AnonymBruker Skrevet 11. mai #1 Skrevet 11. mai Ikke en aldersshaming greie. Men, som mann på snart sitt fjerde tiår, uten de store evnene til å kunne stifte relasjoner, føler jeg meg verdiløs. Ja, ingen betyr noe i det store, men er et tomt skall liksom. Hva gjør dere I samme situasjon for å ha det kjekt? Anonymkode: 7f305...df7 1 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai #2 Skrevet 11. mai Jeg jobber faktisk en god del med impulser fra utsiden om at det at man er verdiløs fordi en ikke er i firkanten nå. Typisk det å lese innlegg her inne som for meg virker litt snevre, basert på en sannhet om hvordan verden skal være. Og så prøver jeg å tenke litt fremover på den måten at hvis jeg skal la andres forestillinger om at en er verdiløs fordi en ikke har truffet/sett den en skal etablere seg med, så bruker jeg tiden destruktivt. En er jo ikke det? Akkurat som at man kun har en verdi hvis en har en kjæreste, fordi en er redd for å være alene. Jeg tenker veldig mye på hvordan jeg vil være i forhold når jeg treffer den rette, hvordan det skal påvirke meg, og ikke påvirke meg, selv om jeg ikke har truffet, sett, møtt den som passer her. Jeg tenker at jeg ikke vil møte noen på nettet, og at det derfor sikkert ikke kommer til å skje i morgen. Jeg prøver å finne ut hva jeg liker og ikke liker, observerer litt her og der, og jeg tror faktisk at den dagen jeg treffer noen, hvis jeg treffer noen, så vil det være tilfeldig, ikke fordi jeg leter etter noen. Jeg prøver å trykke, trigge det som kan være litt vondt, for å utvide horisonten mine, hvem man er når ting, venner (de som er tidsfordriv og ikke tidsfordriv) ikke er der. Jeg tenker på steder jeg kunne tenke meg å bo i fremtiden, hva som er tiltrekkende med menn, hva jeg ikke ønsker meg etc. Så må en være der ute da, ikke for å sjekke, men for å prate med forskjellige folk. Kanskje ta med en take away te på biblioteket, kino, kurs, div., gå turer, finne ro, selv om en tenker at det ikke kan være sologang til evig tid. Være åpen mot mennesker. Anonymkode: 0d43c...277 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai #3 Skrevet 11. mai Jeg trener, løper, ser film/serier, drar på konserter, lager mat, hører på musikk, leser. Anonymkode: e39c2...e9f 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai #4 Skrevet 11. mai Høres litt ut som depresjon, kanskje du bør prate med legen? Du er ikek verdiløs for å være singel? Er singel og føler det ikke sånn, dater ikke, ligger ikke, og føler meg ikke verdiløs. Bryr meg ikke hva andre tenker på akkurat det, min verdi for meg er å få leve. Anonymkode: e3864...6ff 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai #6 Skrevet 11. mai Skjønte ikke helt det siste, føler du at andre er tomme skall eller deg selv? Anonymkode: b57d1...52f
AnonymBruker Skrevet 11. mai #7 Skrevet 11. mai Jeg finner glede i å planlegge reiser og se fram til de. Ellers trives jeg utrolig godt i eget selskap. Kvelder med god mat og vin, litt gaming, sysling i hjemmet. Puslespill er også blitt en hobby. Jeg har også gode venner jeg drar ut på restaurant med selv om de er godt etablerte. Livet er godt som singel, kan gjøre akkurat hva som behager meg 😊 Anonymkode: 803f2...6e8 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai #8 Skrevet 11. mai Trener, lager god mat, er med mennesker jeg er glad i (venner, enkelte familiemedlemmer), spiller dataspill, går turer i naturen, leser bøker, sover. Anonymkode: e3644...a42
AnonymBruker Skrevet 11. mai #9 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Skjønte ikke helt det siste, føler du at andre er tomme skall eller deg selv? Anonymkode: b57d1...52f Meg selv Anonymkode: 7f305...df7
AnonymBruker Skrevet 11. mai #10 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Trener, lager god mat, er med mennesker jeg er glad i (venner, enkelte familiemedlemmer), spiller dataspill, går turer i naturen, leser bøker, sover. Anonymkode: e3644...a42 Har ikke så mange venner Anonymkode: 7f305...df7 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai #11 Skrevet 11. mai Jeg kjøpte meg gård 😅 Nå skjønner jeg ikke hva jeg brukte tiden på før, elsker det her! (Inne for matpause nå, straks ut i traktoren igjen) Anonymkode: 75e79...b45 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai #12 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har ikke så mange venner Anonymkode: 7f305...df7 Ikke jeg heller. Anonymkode: e3644...a42 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai #13 Skrevet 11. mai Jeg har gått litt inn for å trives i livet som enslig, og kunne gjøre ting uten å være avhengig av andre. For tiden går jeg en del på tur, klatrer litt innimellom, ser serier, legger puslespill, lager mat. Skulle jeg få lyst til å gå på kino eller spise ute, går det fint å gjøre det på egenhånd. Jeg er med venner og familie også, men som introvert får jeg mye av mitt sosiale behov dekket på jobb. Jeg er ellers aktiv i menighet, og møter mennesker der (er også frivillig der). Det at jeg innimellom synes det er demotiverende å lage mat til bare én hjelper jeg litt på ved å lage større porsjoner innimellom slik at jeg ikke må lage middag hver dag. Anonymkode: bc839...7c7 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai #14 Skrevet 11. mai - Spiller spill (ps5, pc, guitarhero elc) - Ser på serie/film, har rigget meg godt til med hjemmekinoanlegg og 83" oledtv. Så er alltid en gøy opplevelse ^^. - Drar på ferieturer til utlandet. - Finner på ting med venner/venniner - fest/tur/filmkveld/konsert/osv - Besøke til familie - Oppleve nye ting og dra til nye steder. Noe av det er ikke gøy, mens andre ting er det. Det finner jeg bare ut viss jeg prøver det. Anonymkode: 65e1e...d8a
AnonymBruker Skrevet 11. mai #15 Skrevet 11. mai Jeg er singel og trives med det, selv om jeg er åpen for å gi plass til drømmemannen. De siste årene har jeg brukt mye tid på studier, som jeg ellers ikke ville hatt mulighet (ork) til å gjennomføre dersom jeg hadde hatt mann og barn, tror jeg. Når jeg ikke har studier å tenke på lenger kommer jeg til å: Trene som faen, løpe fra alle mine gamle bekymringer, lese bøker om hjerneforskning og bruke det fornuftig, danse, dra på byen, ligge med alle i nabolaget et kvartal lenger bort, helle vin i frokostblandingen min når jeg har fri, minne meg selv på at jeg lever bare en gang, og hvis folk synes jeg er jævlig så får det bare være sånn. Kino alene drømmer jeg om også. Andre ting jeg kommer til å teste ut: Tennis eller padel (?), strikking, rulle ned gressbelagte nedoverbakker og koke meg selv til et lykkeligere liv i en eller annen slimete sauna i oslofjorden. Anonymkode: 90a89...f4b
AnonymBruker Skrevet 12. mai #17 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er singel og trives med det, selv om jeg er åpen for å gi plass til drømmemannen. De siste årene har jeg brukt mye tid på studier, som jeg ellers ikke ville hatt mulighet (ork) til å gjennomføre dersom jeg hadde hatt mann og barn, tror jeg. Når jeg ikke har studier å tenke på lenger kommer jeg til å: Trene som faen, løpe fra alle mine gamle bekymringer, lese bøker om hjerneforskning og bruke det fornuftig, danse, dra på byen, ligge med alle i nabolaget et kvartal lenger bort, helle vin i frokostblandingen min når jeg har fri, minne meg selv på at jeg lever bare en gang, og hvis folk synes jeg er jævlig så får det bare være sånn. Kino alene drømmer jeg om også. Andre ting jeg kommer til å teste ut: Tennis eller padel (?), strikking, rulle ned gressbelagte nedoverbakker og koke meg selv til et lykkeligere liv i en eller annen slimete sauna i oslofjorden. Anonymkode: 90a89...f4b Du finner ikke drømmemannen om du ligger med hele nabolaget, enten det er nært eller fjernt. Sånn er det bare. Det vil du få bekreftet i hjerneforskningen du skal lese. Anonymkode: 80e77...e81 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #18 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har ikke så mange venner Anonymkode: 7f305...df7 Hm prøv å være en positiv person, når du nyskjerrig hva andre bruker tiden på så er det veldig bra De jeg kjenner som lever litt isolert er gjerne litt dårlige på å se det positive i noe eller se løsninger,lite nyskjerrige på andre,blir litt tunge å være rundt. Men se så mange svar du får bare ved å være nyskjerrig Anonymkode: b57d1...52f
Gratis Skrevet 12. mai #19 Skrevet 12. mai (endret) AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg trener, løper, ser film/serier, drar på konserter, lager mat, hører på musikk, leser. Anonymkode: e39c2...e9f Gjør dette, bygg deg selv! I tillegg en bra jobb og muligens et par kompiser. Endret 12. mai av Gratis
Engel Skrevet 12. mai #20 Skrevet 12. mai Jeg er mye på tur i fjellet både alene og med venner, padler kajakk, og trener flere ganger i uka. Det siste året har jeg også blitt med på quiz sammen med en gjeng andre singel av begge kjønn, som jeg ble kjent med via noen eventer for single. Og noen ganger noen turer eller konserter eller annet sosialt. Opplever et det er en god del single som ønsker noen å være sosiale sammen med, så det er ikke store initiativet som skal til for å få til det. Men det krever jo at man faktisk møter opp på noe og prøver å ta kontakt. Nå har jeg også barn (ungdommer) annenhver uke som fyller mye tid og gir selskap da. I tillegg trives jeg veldig godt i mitt eget selskap. Jeg elsker rolige kvelder alene hjemme. Så til tider syns jeg det er vel mye mas fra venner om å finne på ting også😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå