eller retning på pikken har ingen betydning. Men som oftes ser jeg lite samarbeid her på KG, men det er jo her seksuelle problemer taes opp👏

Hahahahahaha, du er mann, helt åpenbart at du er mann. Selvfølgelig har penis mye å si. Og det er faktisk ikke alltid mulig å bøye kvinnekroppen og vagina slik at penis treffer "riktig".

Jeg har prøvd en penis som var bøyd nedover og funnet ut at det ikke funket for meg. Små (tynne og/eller korte) funker heller ikke for meg, jeg tenner på normale/store og blir jeg ikke tent så blir det heller ikke sex... det føles bedre også, å bli fylt opp. Cervixen min er svært følsom, så korte peniser stimulerer meg dessverre ikke. Selv om jeg har kort vagina (sagt av gynekolog).

Anonymkode: 78684...93e

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det tykkelsen som teller...helst ikke så lang, 12-13cm holder fint :) Elsker å bli fyllt opp, det som trigger meg til orgasme ganske greit.

Anonymkode: 454de...e26

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...