AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:33 #1 Del Skrevet søndag kl 14:33 Noen menn her som har tatt plastisk kirurgi eller kjenner noen som har det? Hvordan påvirket det populariteten deres hos damer? Min bror er veldig pen og har aldri måttet løfte en finger for å få damer løpende etter seg, så jeg vurderer plastisk kirurgi. Kjeve operasjon, nese operasjon og mindre panne med lavere hårfeste og fyldigere hår. Anonymkode: 09b9e...152 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:05 #2 Del Skrevet søndag kl 15:05 Vil du virkelig ha noen som er så overfladiske ta de bare bryr seg om utseendet? Og hvis det er det eneste du har å by på blir de fort lei deg uansett. Anonymkode: a8816...000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:25 #3 Del Skrevet søndag kl 15:25 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vil du virkelig ha noen som er så overfladiske ta de bare bryr seg om utseendet? Og hvis det er det eneste du har å by på blir de fort lei deg uansett. Anonymkode: a8816...000 Tja, da er det i så fall mange som er "overfladiske" Jeg har andre ting å tilby, men et bedre utseende vil gjøre det mye lettere. Broren min trenger ikke å ta initiativ engang 90% av tiden Anonymkode: 09b9e...152 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:28 #4 Del Skrevet søndag kl 20:28 Er det ikke bedre å elske seg selv og finne noen som elsker deg for den du er? Er broren din lykkelig gift? Utseendet forfaller for alle. Anonymkode: 3d21c...44b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:10 #5 Del Skrevet mandag kl 19:10 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Er det ikke bedre å elske seg selv og finne noen som elsker deg for den du er? Anonymkode: 3d21c...44b Lettere å elske seg selv hvis man ser bedre ut. Mye lettere å bli likt av andre også. Anonymkode: 09b9e...152 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå