Felicity Skrevet 11. mai #1 Skrevet 11. mai Hei. Har sett outlander. River Virgin. Sweden mogolia, this is us, checkspesk shots, Sylvian crossing. Game of thronds, house of dragon. Grayson Cannon og Yellowstones noen i samme duren jeg ikke har sett som kan anbefales? Begynt å se Hordaland eller herrelandslaget men kommer ikke helt inn i den b
AnonymBruker Skrevet 11. mai #3 Skrevet 11. mai Bridgerton, Downton Abbey, The Discovery of Witches… Anonymkode: 4a793...f2a 1
Amatariel Skrevet 15. mai #4 Skrevet 15. mai Vil også anbefale Bridgerton og Downton Abbey! Ellers One Three Hill og Younger 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #6 Skrevet 15. mai Chat gpt har sikkert en lang rekke forslag om du mater den med disse navnene. Anonymkode: 68401...933 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #7 Skrevet 15. mai One day Like water for chocolate Men vanskelig å slå Outlander ❤️ Anonymkode: dac99...2b7 1
Roci Skrevet 16. mai #9 Skrevet 16. mai Litt mer moderne romantikk, men jeg liker godt "Nobody Wants This" og "Firefly Lane" (Venninner til evig tid). "Poldark" har jeg ikke sett, men den skal være bra. 1
Lill3My Skrevet 18. mai #10 Skrevet 18. mai Felicity skrev (På 11.5.2025 den 19.36): Hei. Har sett outlander. River Virgin. Sweden mogolia, this is us, checkspesk shots, Sylvian crossing. Game of thronds, house of dragon. Grayson Cannon og Yellowstones noen i samme duren jeg ikke har sett som kan anbefales? Begynt å se Hordaland eller herrelandslaget men kommer ikke helt inn i den b Chesapeake Shores og Sweet Magnolias er kanskje noe for deg. De er i samme gate som Virgin River. Felles for alle disse tre er at de er basert på amerikanske bokserier Selv ville jeg heller anbefale Love (Netflix), One Day (Netflix), The Flat Share, Nobody Want's This, og sist,.men ikke minst: Normal People
AnonymBruker Skrevet 18. mai #11 Skrevet 18. mai Lill3My skrev (13 minutter siden): Chesapeake Shores og Sweet Magnolias er kanskje noe for deg. De er i samme gate som Virgin River. Felles for alle disse tre er at de er basert på amerikanske bokserier Selv ville jeg heller anbefale Love (Netflix), One Day (Netflix), The Flat Share, Nobody Want's This, og sist,.men ikke minst: Normal People Jeg tror ts har sett disse to, hun har bare bomma veldig på tastaturet når hun skrev HI. Anonymkode: f1be4...a68 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå