AnonymBruker Skrevet 11. mai #1 Skrevet 11. mai Hei Kjøpte denne men vet ikke hva slags merke den er. Klarer ikke tyde. Noen som vet? Str 37. Anonymkode: 2de51...e18
AnonymBruker Skrevet 11. mai #3 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Mener det er Steve Madden. Anonymkode: 2b850...29a Jeg tebktr det og,men ser ikke sånn ut. Det er heller ingen logo på innsiden el. Anonymkode: 2de51...e18
AnonymBruker Skrevet 11. mai #4 Skrevet 11. mai Ingen merking gjør at det mest sannsynlig er en billig kopi. Det er livsfarlig å bruke de. I verste fall kan du bli lynsjet på kvineguiden. Anonymkode: e7b5e...9a4
AnonymBruker Skrevet 11. mai #5 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ingen merking gjør at det mest sannsynlig er en billig kopi. Det er livsfarlig å bruke de. I verste fall kan du bli lynsjet på kvineguiden. Anonymkode: e7b5e...9a4 Jeg tar sjansen 😅 Anonymkode: 2de51...e18 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai #6 Skrevet 11. mai Signaturen sier vel Yohji Yamamoto? Til sammenlikning: Anonymkode: ca881...112
AnonymBruker Skrevet 11. mai #7 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Signaturen sier vel Yohji Yamamoto? Til sammenlikning: Anonymkode: ca881...112 Jøss ja, tror faktisk det er den. Takk 🥰 Har dog aldri hørt om det merket, koreansk, japansk kanskje? Men finner ikke denne modellen heller Anonymkode: 2de51...e18
AnonymBruker Skrevet 12. mai #8 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg tar sjansen 😅 Anonymkode: 2de51...e18 Det gjør du rett i 🤣 Anonymkode: e7b5e...9a4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå