AnonymBruker Skrevet 11. mai #1 Skrevet 11. mai Jeg er så lei av søling og skader fra andre. Folk er så klønete!!! Det er riper, flekker, tiss rundt do, tiss i sofaen, mat i sofaen, sminke flekker, hårgel flekker. Passet nettopp en hund for en kompis og kravet mitt var at hunden er trent til å tisse ute. Hva ender det med? Masse markering inne, til og med rett etter en 2 timers tur! Jeg orker ikke mer! Fra nå av skal jeg holde hjemmet mitt for meg selv, null pass, null unger, null slappe mannfolk, null spising, NULL alt!! takk som leste, nå skal jeg roe meg. Kanskje kjøpe en mellom fiendtlig dørmatte Anonymkode: fc41f...f3e 10 2 7
AnonymBruker Skrevet 11. mai #2 Skrevet 11. mai Tissing inne for hunder kan være stress… med det språket du skriver her inne kan jeg godt forstå at bikkja reagerte. Anyways. God ide - lykke til videre. Anonymkode: f5d11...9f3 14
AnonymBruker Skrevet 11. mai #3 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tissing inne for hunder kan være stress… med det språket du skriver her inne kan jeg godt forstå at bikkja reagerte. Anyways. God ide - lykke til videre. Anonymkode: f5d11...9f3 Tror du jeg tar det ut over hunden….? Anonymkode: fc41f...f3e 5 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai #4 Skrevet 11. mai Hvem er det du har hatt i hjemmet ditt, som har denne atferden...? 😅 Anonymkode: f7499...ddf 8 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai #5 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror du jeg tar det ut over hunden….? Anonymkode: fc41f...f3e Hunder er intuitive og sårbare vesener, på samme måte som hester. Du trenger ikke utøve vold for at hunden skal plukke opp din hissighet. Den kan lukte den. Anonymkode: f5d11...9f3 6 2 4
AnonymBruker Skrevet 11. mai #6 Skrevet 11. mai Ville heller vurdert omgangskretsen... Jeg har ikke opplevd sminkeflekker, hårgele eller lignende i møbler siden ungdomskolen, riper, mat i sofa og slikt ble det slutt på etter fyllefestene i starten av 20årene. Du må ha en helt merkelig, svært urenslig og veldig respektløs omgangskrets som opplever dette så ofte. Anonymkode: 3b8b1...b22 11 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai #9 Skrevet 11. mai Revurder omgangskretsen din, ja. Kaster selv ut grisete menn (eller de får bli til jeg merker at de er grisete) men ellers aldri hatt problemet. Anonymkode: 3ab43...6aa 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai #10 Skrevet 11. mai Det høres i hvert fall ut som du ikke bør få barn hvis du ikke tåler at unger har bommet på doskåla eller har griset litt i sofaen. Anonymkode: 6f7bc...049 4
AnonymBruker Skrevet 11. mai #11 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): tiss i sofaen, Atte?? 🤮 Anonymkode: b0b1a...ed4 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai #12 Skrevet 11. mai Forslag til dørmatte 😃 Anonymkode: b0b1a...ed4 9 3 1
Tekumseh79 Skrevet 11. mai #13 Skrevet 11. mai Forstår hvordan du har det. Ellers må overnattingsgjester med veggdyr i kofferten være toppen. Undrer på hvor mange som har opplevd det. Da må man vel betale behandling til 50 - 100000 kr selv også. 1
Gaia Skrevet 11. mai #14 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er så lei av søling og skader fra andre. Folk er så klønete!!! Det er riper, flekker, tiss rundt do, tiss i sofaen, mat i sofaen, sminke flekker, hårgel flekker. Passet nettopp en hund for en kompis og kravet mitt var at hunden er trent til å tisse ute. Hva ender det med? Masse markering inne, til og med rett etter en 2 timers tur! Jeg orker ikke mer! Fra nå av skal jeg holde hjemmet mitt for meg selv, null pass, null unger, null slappe mannfolk, null spising, NULL alt!! takk som leste, nå skal jeg roe meg. Kanskje kjøpe en mellom fiendtlig dørmatte Anonymkode: fc41f...f3e Hvilke venner har du som tisser i sofaen din? 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai #15 Skrevet 11. mai Det kan jeg godt forstå. Har aldri opplevd noe sånn, men om det hadde skjedd hadde jeg vurdert det samme. Anonymkode: a4d12...b85 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai #16 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tror du jeg tar det ut over hunden….? Anonymkode: fc41f...f3e De merker stresset. Har vært hundepasser til over et dusin hunder. Kun valper som tisser på matte og uhell ifm med medisiner har jeg opplevd. Har pledd i sofaen, så hundehår og sminke fra de få rundt meg som bruker det havner der.. Hva slags folk omgås du? Drikkes det mye alkohol siden ikke bommer på do og tisser i sofaen? Anonymkode: f2413...351 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai #17 Skrevet 11. mai Men markering fra hund har jo ingenting med husrenhet å gjøre. En hund kan være 100% husren hjemme og likevel markere i nytt og fremmed hus. Det er helt naturlig hundeadferd. Det er derfor bellyband eksisterer. Anonymkode: e5b7e...e79 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #18 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg er så lei av søling og skader fra andre. Folk er så klønete!!! Det er riper, flekker, tiss rundt do, tiss i sofaen, mat i sofaen, sminke flekker, hårgel flekker. Passet nettopp en hund for en kompis og kravet mitt var at hunden er trent til å tisse ute. Hva ender det med? Masse markering inne, til og med rett etter en 2 timers tur! Jeg orker ikke mer! Fra nå av skal jeg holde hjemmet mitt for meg selv, null pass, null unger, null slappe mannfolk, null spising, NULL alt!! takk som leste, nå skal jeg roe meg. Kanskje kjøpe en mellom fiendtlig dørmatte Anonymkode: fc41f...f3e Hvis det er hannhund som markerer, så markerer han ikke fordi ham må tisse, men markerer for å markere. Hvorfor han gjør det? Vel, det kan være stress. Anonymkode: 464c2...322
AnonymBruker Skrevet 12. mai #19 Skrevet 12. mai Altså med 4 barn, 3 hunder og mange folk inn og ut gjennom 20 år, så har jeg aldri opplevd alt det du beskriver av gjestene dine... Anonymkode: 464c2...322 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai #20 Skrevet 12. mai Dette har jeg heller aldri opplevd. Hvem er det du omgås? 😅 Anonymkode: 9e637...86f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå