AnonymBruker Skrevet 11. mai #1 Skrevet 11. mai Jeg leier en leilighet sammen datteren min. Leiligheten skal selges og skal være visninger. Jeg har bilder av datter hengende i stua og på soverommet hennes. Bør jeg ta de ned før visning? Anonymkode: f562b...fec
AnonymBruker Skrevet 11. mai #2 Skrevet 11. mai Jeg ville fjernet private bilder ja. Anonymkode: b4a7c...87f 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai #3 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg ville fjernet private bilder ja. Anonymkode: b4a7c...87f Da må jeg legge de i kjellerboden, men de som skal se leiligheten skal vel se boden også Anonymkode: f562b...fec
AnonymBruker Skrevet 11. mai #4 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Da må jeg legge de i kjellerboden, men de som skal se leiligheten skal vel se boden også Anonymkode: f562b...fec Aldri sett bod fysisk på visninger, bare sett bilder fra megler om man har lurt. De fleste boder er rimelig standard... Anonymkode: b4a7c...87f
enkefru Skrevet 11. mai #5 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Da må jeg legge de i kjellerboden, men de som skal se leiligheten skal vel se boden også Anonymkode: f562b...fec Hvis boden vises frem, er det å titte inn fra boddøren… ikke særlig,å utforske der. 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai #6 Skrevet 11. mai enkefru skrev (5 minutter siden): Hvis boden vises frem, er det å titte inn fra boddøren… ikke særlig,å utforske der. Og den er nesten full 😅 Anonymkode: f562b...fec
AnonymBruker Skrevet 11. mai #7 Skrevet 11. mai Åpner de som er på visninger kleskap osv? Anonymkode: f562b...fec
AnonymBruker Skrevet 11. mai #8 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Åpner de som er på visninger kleskap osv? Anonymkode: f562b...fec Ja Anonymkode: 5fa17...6fc
AnonymBruker Skrevet 11. mai #9 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja Anonymkode: 5fa17...6fc Det er litt rart synes jeg. Anonymkode: f562b...fec
AnonymBruker Skrevet 11. mai #10 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er litt rart synes jeg. Anonymkode: f562b...fec Kjøper vil ofte se garderobeløsninger osv. Det er ikke så rart i grunnen siden de fleste garderobeløsninger følger med i handelen. Anonymkode: 5fa17...6fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå