AnonymBruker Skrevet 11. mai #1 Skrevet 11. mai Jeg har oppdaget at noen som har vært helt fremmede for meg har vært i livet mitt som en skygge. Det vil si at de har vært i en sammenheng med folk som jeg har kjent, men der de er fremmede for meg, og så vet de veldig mye om meg. Hvem jeg har i livet mitt, har hatt som venner, hvor jeg har ønsket å bo, div. Nesten som om jeg har hatt en tom skygge etter meg over tid. Det er noen som har fortalt meg at vedkommende har snakket om meg som en vedkommende kjenner, men vedkommende er totalt fremmed for meg. Og i en annen alder. Livet mitt er ikke spesielt sensasjonelt, jeg er en vanlig sosialt oppegående person. Det jeg lurer på, er om vedkommende kan ha noen sosiopatiske, psykopatiske trekk. Jeg kan ingenting om psykopati, men det virker som om personen har hatt en kamp mot meg, for noe jeg ikke har ønsket eller har bedt om. Jeg har aldri vært i en setting med vedkommende. Det er ikke bare én rar uttalelse som kom som følge av at noen har laget en sammenheng rundt folk jeg kjente, kjenner, men vedkommende har snevret seg inn rundt meg. Eller snevret meg inn som følge av dens rare forestillinger. Hva kalles den tilstanden? Anonymkode: 13792...aef
AnonymBruker Skrevet 11. mai #2 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har oppdaget at noen som har vært helt fremmede for meg har vært i livet mitt som en skygge. Det vil si at de har vært i en sammenheng med folk som jeg har kjent, men der de er fremmede for meg, og så vet de veldig mye om meg. Hvem jeg har i livet mitt, har hatt som venner, hvor jeg har ønsket å bo, div. Nesten som om jeg har hatt en tom skygge etter meg over tid. Det er noen som har fortalt meg at vedkommende har snakket om meg som en vedkommende kjenner, men vedkommende er totalt fremmed for meg. Og i en annen alder. Livet mitt er ikke spesielt sensasjonelt, jeg er en vanlig sosialt oppegående person. Det jeg lurer på, er om vedkommende kan ha noen sosiopatiske, psykopatiske trekk. Jeg kan ingenting om psykopati, men det virker som om personen har hatt en kamp mot meg, for noe jeg ikke har ønsket eller har bedt om. Jeg har aldri vært i en setting med vedkommende. Det er ikke bare én rar uttalelse som kom som følge av at noen har laget en sammenheng rundt folk jeg kjente, kjenner, men vedkommende har snevret seg inn rundt meg. Eller snevret meg inn som følge av dens rare forestillinger. Hva kalles den tilstanden? Anonymkode: 13792...aef Hæ...? Anonymkode: 2f5c1...d73 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai #3 Skrevet 11. mai Enten så kan det hende du bør snakke med legen om dette. Eller har du en slags stalker? Eller noen som bare lytter mye når andre prater og dermed kan mye om deg? Mennesker prater mye sammen. Anonymkode: d0a42...ff1
AnonymBruker Skrevet 11. mai #4 Skrevet 11. mai Her trengs det eksempler og konkretisering, kjenner jeg....😅 Anonymkode: c6806...305 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai #5 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har oppdaget at noen som har vært helt fremmede for meg har vært i livet mitt som en skygge. Det vil si at de har vært i en sammenheng med folk som jeg har kjent, men der de er fremmede for meg, og så vet de veldig mye om meg. Hvem jeg har i livet mitt, har hatt som venner, hvor jeg har ønsket å bo, div. Nesten som om jeg har hatt en tom skygge etter meg over tid. Det er noen som har fortalt meg at vedkommende har snakket om meg som en vedkommende kjenner, men vedkommende er totalt fremmed for meg. Og i en annen alder. Livet mitt er ikke spesielt sensasjonelt, jeg er en vanlig sosialt oppegående person. Det jeg lurer på, er om vedkommende kan ha noen sosiopatiske, psykopatiske trekk. Jeg kan ingenting om psykopati, men det virker som om personen har hatt en kamp mot meg, for noe jeg ikke har ønsket eller har bedt om. Jeg har aldri vært i en setting med vedkommende. Det er ikke bare én rar uttalelse som kom som følge av at noen har laget en sammenheng rundt folk jeg kjente, kjenner, men vedkommende har snevret seg inn rundt meg. Eller snevret meg inn som følge av dens rare forestillinger. Hva kalles den tilstanden? Anonymkode: 13792...aef Så utruleg merkeleg situasjon! Men kvifor er du opptatt av å få ein diagnose på personen? Anonymkode: ff07e...bfc 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #6 Skrevet 12. mai Det blir nok desv vanskelig å si noe om vedkommende har sosiopatiske/psykopatiske trekk med så lite informasjon. Det jeg kan si er at jeg synes det høres veldig merkelig ut å hevde til andre at man kjenner noen, når man egentlig er fremmede for hverandre. Kan det ha vært noe annet vedkommende sa til dem i stedet? Kanskje personen har en annen definisjon av ordet «å kjenne»? Og hvis personen virkelig mente at dere var venner og godt kjent, det høres veldig spesielt ut 😅 Anonymkode: 97871...f15
AnonymBruker Skrevet 12. mai #7 Skrevet 12. mai Det er mer snakk om vrangforestillinger enn personlighet hvis en person ut av intet omtrent mener at vedkommende kjenner deg godt. Anonymkode: ef177...b3f
AnonymBruker Skrevet 12. mai #8 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg har oppdaget at noen som har vært helt fremmede for meg har vært i livet mitt som en skygge. Det vil si at de har vært i en sammenheng med folk som jeg har kjent, men der de er fremmede for meg, og så vet de veldig mye om meg. Hvem jeg har i livet mitt, har hatt som venner, hvor jeg har ønsket å bo, div. Nesten som om jeg har hatt en tom skygge etter meg over tid. Det er noen som har fortalt meg at vedkommende har snakket om meg som en vedkommende kjenner, men vedkommende er totalt fremmed for meg. Og i en annen alder. Livet mitt er ikke spesielt sensasjonelt, jeg er en vanlig sosialt oppegående person. Det jeg lurer på, er om vedkommende kan ha noen sosiopatiske, psykopatiske trekk. Jeg kan ingenting om psykopati, men det virker som om personen har hatt en kamp mot meg, for noe jeg ikke har ønsket eller har bedt om. Jeg har aldri vært i en setting med vedkommende. Det er ikke bare én rar uttalelse som kom som følge av at noen har laget en sammenheng rundt folk jeg kjente, kjenner, men vedkommende har snevret seg inn rundt meg. Eller snevret meg inn som følge av dens rare forestillinger. Hva kalles den tilstanden? Anonymkode: 13792...aef Kan være tilfeldighet; folk kan ha samme venner, være i samme gjeng. Hvis en ønsker å se på sosiopat (om ikke autist), så bør en se på folk som lager konspirasjonsteorier om å høre stemmer, og skriker og hyler på gaten - for så å late som at det aldri har skjedd, for så å lyge og ytterligere lage konspirasjonsteorier om dette. Anonymkode: 36b34...b5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå