AnonymBruker Skrevet 11. mai #1 Skrevet 11. mai Inspirert av forskjellige tråder, ønsker jeg å starte en tråd for oss som fant kjærligheten som veldig ung og fremdeles er i samme forhold. Del og diskuter om hvordan dere møttes, hvilke utfordringer dere har hatt og hvorfor kjærligheten fremdeles blomstrer og hvordan dere holder sammen. Del gjerne om hvordan dere har overkommet utfordringen langs veien. Åpen for alle relevante innspill. Anonymkode: e30fb...a2c
AnonymBruker Skrevet 11. mai #2 Skrevet 11. mai En av grunnene er fordi jeg ofte tror at mange ser for seg at langvarige forhold kun er en dans på roser. Tenker det kan være sundt å dele mellom mennesker med erfaring. Anonymkode: e30fb...a2c
AnonymBruker Skrevet 11. mai #3 Skrevet 11. mai Jeg er enig med deg, trådstarter, enda jeg ikke er en av dere. Sett i retrospekt kunne jeg like gjerne vært sammen med min første kjæreste, hadde jeg visst det jeg vet i dag. Er ikke lei meg for å ikke være det altså, min nåværende kjæreste føles mye bedre. Men det er de prinsippene jeg benyttet i vårt forhold, om å slå meg til ro, som jeg kunne ha benyttet før. Jeg tror barndom og oppvekst har mye å si. Er man vant med å være trygg er det lettere å bli værende i en relasjon. Er man vant med å bli sveket, er det lettere å heise anker og fyke videre. Anonymkode: 37e00...e83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå