AnonymBruker Skrevet 11. mai #1 Skrevet 11. mai Hvorfor tror horrible mennesker at de kan si skikkelig stygge ting til deg hver dag, få deg til å føle deg verdiløs. Gi deg null kjærlighet. Og de tror du likevel vil ha dem ??? Anonymkode: 3fd37...043
AnonymBruker Skrevet 11. mai #2 Skrevet 11. mai Hvorfor fokuserer du så mye på den personen? Du burde rette fokus mot deg selv og prøve å finne ut av hvorfor du fant deg i det. Anonymkode: 24d56...1e1 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai #3 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor fokuserer du så mye på den personen? Du burde rette fokus mot deg selv og prøve å finne ut av hvorfor du fant deg i det. Anonymkode: 24d56...1e1 Det vet jeg allerede svaret på. Men dette spørsmålet gjenstår ubesvart. Anonymkode: 3fd37...043
Maia70 Skrevet 11. mai #4 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvorfor tror horrible mennesker at de kan si skikkelig stygge ting til deg hver dag, få deg til å føle deg verdiløs. Gi deg null kjærlighet. Og de tror du likevel vil ha dem ??? Anonymkode: 3fd37...043 De klarer å manipulere noen partnere slik at de blir, pluss at de har et stort ego og tror de er fantastiske. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai #5 Skrevet 11. mai Hen ble sammen med deg for å være stygg med deg. Målet var aldri å være hyggelig, grei og anstendig. Men å være 90% stygg med deg for egen morro. 10% grei for å holde på deg sånn at hen kan holde på så lenge som mulig. Når eller hvis du våkner opp og går en dag, så går hen etter nytt offer. Hen sørger da ikke annet enn tap av kontroll og går fort etter nytt offer. Anonymkode: 625ba...acf 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai #6 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvorfor tror horrible mennesker at de kan si skikkelig stygge ting til deg hver dag, få deg til å føle deg verdiløs. Gi deg null kjærlighet. Og de tror du likevel vil ha dem ??? Anonymkode: 3fd37...043 Jeg vil bare si; hvis samboeren min hadde sagt det du sa her så ville jeg gitt henne voksenkjeft. Årsaken er innlysende, å starte en setning uten 0 noe å gi noe kontekst eller bakenforliggende forklaring vitner om dårlige fortelleregenskaper. Du tror kanskje vi deler tankene dine, det gjør vi altså ikke. Men for å svare deg på spørsmålet ditt, gjør du det ofte nok då vil du kunne psyke ned partneren langt nok ned psykisk at de mistror alt ved seg selv, og de vil ikke klare å forlate den som utøver denne formen for kjærlighet. Den man elsker tukter mann. Anonymkode: 3012c...930 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai #7 Skrevet 11. mai For å kunne manipulere deg, kontrollere deg. Styre tankene og følelsene dine. Dette er mennesker som har veldig lav selvfølelse og kjenner på et hat og sjalusi overfor andre og ikje minst seg selv. De er stygge med andre for å kunne føle makt, kontroll og føle seg ovenpå. Anonymkode: 93e63...0e7
AnonymBruker Skrevet 11. mai #8 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hvorfor tror horrible mennesker at de kan si skikkelig stygge ting til deg hver dag, få deg til å føle deg verdiløs. Gi deg null kjærlighet. Og de tror du likevel vil ha dem ??? Anonymkode: 3fd37...043 Du gir dem muligheten? Anonymkode: 572ff...4f2 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai #9 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): For å kunne manipulere deg, kontrollere deg. Styre tankene og følelsene dine. Dette er mennesker som har veldig lav selvfølelse og kjenner på et hat og sjalusi overfor andre og ikje minst seg selv. De er stygge med andre for å kunne føle makt, kontroll og føle seg ovenpå. Anonymkode: 93e63...0e7 Dette svarer på spørsmålet. Takk. Anonymkode: 3fd37...043
AnonymBruker Skrevet 11. mai #10 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du gir dem muligheten? Anonymkode: 572ff...4f2 De gjør det da uansett. Ikke skyll på offret. Jeg tenker noen har utviklingsproblemer, der de enten har skader i hjernen, traumer gjennom livet og generell oppvekst miljø skade som ga dem den retningen. Anonymkode: e2b20...201 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai #11 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): For å kunne manipulere deg, kontrollere deg. Styre tankene og følelsene dine. Dette er mennesker som har veldig lav selvfølelse og kjenner på et hat og sjalusi overfor andre og ikje minst seg selv. De er stygge med andre for å kunne føle makt, kontroll og føle seg ovenpå. Anonymkode: 93e63...0e7 Interessant. AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvorfor tror horrible mennesker at de kan si skikkelig stygge ting til deg hver dag, få deg til å føle deg verdiløs. Gi deg null kjærlighet. Og de tror du likevel vil ha dem ??? Anonymkode: 3fd37...043 Lurt på det samme selv i mange år. Heldigvis har vedkommende i mitt tilfelle ikke klart å knekke meg, men at jeg har evige arr etter forholdet er det ingen tvil om. Stol på deg selv, TS, ikke la personen endre den du er! Anonymkode: 3758d...05f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå