AnonymBruker Skrevet 11. mai #1 Skrevet 11. mai Jeg har fått påvist artrose etter og gått mange år med smerter. Jeg har vært hos lege flere ganger og også hos revmatolog. Jeg synes det er godt og endelig ha fått en diagnose for da vet jeg hva det er og blir tatt på alvor(trodde jeg). Jeg må nå gå ned i vekt og starte og trene. Siden jeg ikke har trena så mye før så blir det en omstilling, men er innstilt på at jeg må klare det. Jeg jobber i barnehage og det er mye løft og ikke akkurat en stillesittende jobb. Og dette er jo forsåvidt bra for artrosen. Men jeg kjenner det blir verre når jeg må stresse. En annen på min avdeling har tilrettelegging og i tillegg til min jobb må jeg også ta hennes løft og det blir en del stress pga. Men dette fører til at jeg får mer vondt og ikke har overskudd til og starte og trene. Når jeg kommer hjem er jeg helt utslitt. Min medarbeider har sier hun satser på og jobbe ut mai. Det vil da bli en stund til. Og hun har jo rett på tilrettelegging så er ikke det det går på. Og det er jo viktig for avdelinga at hun kan jobbe lengst mulig. Men hva med min helse??? Jeg føler det blir mye på meg akkurat nå. Men er redd det ikke blir tatt bra imot om jeg sier jeg ikke kan gjøre mer en min jobb. Min sjef vet om at jeg har fått diagnosen, men hun sier at det er slik det er når man blir eldre. Hvordan ta det opp med leder? Kan jeg kreve at de finner en annen ordning, eller er det slik jeg må regne med. Anonymkode: 4f90c...6fa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå