AnonymBruker Skrevet 11. mai #1 Skrevet 11. mai Hvilket anbefaler du? Sånn smal spade f.eks. eller sånn ugressfjerner man kan bruke stående? Anonymkode: be223...4b0
AnonymBruker Skrevet 11. mai #2 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvilket anbefaler du? Sånn smal spade f.eks. eller sånn ugressfjerner man kan bruke stående? Anonymkode: be223...4b0 Finne spesial hjelpemiddel, som ser ut som en pang pinn med en krop på eller som har en klype. Spør hos Felleskjøpet og steder der de selger plenklippere og annet hageutstyr. Mulig Europris og jernia og har. Anonymkode: 1055e...b4c
AnonymBruker Skrevet 11. mai #3 Skrevet 11. mai https://www.megaflis.no/hus--hage/hage-og-uterom/hageredskaper/fiskars-xact-ugressfjerner?gad_source=1&gad_campaignid=20318241822&gbraid=0AAAAAD98ktnKn7Z18SylUqpzQUFIj5OWm&gclid=Cj0KCQjwlYHBBhD9ARIsALRu09oJIirdlmwEjGSVOcus1g7c0ezvTLTUdFiPXZq2NhoGxCmEvVlyRTEaAokcEALw_wcB Anonymkode: c6fc1...4b9
AnonymBruker Skrevet 11. mai #4 Skrevet 11. mai Naboen bruker en sånn man kan bruke stående, så slipper han å ligge på knærne på hele plenen. Tror jeg ville gått for det. Anonymkode: f53b8...d56
AnonymBruker Skrevet 11. mai #5 Skrevet 11. mai Den stående er helt genial. Redda knærne mine 🙂 Anonymkode: e1618...637
AnonymBruker Skrevet 11. mai #6 Skrevet 11. mai Om man klipper plenen ofte så kan man nesten unngå at den blomstrer. Jeg tenker at å fjerne løvetann er en evighetsoppgave, og så må det gjøres hvert år. Frø flyr over lange avstander. Anonymkode: c18f8...881
newman01 Skrevet 11. mai #7 Skrevet 11. mai Bruker en smal spade som jeg stikker ned langs roten, bøyer den sidelengs mot løvetannen og knekker roten. Så trekker jeg opp løvetannen med mesteparten av rotsystemet. Fiskars din store dings er fin, men den etterlater store kratere i plenen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå