erok Skrevet 12. mai #22 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (19 timer siden): Har den siste tiden følt behov for å onanere. Men han under er alltid hjemme hele tiden. Ganske lytt her og orker ikke å bli lyttet til mens jeg gjør det. Har dere noen tips til å støy som kan være til hjelp? Ikke at jeg lager lyd, men vibratoren gjør Anonymkode: ad675...107 Om det er en mann som bor under deg tror jeg han syntes det er deilig og høre på serlig om du også lager litt lyd
AnonymBruker Skrevet 12. mai #23 Skrevet 12. mai erok skrev (3 timer siden): Om det er en mann som bor under deg tror jeg han syntes det er deilig og høre på serlig om du også lager litt lyd Vil helst gjøre det alene uten at noen hører det Anonymkode: ad675...107
AnonymBruker Skrevet 12. mai #24 Skrevet 12. mai Tviler på at det er så lytt, men er det ikke bare å sette på litt musikk? Anonymkode: d92da...d31
AnonymBruker Skrevet 12. mai #25 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Tviler på at det er så lytt, men er det ikke bare å sette på litt musikk? Anonymkode: d92da...d31 Er ganske lytt. Men musikk funker nok Anonymkode: ad675...107
AnonymBruker Skrevet 12. mai #26 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (På 11.5.2025 den 16.52): Hva mener du? Anonymkode: ad675...107 at han liker å høre du koser deg Anonymkode: 5aa93...c79
AnonymBruker Skrevet 12. mai #27 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): at han liker å høre du koser deg Anonymkode: 5aa93...c79 Nei det tror jeg ikke. Må jo være kleint å høre andre holde på.. huff Anonymkode: ad675...107
Coachshinny Skrevet 12. mai #28 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (På 11.5.2025 den 16.47): Har den siste tiden følt behov for å onanere. Men han under er alltid hjemme hele tiden. Ganske lytt her og orker ikke å bli lyttet til mens jeg gjør det. Har dere noen tips til å støy som kan være til hjelp? Ikke at jeg lager lyd, men vibratoren gjør Anonymkode: ad675...107 Men han hører da vel ikke vibratoren i underetasjen? Eller er det et treskeverk?😅😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå