Gå til innhold

Orker ikke å bli lyttet til

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har den siste tiden følt behov for å onanere. Men han under er alltid hjemme hele tiden. Ganske lytt her og orker ikke å bli lyttet til mens jeg gjør det. Har dere noen tips til å støy som kan være til hjelp? Ikke at jeg lager lyd, men vibratoren gjør

Anonymkode: ad675...107

AnonymBruker
Skrevet

kanskje han bare synes det er hyggelig

Anonymkode: 5aa93...c79

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

kanskje han bare synes det er hyggelig

Anonymkode: 5aa93...c79

Hva mener du?

AnonymBruker
Skrevet

Sett på musikk/TV???

Dette er jo helt ærlig det minste problemet i verden. Om vibratoren lager så høy lyd at han under hører den, så hører han vel også dine tunge pust eller at du bare står rett opp og ned. Som AB over, han under vil sikkert elske å høre på.

Anonymkode: 2c8f4...f56

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ha på en bordvifte samtidig. Men seriøst, SÅ lytt??? Da hører han jo alle samtalene dine også? 

Anonymkode: 9488c...e42

AnonymBruker
Skrevet

Så lytt er det nok ikke. Lyden av vibrator bærer ikke på den måten, du hører den godt når du bruker den, men kroppen din tar opp mesteparten av lyden, senga, vegger, tak, rom og gulv tar resten. Jeg lover.

Med mindre vibratoren din er en trykklufthammer av en annen verden men jeg har hatt utallige typer og de er ikke hørbare i bruk for andre i andre etasjer i selv den minst lydisolerte studentboligen.

Anonymkode: 18909...7c3

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sett på musikk/TV???

Dette er jo helt ærlig det minste problemet i verden. Om vibratoren lager så høy lyd at han under hører den, så hører han vel også dine tunge pust eller at du bare står rett opp og ned. Som AB over, han under vil sikkert elske å høre på.

Anonymkode: 2c8f4...f56

Kan prøve på det. 

Håper ikke det. Vil ikke at noen skal ha sånne tanker om meg, selvom folk får tenke det de vil. Men vil ikke bidra til det 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ha på en bordvifte samtidig. Men seriøst, SÅ lytt??? Da hører han jo alle samtalene dine også? 

Anonymkode: 9488c...e42

Veldig lytt.. la ikke merke til det før etter at jeg hadde bodd her en stund. Redd han har hørt meg.. og samtalene mine også..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Så lytt er det nok ikke. Lyden av vibrator bærer ikke på den måten, du hører den godt når du bruker den, men kroppen din tar opp mesteparten av lyden, senga, vegger, tak, rom og gulv tar resten. Jeg lover.

Med mindre vibratoren din er en trykklufthammer av en annen verden men jeg har hatt utallige typer og de er ikke hørbare i bruk for andre i andre etasjer i selv den minst lydisolerte studentboligen.

Anonymkode: 18909...7c3

Håper du har rett haha. Er bare en womanizer, men syns den bråker noe voldsomt når man øker.. 

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke du skrevet om dette før?

Anonymkode: efdb4...1b7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg er ikke TS, og har heller ikke skrevet om dette før, men jeg har samme problem. 

Anonymkode: 18a30...50d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har den siste tiden følt behov for å onanere. Men han under er alltid hjemme hele tiden. Ganske lytt her og orker ikke å bli lyttet til mens jeg gjør det. Har dere noen tips til å støy som kan være til hjelp? Ikke at jeg lager lyd, men vibratoren gjør

Musikk?

Anonymkode: e4f07...8d9

AnonymBruker
Skrevet

Bruk fingerne. Ikke bruk vibrator. Hvis du er avhengig av å bruke vibrator eller womanizer for å komme har du et problem.

Anonymkode: 9f257...6a5

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er ikke TS, og har heller ikke skrevet om dette før, men jeg har samme problem. 

Anonymkode: 18a30...50d

Bra det ikke bare er meg. Er nok mange som befinner seg i samme situasjon og bare vil ha litt privatliv 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Bruk fingerne. Ikke bruk vibrator. Hvis du er avhengig av å bruke vibrator eller womanizer for å komme har du et problem.

Ingenting ha fått meg til å komme som vibrator. Anbefaler alle kvinner som ikke har det og skaffe seg det. Det er bare noe alle kvinner burde ha!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Musikk?

Anonymkode: e4f07...8d9

Det funker 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Da har jeg store problemer 😂

Slitsomt å bruke fingrene, alt er bedre med womanizer. Hvilke problemer har jeg fått etter å ha brukt vibrator i 40 år? 

Anonymkode: f4c29...c0a

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Bra det ikke bare er meg. Er nok mange som befinner seg i samme situasjon og bare vil ha litt privatliv 😅

Kan dere ikke bare spørre, om det er lov å onanere i sin egen leilighet?🤔

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Haha, skal jeg bruke fingrene bruker jeg 1 time på å klare komme. Med vibratorer tar det 3 minutt. Nei, i en travel hverdag så får min problematiske klitt bare være problematisk, jeg er for utålmodig på orgasmen i det daglige 😉

Anonymkode: 1c2c8...957

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...