AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:48 #1 Del Skrevet søndag kl 15:48 Jeg er ikke så opptatt av kropp egentlig, men har jafset litt sjokolade og div. i vinter, og nå tenker jeg at jeg skal hente inn min vanlige vekt. Jeg gjør det for helsen, og dette kan gjøres samtidig som er i jobb. Jeg ønsker ikke å bli tynn, og jeg ønsker heller ikke å bruke masse tid på trening. Jeg går litt turer, og prøver også å bevege meg jevnt, kanskje noen korte løpeturer på sikt, noen få øvelser ute, men ellers skal jeg ikke over i noe løp-og treningsregime som tar over hverdagen min. Er det noen som har tips til kosthold som tar magefett, men ikke resten av kroppen? Tips til sammensetning og tidspunkt for måltider? Og så var det dette med vann da? Er det noe annet en kan drikke som er litt mer spennende? Anonymkode: 03791...b3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:55 #2 Del Skrevet søndag kl 15:55 Det er liksom dette som vi allerede vet da, det er ikke mulig å punktslanke... Mye er genetikk, så hvor du mister fett på kroppen om du begynner å slanke deg, er nemlig bestemt av genene dine. Jeg gikk ned 30 kg for ett år siden, alltid hatt store pupper og rumpe, men selvfølgelig gikk jeg ned noen bh størrelser da. Puppene ble mindre fyldige og mer "hudete", men sånn er det. Hvilken type kosthold DU burde ha, er vanskelig å svare på, da igjen det handler om genetikk.... De fleste opplever at lavkarbo funker ypperlig til å gå ned i vekt, men de fleste klarer ikke å leve uten å spise karbohydrater i lengden. Noen opplever det å spise 2 store måltider om dagen som løsningen, andre må spise 5-6 mindre måltider jevnt fordelt utover dagen. Vann med frukt, saft, sitrondråper... Anonymkode: 638aa...2fd 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:00 #3 Del Skrevet søndag kl 16:00 Handler det egentlig om genetikk? Eller er det bare hva en har spist? Anonymkode: 03791...b3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:07 #4 Del Skrevet søndag kl 16:07 Hvis du skal ha former og hå ned i vekt må du bygge muskler. Anonymkode: 41289...0d6 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:07 #5 Del Skrevet søndag kl 16:07 Du bør vite i 2025 at punktslanking ikke er mulig. Ønsker du å forme kroppen så gjør du det med styrketrening. Anonymkode: 3f812...134 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:10 #6 Del Skrevet søndag kl 16:10 Det er mulig å "punktslanke", med når en spiser på døgnet og hva en spiser? En kan ikke kutte ut alt fett, men spise litt og litt karbo utover dagen? Anonymkode: 03791...b3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:43 #7 Del Skrevet søndag kl 19:43 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er mulig å "punktslanke", med når en spiser på døgnet og hva en spiser? En kan ikke kutte ut alt fett, men spise litt og litt karbo utover dagen? Anonymkode: 03791...b3c Punktslanke betyr hvor på kroppen du mister vekt. Det har ingenting med når på døgnet du spiser hva å gjøre. Anonymkode: 4e6a9...92c 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:48 #8 Del Skrevet søndag kl 19:48 Tror egentlig jeg da har satset på å trene magemusklene. Bra å trene en del uansett og vi trenger en god muskulatur til vi blir eldre, eller bare for å ha det greit i hverdagen. Anonymkode: cfa6c...96b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:50 #9 Del Skrevet søndag kl 19:50 Lite å hente på kostholdstype når man er i kaloriunderskudd, noe å hente på styrketrening. Muskler i rumpe, lår, armer og skuldre gjør at man ser mer balansert ut. Puppene er det lite å gjøre med dessverre. De består kun av fettvev og kjertler. Anonymkode: 2cd1f...f61 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet søndag kl 19:55 #10 Del Skrevet søndag kl 19:55 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Lite å hente på kostholdstype når man er i kaloriunderskudd, noe å hente på styrketrening. Muskler i rumpe, lår, armer og skuldre gjør at man ser mer balansert ut. Puppene er det lite å gjøre med dessverre. De består kun av fettvev og kjertler. Anonymkode: 2cd1f...f61 Tja, kanskje de får et lite løft av å bygge brystmusklene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:56 #11 Del Skrevet søndag kl 19:56 I Grosny skrev (Akkurat nå): Tja, kanskje de får et lite løft av å bygge brystmusklene? Dessverre gjør de ikke det. Anonymkode: 4e6a9...92c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:57 #12 Del Skrevet søndag kl 19:57 Men jeg vil ikke ha muskler, og jeg vil ikke bli tynn. Det må da være noe med måltidsrytmen? Jevn tilførsel av litt karbo og fett? Anonymkode: 03791...b3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:59 #13 Del Skrevet søndag kl 19:59 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er mulig å "punktslanke", med når en spiser på døgnet og hva en spiser? En kan ikke kutte ut alt fett, men spise litt og litt karbo utover dagen? Anonymkode: 03791...b3c Nei, det er ikke mulig... Overskuddet/underskudd fordeler seg ikke etter klokkeslett... Det finnes ikke noe kosthold som kun reagerer på magefett. Anonymkode: 43c93...18a 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:03 #14 Del Skrevet søndag kl 20:03 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men jeg vil ikke ha muskler, og jeg vil ikke bli tynn. Det må da være noe med måltidsrytmen? Jevn tilførsel av litt karbo og fett? Anonymkode: 03791...b3c Du må jo være svært kunnskapsløs som ikke ønsker å ha bra med muskulatur på kroppen. Kvinner som ikke går på steroider blir bare penere av å ha muskler. For ikke å snakke om hvor bra og viktig det er for helsen! Ønsker du virkelig å streve med å reisefra stolen når du blir gammel? Anonymkode: 5c6cc...e0c 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:04 #15 Del Skrevet søndag kl 20:04 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men jeg vil ikke ha muskler, og jeg vil ikke bli tynn. Det må da være noe med måltidsrytmen? Jevn tilførsel av litt karbo og fett? Anonymkode: 03791...b3c Du ønsker ikke muskler? Muskler er viktig for helsa di. Det er ikke snakk om å bli bodybuilder her, men å trene normal styrke. Er du et forum troll som kjeder seg, eller har du virkelig så lite kunnskap? Anonymkode: 4e6a9...92c 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:10 #16 Del Skrevet søndag kl 20:10 Jeg vil ikke ha muskler på den måten at det er synlig. Men jeg kan godt trene styrke med egen vekt. Anonymkode: 03791...b3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:11 #17 Del Skrevet søndag kl 20:11 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg vil ikke ha muskler på den måten at det er synlig. Men jeg kan godt trene styrke med egen vekt. Anonymkode: 03791...b3c Du burde virkelig lese deg opp på hvordan en kropp fungerer, det er tydelig at det er store kunnskaps hull hos deg. Anonymkode: 3f812...134 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:11 #18 Del Skrevet søndag kl 20:11 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg vil ikke ha muskler på den måten at det er synlig. Men jeg kan godt trene styrke med egen vekt. Anonymkode: 03791...b3c Jeg vil ikke se ut som en mann. Anonymkode: 03791...b3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:11 #19 Del Skrevet søndag kl 20:11 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg vil ikke ha muskler på den måten at det er synlig. Men jeg kan godt trene styrke med egen vekt. Anonymkode: 03791...b3c Du skal trene bra mye styrke hvis du har tenkt å få "muskelkropp". Du vil vel være smidig og slank? Da må du trene styrke. Anonymkode: 4e6a9...92c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:12 #20 Del Skrevet søndag kl 20:12 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg vil ikke se ut som en mann. Anonymkode: 03791...b3c Herregud. Anonymkode: 4e6a9...92c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå