Gå til innhold

Hvor kjøper man litt rocka og sexy klær?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker Constance Sack fra filmen Rock og Ages og Mazikeen fra serien Lucifer. 

Jeg vil ha flere antrekk i denne stilen. 

Hittil har jeg svarte boots, skinnbukser, skinn skjørt, skinn jakke og en Levis denim vest. Jeg vil gjerne ha noen kjoler og sexy topper + belter. 

Bruker man boots på sommeren også? Ser cowboy sko er på moten nå, men jeg ser etter noe mer rocka og sexy.

Tips?

Anonymkode: 1dc49...a5a

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøper i helt vanlige butikker og nettbutikker.

Synes boots er veldig kult på sommeren🤩 Bruker oftere skinnbukser/skinnskjørt og boots på sommeren. Men vær obs på at det kan bli utrolig varmt i sola, har vært på noen festivaler hvor jeg kokte, men så verdt det😅

Av boots bruker jeg biker, høye hæler og overknee. Synes overknee og et kort skinnskjørt er veldig kult på sommeren, og skinnbukser med biker eller boots med høye hæler og bikinitopp (gjerne med skinnjakke også)

Anonymkode: 8bd34...f97

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper mye fra killstar f.eks... Finner litt på ragnarakk.no også

Anonymkode: 7f567...094

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt merke til en del rocka på zalando, men du har kanskje allerede lett der? Jeg bruker å se gjennom hele butikken, for å se om jeg liker noe.

Anonymkode: 4e7a6...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tenker Constance Sack fra filmen Rock og Ages og Mazikeen fra serien Lucifer. 

Jeg vil ha flere antrekk i denne stilen. 

Hittil har jeg svarte boots, skinnbukser, skinn skjørt, skinn jakke og en Levis denim vest. Jeg vil gjerne ha noen kjoler og sexy topper + belter. 

Bruker man boots på sommeren også? Ser cowboy sko er på moten nå, men jeg ser etter noe mer rocka og sexy.

Tips?

Anonymkode: 1dc49...a5a

Håper du legger til bilder i «hva har du kjøpt av klær/tilbehør» når du har bestemt deg. Som jeg allerede har nevnt, så liker jeg å se på klær og forskjellige stilarter i den delen av forumet. ☺️ Synes det er fint å se masse forskjellige klær. Håper du finner noe du liker. Bruk boots om sommeren hvis du ikke synes det blir for varmt.

Endret av Callista
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spurte chat gpt.

Hei, jeg ønsker tips til hvor jeg kan kjøpe klær som minner om stilen til Constance Sack fra filmen Rock og Ages og Mazikeen fra serien Lucifer. Kan du gi linker til konkrete plagg fra nettbutikker som levere til Norge? Helst norske butikker slik at jeg inngår dyr frakt og toll

Svar

Hei! Det er spennende at du ønsker å kle deg i stilene til Constance Sack fra Rock of Ages og Mazikeen fra Lucifer . Begge karakterene har distinkte og iøynefallende stiler: 

Constance Sack: 80-talls glamrock med leopardmønstre, frynser, skinn og dype utringninger.

Mazikeen: Mørk, edgy og sexy med skinn, korsetter, chokers og mørk sminke. 

For å hjelpe deg med å finne klær som matcher disse stilene, har jeg funnet noen nettbutikker som leverer til Norge og tilbyr klær som kan passe:

🛍️ Norske og skandinaviske nettbutikker

1. Zalando.no

Zalando er en av de mest populære nettbutikkene i Norge for klær og tilbehør. De har et bredt utvalg som kan passe begge stilene.

Søk etter "leopardmønstret bluse" eller "skinnjakke" for Constance Sack-stilen.

Søk etter "korsett topp" eller "choker halskjede" for Mazikeen-stilen. 

2. Boozt.com

Boozt tilbyr et bredt utvalg av moteartikler og har ofte salg. De har merker som kan passe begge stilene.

Søk etter "frynsejakke" eller "skinnbukse". 

3. H&M

H&M har rimelige alternativer og følger ofte de nyeste trendene. De har også en egen linje med mer edgy klær som kan passe Mazikeen-stilen.

Søk etter "skinnimitasjon" eller "mørk topp". 

4. Lindex

Lindex tilbyr moderne klær med en feminin touch. De har ofte klær med mønstre og detaljer som kan passe Constance Sack-stilen.

Søk etter "leopardmønster" eller "bluse med frynser". 

5. Ellos.no

Ellos har et bredt utvalg av klær og tilbehør. De tilbyr også plus size og har mange alternativer som kan passe begge stilene.

Søk etter "korsett topp" eller "skinnjakke". 

🖤 Stilforslag

Constance Sack-inspirert antrekk:

Leopardmønstret bluse med dyp utringning.

Skinnbukse eller tettsittende jeans.

Frynsejakke eller vest.

Ankelstøvletter med hæl.

Store smykker og bølgete hår. 

Mazikeen-inspirert antrekk:

Svart korsett topp eller crop top i skinn.

Skinnbukse eller tettsittende skjørt.

Choker halskjede og mørk sminke.

Ankelstøvletter eller boots.

Lang, mørk jakke eller trenchcoat. 

:) håper det var til hjelp

Anonymkode: 1ed2a...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg spurte chat gpt.

Hei, jeg ønsker tips til hvor jeg kan kjøpe klær som minner om stilen til Constance Sack fra filmen Rock og Ages og Mazikeen fra serien Lucifer. Kan du gi linker til konkrete plagg fra nettbutikker som levere til Norge? Helst norske butikker slik at jeg inngår dyr frakt og toll

Svar

Hei! Det er spennende at du ønsker å kle deg i stilene til Constance Sack fra Rock of Ages og Mazikeen fra Lucifer . Begge karakterene har distinkte og iøynefallende stiler: 

Constance Sack: 80-talls glamrock med leopardmønstre, frynser, skinn og dype utringninger.

For å hjelpe deg med å finne klær som matcher disse stilene, har jeg funnet noen nettbutikker som leverer til Norge og tilbyr klær som kan passe:

1. Zalando.no

Zalando er en av de mest populære nettbutikkene i Norge for klær og tilbehør. De har et bredt utvalg som kan passe begge stilene.

2. Boozt.com

Boozt tilbyr et bredt utvalg av moteartikler og har ofte salg. De har merker som kan passe begge stilene.

3. H&M

H&M har rimelige alternativer og følger ofte de nyeste trendene. De har også en egen linje med mer edgy klær som kan passe Mazikeen-stilen.

4. Lindex

Lindex tilbyr moderne klær med en feminin touch. De har ofte klær med mønstre og detaljer som kan passe Constance Sack-stilen.

5. Ellos.no

Ellos har et bredt utvalg av klær og tilbehør. De tilbyr også plus size og har mange alternativer som kan passe begge stilene.

🖤 Stilforslag

Frynsejakke eller vest.

Ankelstøvletter med hæl.

Viser hvor dårlig chat gpt er. Noe av poenge med disse stilene er at du ikke får dem overalt , dé skiller seg fra ut. Det er ikke de typiske klærne de selger på Lindex og HM som chat gpt forslår her. Så de to butikkene var dårlige råd. Jeg liker litt samme stilen som op nevner her og må ofte gå på bruktsjapper og finne på andre butikker mellom en million andre ting som ikke er min stil eller netthandel. 

Anonymkode: abb2f...f68

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.5.2025 den 19.28):

Jeg spurte chat gpt.

Svar

1. Zalando.no

2. Boozt.com

3. H&M

4. Lindex

5. Ellos.no

🖤 Stilforslag

Frynsejakke eller vest.

Ankelstøvletter med hæl.

Er det du som renner rundt i alle slags tråder med «Jeg spurte chatGPT» og bare klipper og limer? Slutt med det, vær så snill. Alle kan spørre chatGPT, man spør på et forum for å få tilbakemeldinger fra andre mennesker. 

Anonymkode: 8d7da...b5b

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett noe av det TS refererer til, men EMP som nevnt har mye. Vil du ha ting i lakk er det mye billig og greit fra AliExpress og lignende. 

Anonymkode: 57f83...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper klærne mine nesten utelukkende fra EMP. Ikke at jeg er så outrert i klesveien (nå lenger), men som den gamle metal-dama jeg er, så føler meg mest vel i svarte klær. Hovedsakelig er det passformen på EMP som gjør at jeg stadig vender tilbake dit. Jeg liker verken bomsete eller syltighte klær. På EMP har de smale, litt lange passformer uten disse fæle, flaggermusermene på korte topper som er rådende i motebildet dag. 

Som f.eks disse toppene/genserne:

https://www.emp-shop.no/p/in-all-honesty/395659.html

https://www.emp-shop.no/p/up-the-neck/326190.html

https://www.emp-shop.no/p/enigmatra-top/573824.html

https://www.emp-shop.no/p/siego-top/383932.html

Anonymkode: 6c9cf...43f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg kjøper klærne mine nesten utelukkende fra EMP. Ikke at jeg er så outrert i klesveien (nå lenger), men som den gamle metal-dama jeg er, så føler meg mest vel i svarte klær. Hovedsakelig er det passformen på EMP som gjør at jeg stadig vender tilbake dit. Jeg liker verken bomsete eller syltighte klær. På EMP har de smale, litt lange passformer uten disse fæle, flaggermusermene på korte topper som er rådende i motebildet dag. 

Som f.eks disse toppene/genserne:

https://www.emp-shop.no/p/in-all-honesty/395659.html

https://www.emp-shop.no/p/up-the-neck/326190.html

https://www.emp-shop.no/p/enigmatra-top/573824.html

https://www.emp-shop.no/p/siego-top/383932.html

Anonymkode: 6c9cf...43f

Samme her! 🖤

Anonymkode: eeda2...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...